Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Γράμμα πυροσβέστη προς τον Πρωθυπουργό

Αγαπητέ κ.Πρωθυπουργέ,


  Λαμβάνω την τιμή να σας ζητήσω την παρέμβασή σας, ώστε να βρεθεί λύση στο εργασιακό  μου πρόβλημα, που με ταλαιπωρεί από  το 2012.
 Ήμουν πυροσβέστης  πενταετούς θητείας, από το 2012 και μου συνέβη ένα τρακάρισμα όπου η υπαίτιος  δεν έκανε  αποδοχή της υπαιτιότητας της ,με αποτέλεσμα να συρθώ στα δικαστήρια 7 έτη, 'όπου απεδείχθη η ενοχή της.
  Αναφέρθηκα στην Υπηρεσία μου ,γιαυτό το γεγονός, με αποτέλεσμα η Υπηρεσία μου, να με κατευθύνει σε οικειοθελή παραίτηση, πράγμα που έπραξα.
  Από τότε 2012-2019, δεν εργάστηκα πουθενά, όμως παρέμεινα εθελοντής πυροσβέστης , δημιουργώντας εθελοντική Ομάδα Πολιτικής Προστασίας, μέσα από την Ένωση Προστ.Καταναλωτών Κρήτης,της οποίας είμαι ενεργό μέλος και κατέχω την θέση του Αντιπροέδρου, στο Διοικ.Συμβούλιο.

 κύριε Πρωθυπουργέ,

Ζητώ το αυτονόητο, να επιστρέψω στην δουλειά μου, μία δουλειά σκληρή , μιά δουλειά ευθύνης , μία δουλειά για το κοινωνικό όφελος, όμως αυτήν την δουλειά, υπηρέτησα επί 12 χρόνια, με ζήλο ,πάθος και αυτοθυσία , διασώζοντας περιουσίες και ανθρώπινες ζωές.

 κύριε Πρωθυπουργέ.

Η απάντηση του Πυροσβεστικού Σώματος, " τώρα το σκέφθηκες να επιστρέψεις;" δεν με βρίσκει σύμφωνο, διότι
ήθελα την τελεσιδικία της υπόθεσης  του τρακαρίσματος, και για μένα αλλά και για την υπηρεσία μου ,ώστε να να είμαι απαλλαγμένος από αυτήν την ιστορία και να ασχοληθώ απερίσκεπτος  στα καθήκοντα του πυροσβέστη.

κύριε Πρωθυπουργέ,

  Στην ζωή του καθενός μας ,μπορεί να συμβεί κάτι παρόμοιο, χωρίς την δική μας υπαιτιότητα, όμως θα ήταν άδικο, να κρινόμαστε από την στενή νομολογία,  ο άνθρωπος είναι εκείνος  που υπερέχει των γεγονότων, ο άνθρωπος είναι εκείνος που νομοθετεί, ο άνθρωπος είναι εκείνος που νομολογεί και  κρίνει
  Μετά το πέρας της τελεσιδικίας , απευθύνθηκα τόσο στο Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος, όσο και στο Υπουργείο Προστασίας του πολίτη ζητώντας την επαναφορά μου στα καθήκοντα μου, που τόσο άδικα απομακρύνθηκα, όμως η απάντηση τους,ακόμα βρίσκεται σε εκκρεμότητα, "εξετάζεται"

κ.Πτωθυπουργε
 
  Επειδή η πορεία σας, δείχνει την υπεράσπιση του Δικαίου, και την εξεύρεση λύσεων στα προβλήματα που απασχολούν τους πολίτες της Χώρας μας, σας  παρακαλώ εκ της θέσεως σας στην Ελληνική  Κυβέρνηση,  να πράξετε τα δέοντα, προκειμένου να αποκατασταθεί  μία αδικία στο πρόσωπό μου και στην οικογένεια μου.

                           Με Εκτίμηση

               

Πρώην, πυροσβέστης Πενταετούς Θητείας

Δεν υπάρχουν σχόλια: