Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

Ιωάννα Μελάκη, η αποτύπωση της ανθρωπιάς

Θέλω να γράψω πολλά, για την πορεία του ανθρώπου μέσα στην κοινωνία , στην κοινωνία που σου προσφέρει πολλά ,αρκεί να θελήσεις να την γνωρίσεις Ουσίας πρέπε με τις πράξεις σου μέσα από την προσφορα σου, προς αυτήν. Δεν ξέρω, προσπαθώ να αποτυπωσω σε γραφόμενα τι είμαι εγώ και να γνωρίσω από τις πράξεις μου προς την κοινωνία ποια είμαι και γιατί φέρομαι έτσι, γιατί θέλω να προσφέρω μέσα από τις κοινωνικές δράσεις στον συνάνθρωπο. Κάποιες φορές αναρωτιέμαι γιατι νοιωθω να πετάω πάνω από τα μυαλά των άλλων και να προσπαθω να καταλάβω γιατί φέρονται τόσο στενά, γιατί καταναλωνουν αρνητικά αισθήματα προς τους άλλους ,ενώ τα θετικά εχουν το πλεονέκτημα ,αφενός να μας λύνουν τυχόν προβλήματα , να μας πάνε παρακάτω. Νοιώθω περίεργα, όταν οι άνθρωποι γύρω μου είναι εγωκεντρικοί, σε όλα τα επόπεδα,και απορώ γιατι εγώ να νοιάζομαι για τα πάντα ,φυτά ,ζώα ,ανθρώπους περιβάλλον.Γιατί εγώ ,να θέλω να βλέπω χαρουμενους ανθρώπους, απροβλημάτιστους, γιατί εγώ να θέλω χαρωπά τα ζώα γύρω μου γιατί εγώ να θέλω τα πουλάκια να κελαιδούν, γιατί εγώ να χαίρομαο ,βλέποντας τα κύματα της θέλασσας, γιατί εμένα να μου αρσεει μία Ανατολή του ήλιου,γιατί εγώ να απολαμβάνω ένα ηλιοβασίλεμα. Φίλοι μου, προσπαθώ να καταλάβω την πορεία μας πάνω στην γη και ίσως ακολουθώ χαραγμένα βήματα αλλονών ,του πατέρα, της μητέρας μου, τελείως αντίθετοι χαρακτήρες και οι δύο, αλλά είχαν ένα κοινό σημείο συνάντησης να αγαπάνε..... ο πατέρας αγαπούσε αυτό που έκανε ,το λάτρευε (ήταν έμπορός) ,ήταν πανέξυπνος, συνεγράσιμος με τηνν οικογένεια του, σε όλα παρον και η μητέρα μου ,αφάνταστα δοτική,εργατική δίπλα στον πατέρα μου, με πολλά χαμόγελα, της προσφοράς, πάνω από όλα τα παοδιά της,οι συγγενείς,ο κόσμος Αυτό είναι οι ρίζες που κουβαλάει ο καθένας μας....... γράφοντας αυτό το κείμενο, η σκέψη μου "πήδηαε" στο χθές ,ένα όμορφο χθες,μπλημμυροσμένο με θετικά αισθήματα αγάπης ,όμορφες εικόνες λατρίας 'Ισως βρηκα την απάντηση ότι για ότι κουβαλάμε , κάποιοι θέλησαν θελημένα ή αθέλητα ,να μας τα περάσπυν. Είμαι ευγνώμων , για τις ρίζες μου............ το ευχαριστώ ειναι φτωχό για όλα που μου έδωσαν οι γονεος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: