Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021

E".Π.Κ.Κρήτης: " Τι πρέπει να προσέξεις ως καταναλωτής , όταν κλείνεις ξενοδοχείο με την booking ή την trivago!

Ε ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 24-12-2021 Επειδή, ζούμε σε εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και του νέου έτους και παρά την πανδημία του covit 19 , κάποιοι από εμας,θα θελήσουν να εκδράμουν , κλείνοντας ξενοδοχείο , μέσα από τις μηχανές αναζήτησης. με την booking ή την trivago!, θα πρέπει να προσέξουν τις "παγίδες" που κρύβουν Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,λαμβάνοντας υπόψη τις καταγγελίες και τα παράπονα των ταξιδιωτών -καταναλωτών και προσπαθώντας να βοηθήσει ,προκειμένου ένα ταξίδι να μην γίνει " εφιάλτης " , δίνει τις Συμβουλές της Οι συμβουλές μας 1.)Προσέχω, αν το δωμάτιο ,είναι αυτό που έκλεισα Είναι το δωμάτιο που είδες στη μηχανή αναζήτησης; Πχ στην booking ή στην trivago εξακρίβωσε σε ποια κατηγορία δωματίου αντιστοιχεί κάθε τιμή, για να μην βρεθείς σε άλλο δωμάτιο από αυτό που περίμενες. Να ξέρεις ότι ….συνήθως οι φωτογραφίες των δωματίων έχουν προκύψει με λήψη που τα κάνει να φαίνονται μεγαλύτερα και πως είναι πιθανό αυτός ο φοίνικας που φαίνεται έξω από το παράθυρο να είναι πινελιά Photoshop. Αν γνωρίζεις από επεξεργασία φωτογραφιών θα μπορείς να κρίνεις την αλήθεια από το εφέ. 2)CHECK IN CHECK AOYT Κάθε ξενοδοχείο έχει διαφορετική πολιτική, οπότε μην προσπερνάς αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια. Δε θα ήθελες για παράδειγμα να φτάσεις 11 το πρωί και να περιπλανιέσαι με τις βαλίτσες σου ,ως τις 14.00 το μεσημέρι. 3)Τοποθεσία Έλεγξε,αν η διεύθυνση του ξενοδοχείου που αναγράφεται στο booking site είναι η σωστή. Δες τις λεπτομέρειες επάνω στο χάρτη, αναζήτησε τη διεύθυνση στον ιστότοπο, μάθε σχετικά με την εγγύτητα του στα σημεία ενδιαφέροντος. 4)Πρωινό; Ναι η Οχι Τσεκάρετε αν στη τιμή του δωματίου που πληρώνετε, περιλαμβάνεται το πρωινό.η χρεώνεται εξτρα 5)Διάβασε τις κριτικές των άλλων πελατών (reviews) Για να έχεις μια γενική εικόνα του ξενοδοχείου και των παροχών του. πρέπει να λαμβάνεις υπόψη σου και τις καλόβουλες οι εμπειρίες των προηγούμενων επισκεπτών, είναι ένα πολύ σημαντικό κριτήριο Μη κοιτάξεις μόνο το μέσο όρο βαθμολόγησης, διάβασε αρκετά από τα σχόλια για να σχηματίσεις μια αντικειμενική άποψη. 6).Διάθεση διαδικτύου (Wi-Fi) Ρωτείστε στις παροχές τους το Internet. Το ότι όμως περιλαμβάνει στις παροχές του δίκτυο Wi-Fi δε σημαίνει αυτόματα ότι είναι δωρεάν. 7).Οι φόροι είναι μέσα; Στις περισσότερες περιπτώσεις η τιμή που βλέπετε είναι η τελική. Μα ανάλογα την περίπτωση μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι κοστολόγησης. 8)Πως ακυρώνω αν θέλω; Δώσε τη δέουσα σημασία στη πολιτική ακύρωσης του ξενοδοχείου. Διάβασε διεξοδικά το κείμενο με τις χρεώσεις κράτησης και πιθανής δέσμευσης των χρημάτων σου. 9)Πως θα πληρώσω; Τα περισσότερα ξενοδοχεία προτιμούν να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Ανεξάρτητα με τον τελικό τρόπο αποπληρωμής η πιστωτική αποτελεί την ένδειξη φερεγγυότητας σας στον ξενοδόχο. Είναι στη δικαιοδοσία σας να επιλέξετε την κάρτα που έχετε συνδέσει με κάποιο λογαριασμό για ασφαλείς αγορές στο διαδίκτυο (τύπου PayPal). 10.Μην ξεχνάς… …ότι σε όσες παροχές βλέπεις στα booking sites και σε ενδιαφέρουν πρέπει πάντα να ελέγχεις κατά πόσο αυτές συμπεριλαμβάνονται στη τιμή του δωματίου ή έχουν επιπλέον χρέωση. Διάβασε τους όρους και τις προϋποθέσεις! 11)Οι μηχανές αναζήτησης είναι η καλύτερη λύση; Πλεονεκτήματα Μια ταξιδιωτική μηχανή αναζήτησης, εξασφαλίζει διάθεση δωματίων σε οικονομικές τιμές, άμεσα και αδαπάνως. Μειονεκτήματα Το μειονέκτημα είναι πως, συχνά πρόκειται για τα χειρότερα δωμάτια των ξενοδοχείων. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι μόλις εντοπίσεις ένα ξενοδοχείο που σε ενδιαφέρει, να επισκεφτείς το site του εν λόγω ξενοδοχείου και να τσεκάρεις τις τιμές ,στο απευθείας σύστημα κράτησης του. Αν πρόκειται για μικρή διαφορά στην τιμή, που δεν επηρεάζει το budget σου, προτίμησε τη λύση της απευθείας κράτησης στο site του ξενοδοχείου, γιατί έτσι έχεις περισσότερες πιθανότητες να εξασφαλίσεις ένα καλό δωμάτιο. 12)Την Προσοχή σας!!! Όπως αναφέρεται στους "Όρους και προϋποθέσεις"που εμφανίζονται στον ιστοτόπο της Booking.com, o πελάτης κάνοντας κράτηση αποδέχεται και βεβαιώνει ότι έχει διαβάσει,κατανοήσει και συμφωνει με τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφερονται στη συγκεκριμένη σύμβαση (συμπεριλαμβανομένης της δήλωσης προστασίας προσωπικών δεδομένων) Τέλος , για παράπονα και καταγγελίες ,στην Γενική Διεύθυνση τουριστικής πολιτικής , του Υπουργείου Τουρισμού,τηλ.210 3736101 και στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 2821092306 και email. epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: