Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Προσοχή στα Ινστιτούτα Αισθητικής , μάθε τε τα δικαιώματα σας"

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 26-8-2021 Με αφορμή καταγγελίες, "για ψάρεμα" των καταναλωτών με "δέλεαρ" προσφορα πακέτου καλλωπισμού και αισθητικής, από υπαλλήλους και συνεργάτες αυτών των εταιρειών, χρησιμοποιώντας ακόμα για την πειστικότητα τους και χώρους φαρμακείων, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε σχετική ανακοίνωση της , αφενός συμβουλεύει τους καταναλωτές (χρήστες των υπηρεσιών αυτώνμ) αφετέρου,καλεί αυτές τις εταιρείες να συμμορφωθούν άμεσα ,επί της υπάρχουσας νομοθεσίας. A.Για τους καταναλωτές Αγαπητα μέλη της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, η μη Πριν υπογράψετε σε ένα Ινστιτούτο Αδυνατίσματος ή Γυμναστήριο πρέπει να γνωρίζετε ότι οφείλει: Να σας παραδώσει αντίγραφα όλων των συμβάσεων υπογεγραμμένα και από τα δύο συμβαλλόμενα μέρη, με τα πλήρη στοιχεία της επιχείρησης Να σας παραδώσει ξεχωριστό έντυπο υπαναχώρησης μαζί με τις συμβάσεις Να μην λάβει προκαταβολή υψηλότερη του 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος, πριν αρχίσει να εκτελείται η σύμβαση Να σας παραδίδει παραστατικά για κάθε συνεδρία που παρακολουθείτε και να αναγράφεται η αξία αυτής Εφόσον υπογράψατε σύμβαση με ένα Ινστιτούτο Αισθητικής ή Γυμναστήριο, τότε: Μπορείτε να υπαναχωρήσετε εντός 30 ημερολογιακών ημερών, χωρίς κάποιο λόγο, και να σας επιστραφεί όλο το ποσό, στην περίπτωση που δεν έχετε πραγματοποιήσει κάποια συνεδρία Εάν έχετε πραγματοποιήσει συνεδρίες, αλλά δεν επιθυμείτε τη συνέχισή τους, δικαιούστε να σας επιστραφεί το ποσό που αντιστοιχεί στις ανεκτέλεστες συνεδρίες με μόνο μία επιβάρυνση 2,5% επί αυτού του ποσού Τα παραπάνω προβλέπονται από την Υπουργική Απόφαση Ζ1 1262/2007. Σε περίπτωση που δεν τηρηθούν τα παραπάνω από την εκάστοτε εταιρεία πρέπει να διεκδικήσετε τα δικαιώματα σας. Το νομικό μας τμήμα μπορεί να σας βοηθήσει. Για καταγγελίες στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και σε μας 2821092306 η στοepkxan@gmail.com Β.Για τις επιχειρήσεις Ως Εθνικός Πιστοποιημένος Φορέας , για την προστασία των καταναλωτών, Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , (Αρ.Μητρώου 35 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή) Ζητάμε ,την ακριβή και πιστή τήρηση των όρων της σύμβασης και της υπάρχουσας Νομοθεσίας, η κάθε αντίθετη πρακτική (παραπλάνηση , δόλος κ.α) από μέρους σας ,διώκεται και τιμωρείται είτε Διοικητικά, αλλά και Δικαστικά. Προς αποφυγή τούτων , καλό θα είναι να αποφεύγονται ανάλογες πρακτικές Η Πρόεδρος της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη Αναρτήθηκε από Joanne Melaki στις 1:33 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δεν υπάρχουν σχόλια: