της Βίκυς Γερασίμου
Όπως δήλωσε η κα Ιωάννα Μελάκη, πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Κρήτης στο Insurancedaily.gr υπάρχει δεδικασμένο ασφαλισμένου που δεν είχε κάνει αναγγελία και δικαιώθηκε και τώρα ενημερώνουμε και καλούμε τους πολίτες. “Οι Ενώσεις Καταναλωτών είναι για να υπερασπίζονται τα δικαιώματα των θιγόμενων. Υπάρχουν πολλοί πολίτες που δεν μπόρεσαν να ενημερωθούν για οποιοδήποτε λόγο ότι έπρεπε να προχωρήσουν σε αναγγελία και έτσι έμειναν εκτός των δικαιούχων. Θεωρώ ότι ο εν λόγω μηχανισμός ήταν άδικος για τους ζημιωθέντες καθώς θα έπρεπε οι αρμόδιες αρχές να δημιουργήσουν μία διαδικασία που θα αποζημίωνε όλους τους ασφαλισμένους, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν αναγγελία”.
Η ένωση ενημερώνει τους πολίτες που υπήρξαν ασφαλισμένοι στις δύο εταιρείες και δεν κίνησαν διαδικασίες στις προθεσμίες που είχε ορίσει ο εκκαθαριστής ότι “δεν χάνουν το δικαίωμα να ζητήσουν να συμπεριληφθούν στην Κατάσταση Δικαιούχων. Έχουν την δυνατότητα να ασκήσουν εκπρόθεσμα τις ανακοπές τους, κατά της κατάστασης, ώστε να συμπεριληφθούν στην κατάσταση δικαιούχων, και να εισπράξουν τις απαιτήσεις τους , από την εν λόγω ασφάλιση. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προτίθεται να ασκήσει Συλλογική Αγωγή , για τα μέλη της, αφού συγκεντρώσει τις απαραίτητες αιτήσεις και δικαιολογητικά.Ένεκα τούτου καλούμε κάθε καταναλωτή , να έρθει σε επαφή με την ΄Ενωση το ταχύτερο δυνατόν (μέχρι στις 22-12-2016). Για ενημέρωση και επικοινωνία: Τηλ:28210 92306 και 2821092666/ e-mail: epkxan@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου