Του Λάμπρου Καραγεώργου
![](https://lh3.googleusercontent.com/blogger_img_proxy/AEn0k_uWBio6zRfLLRNCcWDd73mFFn2YrwcVw6JBsSb20jvrq7twTUGOz4wbP6QV7RrBU6k0qU1-ZdoNkQ2EXFl02sOSHWPOT6IxgZTfE1w-6uNSRg=s0-d)
Πέντε μέτρα βελτίωσης της επικοινωνίας των ασφαλιστικών εταιρειών με τους ασφαλιζόμενους καταναλωτές του κλάδου υγείας, θα λάβει η ασφαλιστική αγορά μετά από συμφωνία με τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή (ΓΓΚ) και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Επισημαίνεται ότι η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών ήταν σε συνεχείς συζητήσεις με την ΓΓΚ για θέματα των ασφαλίσεων υγείας με κορυφαίο αυτό της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων. Τα δυο μέρη φαίνεται τελικά να συμφώνησαν στην ανάγκη οργανωμένης ενημέρωσης των καταναλωτών για τα εν λόγω ζητήματα.
Η Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο των εργασιών της επεξεργάστηκε τις επικοινωνιακές ενέργειες που θα μπορούσαν να αναληφθούν από την ασφαλιστική αγορά. Οι ενέργειες αυτές είναι:
1. η σύνταξη από την ΕΑΕΕ εγγράφου που θα εξηγεί την αναγκαιότητα και την λογική των αναπροσαρμογών παροχών και ασφαλίστρων υγείας, το οποίο θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΕΑΕΕ αλλά και όλων των εταιρειών μελών της Ένωσης.
2. η σύνταξη φιλικής επιστολής από κάθε εταιρεία-μέλος της ΕΑΕΕ ξεχωριστά η οποία θα αποστέλλεται κάθε χρόνο στον ασφαλισμένο στην επέτειο του συμβολαίου και θα τον ενημερώνει χωρίς να αναφέρεται σε ποσά στην επικείμενη αναπροσαρμογή του ασφαλίστρου.
3. η ενίσχυση της εκπαίδευσης των ασφαλιστών γύρω από το πλαίσιο των αναπροσαρμογών.
4. η προώθηση από τις εταιρείες μηνύματος που θα ενημερώνει τους ασφαλιζόμενους ότι είναι προς το συμφέρον τους η προηγούμενη επικοινωνία τους με την εταιρεία τους σε περίπτωση νοσηλείας. Σκοπός είναι η ενημέρωση σχετικά με τις συνήθεις και εύλογες ιατρικές αμοιβές.
5. η υιοθέτηση επικουρικών ηλεκτρονικών τρόπων (call centers με καταγραφή τη συνομιλίας, sms, email) για την ενημέρωση των ασφαλισμένων σχετικά με τη ληξιπρόθεσμη οφειλή τους και την επικείμενη ακύρωση του ασφαλιστηρίου τους.
Η ταχύτατη υλοποίηση των ανωτέρω επικοινωνιακών ενεργειών οι οποίες είναι σε γνώση της ΓΓΚ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή εκτιμάται ότι θα βοηθήσει την εικόνα και τη φήμη του κλάδου, τονίζει σε σχετική παρέμβαση της η διοίκηση της ΕΑΕΕ.
Πέντε μέτρα βελτίωσης της επικοινωνίας των ασφαλιστικών εταιρειών με τους ασφαλιζόμενους καταναλωτές του κλάδου υγείας, θα λάβει η ασφαλιστική αγορά μετά από συμφωνία με τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή (ΓΓΚ) και τον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Επισημαίνεται ότι η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών ήταν σε συνεχείς συζητήσεις με την ΓΓΚ για θέματα των ασφαλίσεων υγείας με κορυφαίο αυτό της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων. Τα δυο μέρη φαίνεται τελικά να συμφώνησαν στην ανάγκη οργανωμένης ενημέρωσης των καταναλωτών για τα εν λόγω ζητήματα.
Η Επιτροπή Ζωής, Συντάξεων και Υγείας της ΕΑΕΕ στο πλαίσιο των εργασιών της επεξεργάστηκε τις επικοινωνιακές ενέργειες που θα μπορούσαν να αναληφθούν από την ασφαλιστική αγορά. Οι ενέργειες αυτές είναι:
1. η σύνταξη από την ΕΑΕΕ εγγράφου που θα εξηγεί την αναγκαιότητα και την λογική των αναπροσαρμογών παροχών και ασφαλίστρων υγείας, το οποίο θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΕΑΕΕ αλλά και όλων των εταιρειών μελών της Ένωσης.
2. η σύνταξη φιλικής επιστολής από κάθε εταιρεία-μέλος της ΕΑΕΕ ξεχωριστά η οποία θα αποστέλλεται κάθε χρόνο στον ασφαλισμένο στην επέτειο του συμβολαίου και θα τον ενημερώνει χωρίς να αναφέρεται σε ποσά στην επικείμενη αναπροσαρμογή του ασφαλίστρου.
3. η ενίσχυση της εκπαίδευσης των ασφαλιστών γύρω από το πλαίσιο των αναπροσαρμογών.
4. η προώθηση από τις εταιρείες μηνύματος που θα ενημερώνει τους ασφαλιζόμενους ότι είναι προς το συμφέρον τους η προηγούμενη επικοινωνία τους με την εταιρεία τους σε περίπτωση νοσηλείας. Σκοπός είναι η ενημέρωση σχετικά με τις συνήθεις και εύλογες ιατρικές αμοιβές.
5. η υιοθέτηση επικουρικών ηλεκτρονικών τρόπων (call centers με καταγραφή τη συνομιλίας, sms, email) για την ενημέρωση των ασφαλισμένων σχετικά με τη ληξιπρόθεσμη οφειλή τους και την επικείμενη ακύρωση του ασφαλιστηρίου τους.
Η ταχύτατη υλοποίηση των ανωτέρω επικοινωνιακών ενεργειών οι οποίες είναι σε γνώση της ΓΓΚ και του Συνηγόρου του Καταναλωτή εκτιμάται ότι θα βοηθήσει την εικόνα και τη φήμη του κλάδου, τονίζει σε σχετική παρέμβαση της η διοίκηση της ΕΑΕΕ.
Διάδωσε το
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου