Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΥΦΙΓΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΧΑΝΙΩΝ

ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΛΕΜΕ

ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ.........

Από χθές δεν είμαι στα ίσια μου, γιατί νιώθω στο πετσί μου την αδικία,

εμαγειρεύτει η υπόθεσή μου, η εισηγήτρια του Διοικητικού Εφετείου Χανίων

στην εισήγησή της έμαθε να μιλάει Νομαρχιακά....αφού το λέει η διοίκηση

εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα.

Μα τι είστε κυρία μου δικαστής η φερέφωνο της Νομαρχίας;

Δεν γνωρίζεται ότι ο αδικούμενος πολίτης προσφεύγει σε σας

που γνωρίζετε να ερμηνεύετε καλύτερα τον νόμο σαν ειδικευμένη

δικαστικός, για να βρει το δίκιο του νομικά ,δεν είστε εσεις συγκοινωνιολό

γος να μετράτε αποστάσεις, κρίση και άποψη έχετε στην εφαρμογή της

νομοθεσίας, ούτε είστε γιατρός για να εκφέρετε
άποψη για την επιδείνωση

κάποιας υγείας,

υγείας του καθενός.


Καθήκον σας είναι να εισηγηθείτε στο
Δικαστήριο ότι η απόφαση

του Νομάρχη πάσχει τύποις και ουσίας, είναι παράνομη και παράτυπη

και πάσχει αιτιολογίας.

Δεν γνωρίζετε ότι ισχύει στον υπαλληλικό κώδικα,το

το προβάδισμα των κατηγοριών, ΠΕ,ΤΕ,ΔΕ, ΥΕ
Τότε και ο καντηλανάφτης να γίνει παππάς αυτό μας λέτε

στην εισήγησή σας, ότι το μορφωτικό επίπεδο καταργείται

και σημασία έχει η υπακοή και το ισοπέδωμα.

Λυπάμαι που οι δικαστές του Διοικητικού Εφετείου Χανίων,

θα ακούσουν την εισήγησή σας, που θα προσπαθήσετε, να

τους οδηγήσετε ηθελημένα στην παραπλάνηση, που θα μεταφέρετε

στην εισήγησή σας την δυσμενή για μένα και για την οικογένεια

μου άποψη του Νομάρχη, λυπάμαι που δεν μπήκατε στον κόπο

να διαβάσετε τις τεκμηριωμένες από πάσης φύσεως απόψεις μου,

αβασάνιστα ,ότι πρέπει να δεχτείτε τις απόψεις του Νομάρχη,

δεν μπήκατε στον κόπο να εισέρθετε στα ευαίσθητα προσωπικά

δεδομένα , που βγήκαν υποχρεωτικά στην φόρα για να κριθώ,

από σας, έβγαλα στον πλειστηριασμό την οικογενειακή μου κατά

σταση, για να αμυνθώ, αλλά στην ουσία αηδίασα , νοιώθω πάνω

μου πολλά σκυλιά και ήρθα σε σας για να με προστατέψετε,

η εισήγησή σας με αδικεί δεν θα αφεθώ, θα το παλέψω

οι λόγοι είναι ηθικοί, θα κάνω τον αγώνα μου, πιστεύω οι άλλοι

δικαστές να μην υιοθετήσουν την εισήγησή σας, υπάρχει και η άλλη

άποψη , υπάρχουν και δικαστές που ερμηνεύουν σωστά το νόμο,

αλλά και αν ακόμα η εισήγησή σας ακουστεί από τους δικαστές

του Διοικητικού Εφετείου Χανίων, θα προχωρήσω στο επόμενο

βήμα που είναι το Σ.τ.Επικρατείας, νιώθω αδικημένη και θα αγωνιστώ

μέχρι να δικαιωθώ.




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα λαμόγια βρίσκονται σε όλους τους

χώρους και σε όλα τα επαγγέλματα.

Αφού δεν έγινε ακόμα το δικαστήριο .έχει; ελπίδα,Γνωρίζω ότι υπάρχουν δικαστές που δεν μασάνε και ειδικά η πρόεδρος του Διοικητικού Εφετείου που έχει σχετική εμπειρία, θα δικαιωθεί; να το θυμασαι