Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΑΣ

Ερμηνευτική του ΥΠ. ΕΣ. Δ. Δ. Α.

ΆΡΘΡΟ 66 του Υπαλληλικού Κώδικα [Μετακίνηση]

Με τις διατάξεις του άρθρου 66 παρ.3 σε περίπτωση που λόγοι υπηρεσιακών
αναγκών επιβάλλουν τη μετακίνηση υπαλλήλων σε οργανική μονάδα που εδρεύει
σε περιοχή άλλου δήμου ή κοινότητας ,το οικείο όργανο ζητεί από τους
ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν σχετική αίτηση .

Στην περίπτωση αυτή η υπηρεσία υποχρεούται να ικανοποιήσει το αίτημα του υπαλλήλου που υπέβαλλε αίτηση ,εκτός εάν αιτιολογημένοι υπηρεσιακοί λόγοι δεν επιτρέπουν τη μετακίνησή του.


Στην περίπτωση που υποβληθούν περισσότερες αιτήσεις ή δεν υποβληθούν καθόλου αιτήσεις ,το οικείο όργανο υποχρεούται να λάβει υπόψη του κριτήρια ,όπως ο τόπος κατοικίας του υπαλλήλου ,η κατάσταση της υγείας του ,η οικογενειακή του κατάσταση, η συνυπηρέτηση συζύγων ή και άλλα στοιχεία εφόσον τα επικαλεστεί ο υπάλληλος ή τυχόν τα γνωρίζει επίσημα η υπηρεσία του.,

Τι να πω ,τίποτα από τα παραπάνω στην δική μου περίπτωση ,ούτε ενδιαφέρθηκα
να μετακινηθώ σε μια υπηρεσία[Δ/νση Μεταφορών] ούτε εξέφρασα επιθυμία.
αντίθετα μάλιστα με αναφορά μου εξέθεσα όλους τους λόγους ,της μη μετακίνησής μου τόπος κατοικίας ,κατάσταση υγείας, συνυπηρέτηση, οικογενειακούς λόγους , γνώστης επί αρκετών ετών συγκεκριμένου αντικειμένου κ.λ.π.
Και το αστείο...άκουσον άκουσον, αρρώστησα 29-10-07 και ο γιατρός που συνέστησε αποχή από τα καθήκοντα μου για 5 ημέρες και στις 31-10-07 "διάρκεια της αρρώστιας μου" μου έστειλαν ΜΕ ΚΛΗΤΗΡΑ, στην υπηρεσία του συζύγου μου έγγραφο και να μου απαιτούσαν να μετακινηθώ εντός 5 ημερών στην Δ/νση Μεταφορών γιατί θα μου επιβληθούν οι κυρώσεις του Υπαλληλικού Κώδικα.

Τα σχόλια δικά σας,καθώς και τα συμπεράσματα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η εξήγηση και η ερμηνεία δύνεται
από το ΥΠΕΣΔΑ και ειναι σαφέστατο
ότι το αρθρο 66 είναι υπερ του υπαλλήλου, για να μην καταστρατηγείται από τον εκάστοτε
Νομάρχη.
Λυπάμαι για τον φασισμό που αντιμετωπίστηκε η περίπτωση σου.
Σου εύχομαι καλη δύναμη
η δικαιοσύνη θα κάνει την δουλειά
της