Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ του Τηλέμαχου Μπουζούκα

Ολα όσα έγιναν στο ΙΚΑ Ηρακλείου...
. ...από "πρώτο χέρι" στο Press-gr!
...
Ο ασθενής που συγκρούστηκε με τον Υποδιευθυντή γράφει στο Press-gr λεπτό προς λεπτό την περιπέτειά του, καταγγέλει όσους τον ταλαιπώρησαν και αποκαλύπτει τις αποφάσεις του!
.
Του Τηλέμαχου Μπούντζουκα
.
Όσοι θέλετε να μάθετε την αλήθεια για ό,τι συνέβη στο ΙΚΑ Ηρακλείου: Εγώ ο Τηλέμαχος Μπούντζουκας ένας απλός πολίτης (ΜΑΛΑΚΑΣ) για μερικούς, δεν είμαι τίποτα παραπάνω αλλά ούτε τίποτα ΠΑΡΑΚΑΤΩ από τους άλλους ανθρώπους. έχω όμως ένα χούι δεν φοβάμαι το σύστημα τους ούτε θέλω να κερδίσω τίποτα προσωπικά.
Έχω κάποιους ανθρώπους που εξαρτάται ουσιαστικά η ζωή τους από μένα αλλά και η δικιά μου. Στην ουσία κάθε μέρα προσπαθώ στο 184 να κλείσω ραντεβού για διαβητολογο, ορθοδοντικό, καρδιολόγο, γιατί πρώτα πρέπει να προστατέψω την ζωή των άλλων, και μετά την δικιά μου από φαρμακευτική αγωγή αλλά και κάνω και περιτοναϊκή αιμοκάθαρση τρεις φορές την ημέρα, την οποία την κάνω με το ΧΕΡΙ (και όσοι ξέρουν τι είναι, είναι σαν να κάνεις χειρουργείο).
Πάντα έπαιρνα στης 7.30 δεν έπιανα γραμμή, έτσι αποφάσισα να πάω στο ΙΚΑ Ηρακλείου πρωί στης 7.20 στις 3-4-2008 ώστε να κάνω εξετάσεις, γιατί πάντα ελέγχομαι για ηπατίτιδα C και Β. Ο πατέρας μου τις έχει εκτός που είναι παραπληγικός, νεφροπαθής,με μεταλίκι βαλβίδα καρδιάς,με κατάλυση τετάρτου βαθμού διαβητικός (με ινσουλίνη άκτραπιν -για όσους ξέρουν είναι μια ουσία που μόνο σε νοσοκομεία μπορούν να την χειρισθούν), και μια μάνα 85 ετών με βαριά καρδιοπάθεια με διαβήτη σε ινσουλίνη με έρπει κ.τ.λ ,και με δυο επεμβασεις ανοιχτής καρδιάς διαβητικός και (ΜΑΛΑΚΑΣ).
Ήμουν λοιπόν στον γκισέ του ΙΚΑ ο τέταρτος, ώστε όταν ανοίξουν τα πισι να πάρω το πολυπόθητα ραντεβού γιατί, αν ήμουν ένας ασθενής που δεν θα χρειαζόμουν τα φάρμακα αυτά κάθε μήνα, θα πήγαινα σε εξωτερικό ιατρό (όπως πάνε οι πιο πολλοί έλληνες). Στις 7.33 ανοίγει το πισι και μου λέει η κοπέλα δεν υπάρχει ραντεβού για διαβητολογο μέχρι στις 6 Μαΐου.
Λέω μα κοπέλα μου ξέρω ότι κλείνετε 45 ραντεβού την ημέρα. Προσέξτε 45 ραντεβού, σε μια κυρια με όλη την σημασία της λέξης ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ιατρός Κύρια Μανδάλακη η οποία λογαριάστε από της 8 το πρωί μέχρι τις 12.30 πόσους ασθενείς θα εξετάζει; Και αν κάνει κανένα λάθος σε κανένα φάρμακο, θα πάει μέσα;
Δεν υπάρχει άντε δεν υπάρχει. Πάμε στο δεύτερο ραντεβού του ορθοδοντικού, δεν υπάρχει ούτε πάλι ραντεβού γιατί είναι στο ΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ και αυτός στα ΧΑΝΙΑ και έχουν κλειστεί τα ραντεβού του μέχρι τον Ιούλιο. Και το θέμα δεν είναι αυτό αλλά πρέπει να πηγαίνω και κάθε δεκαπέντε με είκοσι ημέρες 400 χιλιόμετρα ώστε να το βλέπει το παιδί ο γιατρός ώστε να κάνει της ανάλογες πράξεις (σφιξίματα - ρυθμίσεις ) στα σιδεράκια.
ΛΕΩ, ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΙΓΥΠΤΟΣ. Πάω να διαπληκτιστώ με την κοπέλα αλλά μετά λέω τι φταίει αυτή;
ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ γιατί το παιδί του κάθε ασφαλισμένου να χάνει το σχολείο του και να ταλαιπωρείται; ΓΙΑΤΙ; Για να αναγκάζουνε τον κοσμάκη να πηγαίνει στους εξωτερικούς ιατρούς να τα πληρώνει ( ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ 3000 ΚΑΙ 4000 ΕΥΡΩ). Λεω στη κοπέλα: "πού να πάω να κάνω τα παράπονα μου;" Μου λέει "στην διεύθυνση", "που είναι;". "Στον τρίτο όροφο."
Πάει ο (ΜΑΛΑΚΑΣ) στον τρίτο, δεν έχει έλθει ακόμα ο κύριος υποδιευθυντής. Με ρωτα η προϊστάμενη, γραμματέας του -δεν ξέρω τι είναι- τι θέλω; Της αναφέρω τι έχει προηγηθεί στα ραντεβού και ότι θα ήθελα να δω την διευθύντρια κύρια Βελιγράδη. Μου απαντα ότι απουσιάζει και χρέη διευθυντή κάνει ο υποδιευθυντής κύριος Τερζάκης γυναικολόγος.
Δεν έχομε τελειώσει τον διάλογο μας και έρχεται ο κύριος Τερζάκης να πάρει το κλειδί του να ανοίξει το γραφείο του. Με κοιτάζει και ρωτά την προϊστάμενη "τι θέλει εδώ ο κύριος;". Του αναφέρει τα παραπάνω, με κόβει με το μάτι ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ, σου λέει τι μας λέει ο πρωί πρωί αυτός ο ΜΑΛΑΚΑΣ;
Αρχιζω παλι να πω τα παραπονα μου, γυρίζει και δεν απαντα σε εμένα, αλλά στην προϊστάμενη. Και της λέει να μου πει να πάω στα ραντεβού τι θέλει εδώ; (σε ένα γραφείο 5 τετραγωνικών με ράφια άρα 3 τετραγωνικά) .
Αρχίζω εγώ την προσπάθεια να με ακούσει και γυρίζει και μου λέει: "Πέρασε έξω". ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ.
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΠΑΚΙΑ ΚΑΙ του απαντά "από πού με βγάζεις έξω ρε; από το γραφείο του πατέρα σου, ή το δικό σου;"
Ο γίγας υποδιευθυντής μου απαντά: "Ακουσες τι σου είπα; Πέρασε έξω!" δυνατή φωνή και με στόμφο.
Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΚΑΔΕΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΣΤΡΙΒΕΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ λέγοντας του "μην μου μιλάς εμένα έτσι". Με χτυπά στο στήθος με τα χέρια του, ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΝΕΣΕ ΣΤΟ ΣΤΕΡΝΟ ΓΙΑΤΙ, ΕΙΠΑΜΕ, ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
Τον πιάνει ο ΜΑΛΑΚΑΣ με όσο δύναμη έχει ακόμα, γιατί ξέρει ότι δεν θα αντέξει για πολύ και πέφτουν κάτι ψιλές, χοντρές όπως θέλετε, αλλά με εγκαταλείψαν οι δυνάμεις μου και έτσι έπεσα. Αλλά τον κρατώ από την καδένα του που ήταν και χοντρή και δεν έσπαγε. Ηταν από πάνω μου και εγώ από κάτω και συνέχιζε το πανηγύρι, δεν άντεχε ο Γίγας και μου δάγκωνε το χέρι νομίζοντας ότι με πόνο θα τον άφηνα. Του έβαλα το χέρι στο στόμα και όπως τον τραβούσανε από πάνω μου τον κόντραρα και σου λένε πάει τον έφαγε ο ΜΑΛΑΚΑΣ, (η προϊστάμενη) μου παίρνει το βιβλιάριο. Και μετά την συμπλοκή του το δίνει. Μου άπαντα ότι έχει δικαίωμα να μου το κράτησει και αν είμαι άντρας να μην φύγω, θα πάει στην αστυνομία και θα με καταστρέψει, δεν ξέρω με ποιον τα έβαλα;
Και νομίζοντας ότι εγώ θα έφευγα, είδε ότι δεν έφευγα και καλεί την αστυνομία. Οταν ήλθε η αστυνομία, τους λέει "συλλάβετε τον". Με είχε ήδη καταδικάσει ο μπαγλαμάς, και ζητά να φέρει το βιβλιάριο μου η προϊστάμενη και του λέει "εε, σε έξη μήνες τελειώνει η συντάξη του και θα δει"; Είναι και σε επιτροπή, βλέπετε, ο κύριος.
Του λέω με έσπρωξες και σε κοπάνησα αλλά με δάγκασες και εγώ κάνω για εξέταση ηπατίτιδας C, γιατί είχε αίμα στο στόμα, δεν έχω τίποτα μαζί σου αλλά ο πατέρας μου του κάνω περιτοναϊκή, του περνώ τρεις φορές την ημέρα τα ζάχαρα και κάνω συχνές εξετάσεις. Και επίσης δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί σου αλλά με την θέση που σε έχουν βάλει ήλθα να μου δόσεις μια λύση και εσύ την είδες ο κύριος ΓΑΜΑΩ. Κάνε μια εξέταση να δεις και εσύ μήπως συμβαίνει τίποτα. Εγώ λοιπόν με την καρέκλα τα έχω του διευθυντή. Θα πει διευθύνω δεν ήθελες να με ακούσεις εεεεεεε;;; Και αν δεν μπορείτε, να παραιτείστε έτσι κάνουν οι σωστοί άνθρωποι. Κατάλαβες τώρα, αν θες όταν θα πετάξω την καρεκλα να κάθεστε επάνω, θα πετάξω μαζί με τη καρέκλα ή εσένα ή οποίον και οποια δεν σηκωθεί όταν την πιάσω να την πετάξω και θα πάει μαζί με την καρεκλα κάτω.
Αυτά μπροστά στην αστυνομία. Και τι γυρίζει και τι μου λέει; Άντε ρε με τόσες αρρώστιες σου την χαρίζω .
Του άπαντα ο ΜΑΛΑΚΑΣ εγώ δεν σου την χαρίζω. Και με ρωτά ο αστυνομικός θέλεις να του κάνεις εσύ μήνυση; Οχι απαντώ εγώ δεν κάνω μηνύσεις αλλά θα θέμα θα πάρει έκταση ώστε να φέρουν γιατρούς γιατί τώρα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο. Αν έλθουνε και τα αλλά ταμεία στο ΙΚΑ τι θα γίνει;
Εγώ την Δευτέρα θα ξανάρθω και αν δεν μου δώσουν τα ΝΟΜΙΜΑ όπως λένε, πάλι θα έχομε τα ίδια. Οποίος και να κάθεται στην καρέκλα, αν δεν σηκωθεί, τα ίδια. Δεν κάνω πίσω και να μην με λυπάσαι. Τον εαυτό σας να λυπάστε γουρούνια.
Σήμερα λοιπόν μου υπέβαλε μήνυση ο Γίγας που δεν έχει το θάρρος να πει ότι με δάγκωσε, αλλά έστειλε την προϊστάμενη και προστατευόμενη του την ημέρα εκείνη και έψαχνε να δει αν παίρνω αγωγή για ηπατίτιδα C όταν μου περνάνε αίμα.
Βγήκε στα κανάλια και έλεγε ότι είναι ένας άνθρωπος 70 κιλά και εγώ ένα τέρας. Πάλι του είπα ότι είναι τυχερός γιατί δεν θα τον έπαιρναν από τα χέρια μου αν ήμουν καλά στην υγεία μου. Αυτά είναι τα είδατε και στα κανάλια.
Την Δευτέρα θα είναι ο υπουργός Υγείας ή ο Γιακουμάτος ο διοικητής του ΙΚΑ, εγώ πάλι στα κανάλια και πάλι θα δείτε τα ίδια. Βέβαια σήμερα μετά την μήνυση που μου υπέβαλε ζήτησε την απομάκρυνση του μέχρι να γίνει η ΕΔΕ και η μήνυση του.
Εγώ θα του την κάνω την ΕΔΕ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Και θέλω να πιστεύω ότι ο Ιατρικός Σύλλογος Ηρακλείου που έβγαλε ανακοινωση ότι είναι στο πλευρό του τι θα πουν την Δευτέρα; Αλλά δεν ξέρουν ότι οι πιο πολλοί γιατροί τους έχουν χεσμένους. Γιατί δεν απεργούν για καλύψουν τις κενές θέσεις ; Γιατί έχουν απλήρωτους τους ειδικευόμενους που απεργούν δυο μέρες τώρα;
Τώρα το θέμα δεν είναι για να βρω εγώ ένα ραντεβού αλλά να λυθεί το πρόβλημα για όλους μας. Και αν χρειαστεί και φυλακή ναι πάω, αγωγή δεν μου έκανε; Να μου κάνει μήπως με τα λεφτά που θα μου πάρουν να τα δώσουν μπας και προσλάβουν κανένα γιατρό;
ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΩΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ;; ΕΕΕΕΕΕ;

1 σχόλιο:

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Μπράβο για την προβολή!
Κι εγώ την έβαλα προχθές.
Γνωρίζω 5 χρόνια απ' το internet και τηλεφωνικά τον Τηλέμαχο και ξέρω πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι και πόσο καθαρά και μοναχικά αγωνίζεται στην καθημερινή ζωή, γιατί αρνείται να δεχθεί σαν αυτονόητα όσα συνηθίσαμε να θεωρούμε δεδομένα...