Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΡΟΛΟΣ

Μπορώ να σας πω ότι είμαι πλούσια και δεν εννοώ βέβαια τα περιουσιακά μου στοιχεία,γιατί αυτά για μένα δεν λένε τίποτα,μπορεί να είναι ένα μέσο για να ζεις,για άλλους μπορεί να είναι το παν.
Ζουν με την σκέψη και το άγχος πως να τα αποκτήσουν αν δεν τα έχουν,πατάνε επί πτωμάτων για να τα αποκτήσουν.

Εγώ δεν θα μιλήσω για το χρήμα, ο πατέρας μου, μου το διευκρίνισε.
"Παιδί μου στην ζωή σου μην έχεις για πυξίδα, πως να αποκτήσεις χρήματα, περιουσία,
αλλά φίλους, οι φίλοι είναι τα πάντα"
Ο πατέρας μου, είχε δίκιο.
Γιατί έχω φίλους,με την κυριολεκτική έννοια, πραγματικά έχω φίλους, που μου στάθηκαν
στα δύσκολα.
Θεωρώ τον εαυτό μου ευλογημένο,όπως λέει ο πρώην Σεβασμιότατος Κισσάμου και Σελίνου κ Ειρηναίος ,σε κάποιο βιβλίο του."Eυλογημένος είναι εκείνος που στην ζωή του απόκτησε φίλους"

Θέλω να ευχαριστήσω,τον Γιώργο που αν και κατέχει το αξίωμα του Διευθυντή, δεν τον χάλασε η καρέκλα, δεν ανήκει στους δήθεν, υπήρξε καλός συνάδελφος και πάνα από όλα φίλος ,την Κατερίνα που αν και είναι καταξιωμένη δημοσιογράφος πανελλαδικά είναι δίπλα μου στα δύσκολα,νοιώθω συγκίνηση, αν και δεν το επιτρέπω σε μένα,αλλά την ανθρώπινη πλευρά και ο Χριστός δεν την ξεπέρασε.

Δεν νοιώθω αρνητικά συναισθήματα ούτε και για εκείνους που φόρεσαν τον μανδύα του Ιούδα,τους συγχωρώ, γιατί έπρεπε να μου δείξουν, ότι δεν ανήκαν στους φίλους μου,είχαν
και αυτοί θεόσταλτο ρόλο,και ο ρόλος του προδότη είναι ένας ρόλος.

Τελικά όλα γίνονται για κάποιο σκοπό.
Τώρα ξέρω,ότι ούτε ο ήλιος ούτε η φωτιά είναι τόσα ζεστά όσο η αγκαλιά και η αγκαλιά είναι ακόμα ποιο ζεστή, όταν είναι των φίλων η αγκαλιά

του Γιώργου , της Κατερίνας......

Δεν υπάρχουν σχόλια: