Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ " Δηλώνω Παρούσα

ΙΩΑΝΝΑ ΜΕΛΑΚΗ
Επειδή ρωτήθηκα πρόσφατα από Κεντρικό Ραδιοφωνικό Σταθμό της Ανατολικής Κρήτης αν είμαι έτοιμη να προσφέρω στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση ή στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και εάν σκέφτομαι κάτι τέτοιο και επειδή μου αρέσει να καταθέτω την σκέψη μου και την επιθυμία μου στους ανθρώπους του τόπου μου ξεκαθαρίζω.

Επειδή η Χώρα μας στην κατάσταση που βρίσκεται ζητά να δει ανθρώπους νέους, μέσα από την κοινωνία, με διάθεση και θέληση που να μπορούν να πάρουν τη σκυτάλη και με πρωτοβουλίες και σωστές κινήσεις να την οδηγήσουν μπροστά χωρίς να παραπέμπουν τους πολίτες στην κακή διαχείριση του χθες. Βεβαίως υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, αξιόλογοι που είναι «έτοιμοι»,να προσφέρουν στην κοινωνία , απλά περιμένουν όλοι την κατάλληλη στιγμή. Ιδιαίτερα, στις Δημοτικές εκλογές δεν θα πρέπει να υπάρχει χρώμα. Θα πρέπει να υπάρχει εκλογή με αντικειμενικά και όχι με πολιτικά κριτήρια.
"Στην ανάγκη του τόπου μου, και επειδή σκοπός και στόχος μου είναι όχι να αποκτήσω "καριέρα αυτοδιοικητικού", αλλά η προσφορά,Δηλώνω παρούσα σε ό,τι χρειάζεται καθώς άνθρωποι γύρω μου με προτρέπουν να προχωρήσω και να διεκδικήσω το καλό του τόπου μου, που χρόνια τώρα περιμένει κάτι το διαφορετικό.Αφού η κοινωνία το απαιτεί είμαι εδώ να στηρίξω τον τόπο που μεγάλωσα. Στο μόνο που δίνω προτεραιότητα είναι το καλό του Νομού Χανίων. Προτείνω, δε, για την ανάδειξη των υποψηφίων να αφήσουμε τον λαό να αποφασίσει στήνοντας κάλπες με τους ενδιαφερόμενους, εφόσον προηγουμένως ο καθένας καταθέσει το όραμά του για τον νέο Δήμο. Το αποτέλεσμα θα δεσμεύει τους υπολοίπους να είναι αρωγοί δίπλα του και όλοι ενωμένοι να προχωρήσουν μπροστά.

Είμαι παρούσα να καταθέσω τις απόψεις μου έξω από πολιτικά χρώματα"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: