Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

ΠΑΛΙ ΤΥΡΙ

Δεν μου αρέσει το ξαναζεσταμένο φαγητό , ούτε να αναμασάω την ίδια τσίχλα,

αλλά στην εισήγηση της εισηγήτριας αναφέρομαι ,για την αίτηση ακύρωσης της απόφασης

του Νομάρχη Χανίων, για την μετακίνηση μου (από την Δ/νση Εμπορίου στην Δ/νση

Μεταφορών Χανίων) θα το κάνω, και ίσως θα το ξανακάνω μέχρι στις 21-2-2007 που

προσδιορίστηκε το δικαστήριο( λόγω αναβολής από την απεργία των δικηγόρων).

Στην εισήγησή της η εισηγήτρια λέει, ότι εγώ δεν αναφέρω πουθενά ποιοι υπάλληλοι

έκαναν αιτήσεις και ζητούσαν την μετακίνησή τους στην Δ/νση Μεταφορών ,

σ αυτό απαντάω τα εξής:

κ.Εισηγήτρια , μα Γραφείο Νομάρχη είμαι εγώ;΄Η Νομάρχης;

αυτά τα στοιχεία θα έπρεπε να σας τα προσκομίσει ο νομάρχης, και

να σας πει, ότι οι ανάγκες στην Δ/νση Μεταφορών ήταν επείγουσες ,

έκανα πρόσκληση στους υπαλλήλους της Νομ/κής Αυτ/σης, δεν εκδήλωσε

κανείς επιθυμία, και παραμένοντας οι ανάγκες , κάλεσα τους υπαλλήλους

που είχα την πρόθεση να μετακινήσω, να εκφράσουν τις απόψεις τους,

έλεγξα τους λόγους που επικαλείται έκαστος και προέβη σ αυτήν την

ενέργεια .

κ.Εισηγήτρια μην παρερμηνεύεται το άρθρο 66 του υπαλληλικού κώδικα ,
για να δικαιώσετε,προσωρινά τον Νομάρχη, γιατι εγώ ζητώ το δίκιο μου
και θα το βρώ, υπάρχει και το Σ.τ.Ε.
Το άρθρο 66 είναι σαφέστατο φτιάχτηκε για να προστατεύσει τον υπάλληλο,
από κάτι τέτοιες παρενέργειες, των διοικούντων,
και μιλάει ότι η Διοίκηση οφείλει , να εξυπηρετήσει τον υπάλληλο ,να δεχτεί
την αίτηση μετακίνησης του( για συνυπηρέτηση, προβλήματα υγείας, οικογενειακοί
λόγοι) εφόσον οι ανάγκες της υπηρεσίας το επιτρέψουν.

Στο μυαλό μου είναι συνέχεια οι λέξεις του διδύμου (Νομάρχης-Εισηγήτρια) τα

εκ πονηρού επιλεχθέντα τεχνάσματα, για να παραπλανήσουν το δικαστήριο,
για να εξαπατήσουν τους δικαστές, για να κυκλοφορούν στην πιάτσα των Χανίων
και να λένε : τόλμησε η Μελάκη και τα έβαλε μαζί μας, ζήτησε το δίκιο της, πάει την
φάγαμε, την εξαφανίσαμε, όποιος τολμήσει να τα βάλει μαζί μας, θα έχει την τύχη
της.Δεν καταλάβατε ότι στα Χανιά εξουσία είμαστε εμείς, τι δικαστήρια και μπούρδες,
εμείς και μόνο εμείς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: