Πέμπτη 28 Αυγούστου 2008

Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων: Ανάρμοστη η συμπεριφορά των ιδιοκτητών καφέ του Παλιού Λιμανιού προς τους Έλληνες καταναλωτές

Ενημερώνουμε τους καταστηματάρχες που λειτουργούν καταστήματα στο λιμάνι Χανίων, ότι η Ένωσή μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), έχει δεχτεί αρκετές καταγγελίες από Έλληνες καταναλωτές, πως ορισμένα καταστήματα ιδίως καφετέριες, τους αντιμετωπίζουν υποδεέστερα έναντι των τουριστών, οδηγώντας τους να καθίσουν σε πίσω καθίσματα, στερώντας τους την ελεύθερη επιλογή καθίσματος, λέγοντάς τους ότι τα πρώτα καθίσματα τα προορίζουν για τους τουρίστες.

chania-harbour Η Ένωση μας (Ε.Π.Κ.ΧΑΝ), σοβαρά προβληματισμένη, τονίζει και συγχρόνως ενημερώνει, ότι ο καταναλωτής είτε ντόπιος είτε ξένος έχει ίσα δικαιώματα παροχής υπηρεσίας, από το κατάστημα που επιλέγει να εξυπηρετηθεί, είναι ελεύθερος να επιλέξει την θέση που επιθυμεί, εάν βεβαίως είναι κενή, θέλουμε να πιστεύουμε ότι η άνιση μεταχείριση των πελατών-καταναλωτών δεν υποκρύπτει κάποια πονηρή πρακτική, καλούμε δε τους καταστηματάρχες στην μη διακριτική παροχή υπηρεσίας εις βάρος των ντόπιων πελατών, προς αποφυγή δυσφημιστικών σχολίων των καταστημάτων τους και αποφυγή δυσαρέσκειας εκ μέρους των ντόπιων καταναλωτών-πελατών.

Τις επόμενες ημέρες η Ένωση μας θα κάνει έρευνα, θέλοντας να διαπιστώσει την ύπαρξη τέτοιων πρακτικών και τους σκοπούς εξυπηρέτησης αυτών, γι’ αυτό συστήνουμε στους επαγγελματίες την αποφυγή τους.

Η Πρόεδρος
Ιωάννα Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: