Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023

Αφιερωμένο στον Δημήτρη της ζωής μου, που διάλεξε άλλο κόσμο ,

Δημήτρη Aγγελε μου, Συνεχίζω να είμαι Blogger . για να εκφράζομαι ελεύθερα, για να υπηρετώ τον φτωχό τον αναξιοπαθούντα ,όπως εσύ με οδηγούσες, όσο εσύ με στηριζες Ο Τίτλος Έξω από τα Δόντια Η ηλεκτρονική Διεύθυνση είναι Melaki joan.blogspot.com Λίγα λόγια για μένα Υπηρετώ τον Καταναλωτή,από ηλικίας 23 ετών διορίστηκα στο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης (ΕΜΠΟΡΊΟΥ), Πλ.Κάνιγγος Αθήνα όπου το υπηρέτησα στον Ελεγκτικό μηχανισμό Το έτος 1985 πήρα μετάθεση στα Χανιά στην αντίστοιχη υπηρεσία όπου με δική μου πρωτοβουλία Οργάνωσα και έφτιαξα την Λαική Αγορά Χανίων, με οφέλεια εκατοντάδων πολιτών (αγροτών , μικροεμπόρων και καταναλωτών) Από το 2015 είμαι ενεργό μέλος στο Εθνικό Συμβούλιο Καταναλωτών και Αγοράς, με ρόλο επεμβατικό και κοινοβουλευτικό (ΕΣΚΑ) Από το 2008 Ιδρυτικό μέλος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με στήριξη χιλιάδων υπερχρεωμένων νοικοκυριών , και καταναλωτών στα χρόνια της κρίσης Από το Blogger. Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από την Google για να παρέχει τις υπηρεσίες του και να αναλύει την επισκεψιμότητα. Η διεύθυνσή σας IP και ο παράγοντας χρήστη γνωστοποιούνται στην Google, μαζί με μετρήσεις απόδοσης και ασφαλείας, ώστε να διασφαλιστει η ασφάλεια Δείτε λιγότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: