Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ

Μου αρέσει που είμαι αυτή που είμαι.Ευλογώ τους γονείς μου καθημερινά ,αν και απλοί απλοϊκοί άνθρωποι μου έμαθαν αυτά που μου έμαθαν.Γιατί καλά είναι τα σχολεία αλλά τις βάσεις τις παίρνεις από την οικογένεια.Πρώτα μου με έμαθαν να μη φοβάμαι,σημαντικό που τώρα πια ενήλικας το πιστοποιώ.Είναι το μυστικό που μόνο αυτοί που σε αγαπάνε σου το λένε.Και πρώτα οι γονείς σου,αν βέβαια συνειδητά το έχουν ανακαλύψει ή ασυνείδητα το διδάκτικαν και εκείνοι από τους γονείς τους.
Η κοινωνία με τα τεχνάσματά της σου καλλιεργεί τον φόβο,και δυστυχώς όλα περιστρέφονται γύρο από αυτόν.Πας στον γιατρό σε βλέπει με ύφος αξιοθρήνητο,και ενώ οι εξετάσεις σου λένε ότι είσαι υγιείς αυτός συνεχίζει το ίδιο ύφος και εσύ αν δεν ξέρεις να διαβάζεις μονολογείς μέσα σου άραγε την βγάζω ή δεν την βγάζω.
Θες να απολαύσεις ένα φαγητό και εκεί το σύγχρονο μάρκετ[εμπόριο των πάντων] επεμβαίνει,ενώ εννοείτε ότι επιλέγεις κάτι υγιεινό, στο μυαλό σου περιστρέφονται όλα αυτά που ακούς για την διατροφική αλυσίδα,εισχωρεί ο φόβος και η απόλαυση του φαγητού στο μυαλό σου γίνεται κόλαση.
Όλα λοιπόν στο βωμό του κέρδους με εισιτήριο τον φόβο.Ας αποβάλλουμε τον φόβο από μέσα μας και ας κλείσουμε τα αυτιά μας σε όλους αυτούς που είτε με χαμόγελο,είτε με όψη θλιμμένη προσπαθούν να μας πουλήσουν φόβο ας τους πούμε ότι δεν μας διακατέχει ο φόβος,με τις πράξεις μας,αν επιμένουν ας κλείσουμε τα αυτιά μας,ας τους προσπεράσουμε δεν τους χρειαζόμαστε.
Δεν φιλοσοφώ αλλά μιλάω από εμπειρίες γιατί και εγώ είμαι μία από σας πολύ ευαίσθητη αλλά τα γεγονότα της ζωής με έκαναν διαφορετική ή μάλλον μου θύμισαν ότι έχω όπλο το θάρρος,δεν φοβάμαι και αυτό το έχω μέσα μου, είναι βίωμά μου.Ευχαριστώ και πάλι την οικογένειά μου που με έκαναν δυνατή, δεν μου γνώρισαν το φόβο για κανένα και για τίποτα.
Η ευτυχία είναι ένα αίσθημα που το βιώνουμε κάποιες στιγμές στην ζωή μας εγώ μια από αυτές θάθελα μαζί σας να μοιραστώ.Πραγματικά νοιώθω ευτυχισμένη όταν ο άλλος θέλει να μου πουλήσει φόβο,γελάω μέσα μου και απολαμβάνω παράσταση

Δεν υπάρχουν σχόλια: