Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

H Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Επικοινωνιών και τα... ροζ τηλέφωνα


Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ) ενημερώνει ευχάριστα τους καταναλωτές της Κρήτης ότι  η Εθνική Επιτροπή Ταχυδρομείων και Επικοινωνιών ΕΕΤΤ ενεργοποίησε από το δικτυακό της τόπο ,ένα απλό και εύχρηστο εργαλείο αναζήτησης των εταιρειών, στις οποίες έχουν εκχωρηθεί αριθμοί αυξημένης χρέωσης για την παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης- ΥΠΠ (ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, αγορά ringtones, logos, videos και παιχνιδιών, τεχνική υποστήριξη, αστρολογία, υπηρεσίες ενηλίκων κλπ),

Πρόκειται για μία εφαρμογή, η οποία σχεδιάστηκε για να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές/χρήστες ΥΠΠ, προκειμένου να βρίσκουν εύκολα, γρήγορα και έγκυρα τα στοιχεία της εταιρείας, στην οποία έχει εκχωρηθεί ένας σύντομος κωδικός ή ένας δεκαψήφιος αριθμός αυξημένης χρέωσης.

Για παράδειγμα, όταν ο καταναλωτής λαμβάνει μήνυμα στο κινητό του από κάποιον κωδικό της σειράς 54ΧΧΧ ή αν εντοπίσει στο λογαριασμό του χρεώσεις από 10ψήφιο αριθμό της σειράς 90Χ ΧΧΧ ΧΧΧΧ, μπορεί να εισαγάγει τον εν λόγω αριθμό στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ, ώστε να εντοπίσει τα στοιχεία της εταιρείας στην οποία ανήκει ο αριθμός και να απευθυνθεί σε αυτήν ή στον πάροχο δικτύου για τυχόν διευκρινίσεις ή ακόμα να προβεί σε καταγγελία.

Το νέο αυτό εργαλείο είναι διαθέσιμο στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου www.eett.gr .

Επειδή όλοι εμείς, είχαμε λάβει και λαβαίνουμε αρκετά τέτοια μηνύματα, τ α οποία εν συνεχεία καλούμαστε από τον πάροχο μας να τα πληρώσουμε, θεωρούμε πρωτοποριακό το εργαλείο από μεριάς ΕΕΤΤ, για την προστασία μας και χαιρετίζουμε την ενεργοποίηση αυτή ,.ώστε οι καταναλωτές να προστατεύονται και να αποφύγουν την μάστιγα των ετσιθελικών χρεώσεων και οικονομικών απαιτήσεων.

Η Πρόεδρος της
΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη
  Πηγή  :Flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: