Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Οι 7 συχνότερες ερωτήσεις για τους πλειστηριασμούς και οι απαντήσεις τους


A a Decrease font Enlarge font
Οι 7 συχνότερες ερωτήσεις για τους πλειστηριασμούς και οι απαντήσεις τους
 Το SKnews.gr κατέγραψε τις 7 συχνότερες ερωτήσεις των αναγνωστών σχετικα με το θέμα των πλειστηριασμών.
Η δικηγόρος Άννα Κορσάνου απαντά:
                                               
1Έχω μία κύρια οικία και ένα εξοχικό και πληρώ όλες τις προϋποθέσεις για την προστασία της  κύριας οικίας μου, προστατεύεται και το εξοχικό μου;

Όχι βάσει των νέων διατάξεων δεν προστατεύεται τίποτα άλλο παρά μόνο η κύρια οικία

2 Ο νόμος Κατσέλη ισχύει ακόμα; μπορώ αν θέλω να προσφύγω στο Ειρηνοδικείο τι είναι καλύτερο να κάνω;
Ναι  νόμος Κατσέλη ισχύει και είναι η πιο σωστή λύση για όποιους πληρούν τις προϋποθέσεις καθώς οδηγεί και σε διαγραφή οφειλών.

3 Τι πρέπει να κάνω για να προστατεύσω την κύρια οικία μου,  τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
Πρέπει να έρθετε με τη βοήθεια του δικηγόρου σας σε επικοινωνία με την Τράπεζα και να υποβάλλετε μέσα ένα μήνα όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι έχετε τις προϋποθέσεις προστασίας.

4 Έχω εισόδημα 20.000 ευρώ, αλλά χρωστώ σε τρείς Τράπεζες τι δόση θα πληρώσω και σε ποιους θα δώσω χρήματα μόνο στο στεγαστικό μου δάνειο;
Η δόση θα είναι 208 ευρώ, και θα καταμεριστεί σε όλους του πιστωτές

5 Είμαι έμπορος, μου έχουν κοινοποιηθεί διαταγές πληρωμής και δεν έχω κάνει κάτι τι πρέπει να κάνω για να μην κινδυνεύει το σπίτι μου;
Οι διατάξεις ισχύουν και για τους εμπόρους οι οποίοι θα καταβάλλουν το 20% της τελευταίας ενήμερης δόσης.

6 Είμαι εγγυητής σε δάνειο άλλου ατόμου που δεν πληρώνει κινδυνεύει κι η δική μου περιουσία;
Ναι κινδυνεύει πρέπει ή να υπαχθείτε στο νόμο Κατσέλη καθώς αν δεν πληροί τις προϋποθέσεις προστασίας της κύριας οικία ο πρωτοφειλέτης κινδυνεύετε και εσείς.

7 Η Τράπεζα μπορεί χωρίς τη θέλησή μου να εγγράψει προσημείωση υποθήκης στο σπίτι μου; 
Ναι αν έχει εκδοθεί διαταγή πληρωμής μπορεί να εγγράψει από μόνη της προσημείωση υποθήκης.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: