Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών
Τη διαμαρτυρία πολλών κατοίκων για τις διαδοχικές διακοπές νερού, δέχτηκε η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων που ζητά να σταματήσουν “τα παιχνίδια ,εις βάρος των καταναλωτών”. Οπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή της “σε εποχή καύσωνα, σε μέρες μεσούντος του καλοκαιριού, οι βρύσες σε κάποιες συνοικίες της πόλης των Χανίων αλλά και των περιαστικών Δήμων στέρεψαν. Αγανακτισμένοι καταναλωτές “έσπασαν” στην κυριολεξία τα τηλέφωνα της Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, διαμαρτυρόμενοι ότι τους κόπηκε η παροχή υδροδότησης χωρίς καμία ενημέρωση, αναιτιολόγητα, με πληρωμένους πρόσφατα τους λογαριασμούς”. “Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων απευθύνει ανοικτή καταγγελία, σε κάθε αρμόδιο θεσμοθετημένο όργανο (αρμόδια Εισαγγελική και Διοικητική Αρχή) για την ομαλή τροφοδοσία του καταναλωτή, με ασφαλές πόσιμο νερό και ζητά την άμεση επέμβασή τους, καθότι η υγεία και τα οικονομικά του δημότη των Χανίων, θίγονται ανεπανόρθωτα, από τις αλλεπάλληλες διακοπές του νερού”, επισημαίνει η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.
“Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ενημερώνει ότι το νερό δεν είναι προϊόν, είναι”αγαθόν”, απαραίτητο για την ύπαρξη κάθε ζωής και δε θα επιτρέψουμε σε κανένα διαχειριστή του να παίζει με την υγεία και την ασφάλεια των πολιτών της πόλης των Χανίων. Δεν ανεχόμαστε ως Ενωση Προστασίας των Καταναλωτών Ν. Χανίων, οι πολίτες του Δήμου Χανίων, αλλά και των περιαστικών Δήμων, να πουν το... νερό, νεράκι.Τέλος η ανεκτικότητα, τέλος τα παιχνίδια ,εις βάρος των καταναλωτών”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου