Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ: Στον 2ο χρόνο με πλούσια δράση και προσφορά

Γράφει ο Γιάννης Η. Κάκανος


Anaitolika.gr - Ανταπόκριση
(25-11-2009)

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ




ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ

Στον 2ο χρόνο με πλούσια δράση και προσφορά
Γράφει ο Γιάννης Η. Κάκανος
www.yanniskakanos.gr

Τα φιλόξενα Γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Νομού Χανίων επισκεφθήκαμε σήμερα στον 1ο όροφο πολυκατοικίας στην πλατεία 1866 ή Νέων Καταστημάτων της πόλης μας όπου είχαμε μια ιδιαίτερα ευχάριστη συζήτηση με την δραστήρια και πλήρως ενημερωμένη πρόεδρο της κα Ιωάννα Μελάκη για την όλη προσπάθεια προστασίας των καταναλωτών.
“Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών είναι ο φορέας για όλους μας, είναι ο φορέας ο δικός μας, είναι ο φορέας του κάθε καταναλωτή και μπορεί ο καθένας να καταθέσει το πρόβλημα του είτε αυτό είναι προσωπικό, είτε κοινωνικό, είτε περιβαλλοντολογικό, είτε οικονομικό κλπ., να μπορεί ν’ απευθυνθεί στην Προστασία Καταναλωτή στο τηλέφωνο 28210 92666. Διανύουμε αισίως τον 2ο χρόνο λειτουργίας με τα μέλη μας αυξάνονται καθημερινά επειδή πετύχαμε τους στόχους μας στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Ως Ε.Π.Κ.ΧΑΝ., διαθέτουμε Ομάδα Πολιτικής Προστασίας στην οποία συμμετέχουν εθελοντικά 30 ευαισθητοποιημένοι συμπολίτες μας που είναι έτοιμοι να προσφέρουν πυρανίχνευση, δασοπροστασία ,αλλά και σε κάθε έκτακτη ανάγκη που μπορεί να δημιουργήσει τοπική κρίση, πλημμύρες κ.λ.π. Ακόμα, συμμετέχουμε στα παρακάτω δίκτυα και φορείς:
1. Στο δίκτυο του Συνηγόρου του Πολίτη σε θέματα «POMAN»
2. Υποστηρίζουμε την ομάδα βιοκαλιεργητών «από το υνί στο πιρούνι».
3. Στην Πολιτική Προστασία της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας έχοντας δημιουργήσει δική της Ομάδα.
4. Στην Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα «Κοινόν Χανιωτών»
5. Στο σύνδεσμο του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χανίων «Κρίση της Γρίπης των Χοίρων».
6. Συνεργαζόμαστε με τον Εμπορικό Σύλλογο Χανίων έχοντας δημιουργήσει τοπικό σχολείο, «Οδηγός Εμπόρου - Ενημέρωση Καταναλωτή» δίνοντας σχετικές οδηγίες εις αμφοτέρους ”Συνεχίζοντας η κα Ιωάννα Μελάκη, τόνισε: “Αξίζει να πούμε ακόμα ότι όλες οι καταγγελίες που δεχόμαστε τηλεφωνικά καταγράφονται και μελετώνται σε βάθος πριν από την όποια ενέργεια μας. Μέχρι σήμερα έχουμε δεχτεί πάνω από 7500 καταγγελίες.
Συμπαραστεκόμαστε στους ταλαιπωρημένους συνανθρώπους μας που αναζήτησαν στον τόπο μια καλύτερη ζωή από αυτή που ζούσαν στις πατρίδες τους. Είμαστε ενεργοί πολίτες αποφασισμένοι ν’ αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για το ορθό. Στα Χανιά πήρανε το μήνυμα, από τα πρώτα μας βήματα, ότι γεννήθηκε ένας φορέας στον οποίο οι καταναλωτές μπορούν να στηριχθούν και να διεκδικήσουν καλύτερα και υπεύθυνα τα δικαιώματα τους”.



Δεν υπάρχουν σχόλια: