Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Καταγγελία κατά τουριστικού γραφείου

haniotika-nea.gr

Δευτέρα, 24 Μαΐου 2010 | 11:08:51 μ.μ.


ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

17.05.2010

"Βροχή" πέφτουν - σύμφωνα με την πρόεδρο της 'Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων Ιωάννα Μελάκη - οι καταγγελίες από Χανιώτες οι οποίοι - όπως υποστηρίζουν - παραπλανήθηκαν από το Τουριστικό Γραφείο του Ηρακλείου Cozi Travel, αφού ούτε η εκδρομή για την Ισπανία που είχαν ήδη πληρώσει πραγματοποιήθηκε ούτε τους επιστράφηκαν τα χρήματά τους. Συγκεκριμένα σε χθεσινή ανακοίνωσή της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ.) αναφέρει ότι οι καταγγελίες προέρχονται από Χανιώτες ηλικιωμένους οι οποίοι είναι μέλη δύο ΚΑΠΗ της πόλης των Χανίων: "Η εκδρομή είχε προορισμό την χώρα της Ισπανίας και ήταν σε επιδοτούμενο πρόγραμμα, πράγμα που θεωρήθηκε "ευκαιρία" για τους συμπολίτες μας να το επιλέξουν", σημειώνει, μεταξύ άλλων, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ. και προσθέτει: "Σύμφωνα με τις καταγγελίες οι καταγγέλλοντες εστιάζουν την παραπλάνηση τους στο ότι - εις γνώση του - το τουριστικό γραφείο είχε εκδώσει συν τοις άλλοις αφίσες και άφηνε να εννοηθεί ότι η εκδρομή έχει προγραμματιστεί από τα ΚΑΠΗ, ενώ δεν υπήρξε κάποια οργανωμένη προσέγγιση προς τις δομές του Δήμου. Επίσης, η εκδρομή, σύμφωνα με το επιδοτούμενο πρόγραμμα, έληγε στις 30-04-2010 και το τουριστικό πρακτορείο την προγραμμάτισε για τις 05-05-2010. Οι συμπολίτες μας θεωρώντας την εκδρομή "ευκαιρία", πιστεύοντας ότι γίνεται από τα ΚΑΠΗ, δήλωσαν συμμετοχή πληρώνοντας το ποσό των 585 ευρώ. Ξαφνικά οι δηλώνοντες συμμετοχή ενημερώθηκαν από διαρρέουσες πληροφορίες - και όχι από τον εκπρόσωπο του τουριστικού πρακτορείου - ότι η εκδρομή δεν θα πραγματοποιηθεί. Κάποιοι προσπάθησαν να ζητήσουν εξηγήσεις από τον υπεύθυνο του τουριστικού γραφείου, και συγκεκριμένα ζήτησαν την επιστροφή των χρημάτων τους, αλλά ο υπεύθυνος ούτε χρήματα επέστρεψε, ούτε στις προγραμματισμένες συναντήσεις (ραντεβού) ποτέ δεν εμφανίστηκε". Συνεχίζοντας η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ. αναφέρει: "Επειδή υπάρχει θεσμοθετημένο εν ισχύ νομικό πλαίσιο που προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών από τέτοιες πρακτικές, η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ., και θα τα προστατεύσει αλλά και θα τα διεκδικήσει δια της νομικής οδού - και θα ζητήσει μέσω αγωγής - την αποζημίωση των παραπλανηθέντων και εξαπατηθέντων καταναλωτών, αλλά και θα οδηγήσει τον διοργανωτή ενώπιον του αρμόδιου εισαγγελέα και μάλιστα άμεσα".
Καταλήγοντας η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ. τονίζει: "Το Γραφείο Προστασίας και Ενημέρωσης Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, θεωρεί την καταγγελία άκρως σημαντική, καθώς εκτός από το ηθικό και οικονομικό μέρος της υπόθεσης, υπάρχουν και παραβάσεις του Ποινικού Δικαίου (παραπλάνηση, υπεξαίρεση χρημάτων) αλλά και η ενέργεια αυτή παίρνει και ευρύτερες κοινωνικές διαστάσεις καθότι θίγεται η αξιοπιστία του εξαγόμενου τουριστικού προϊόντος με τέτοιες πρακτικές. Η υπόθεση έχει ανατεθεί στο Νομικό μας Τμήμα, γι' αυτό καλούμε όλους τους καταναλωτές που επλήγησαν από την μη υλοποιηθείσα εκδρομή με τα παραπάνω στοιχεία να επικοινωνήσουν άμεσα με τον κ. Νίκο Ντερμανάκη, νομικό σύμβουλο της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, στο τηλ. 28210-92666 για τα περαιτέρω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: