Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

ΝΕΟΣ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ: 90.736 Πλειστηριασμοι....

ΝΕΟΣ ΠΤΩΧΕΥΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ: 90.736 Πλειστηριασμοι....
Εκπέμπουμε κραυγη Αγωνιας και απογοητεύσης, ιδιαίτερα για τις ευαλλωτες κοινωνικές ομάδες, Η Κυβέρνηση ξεχναει ότι η προστασία της κατοικιας είναι θεσμοθετημενη από το Συνταγμα!!! Παροχή δεύτερης ευκαιρίας ή λαιμητόμος για τους οφειλέτες; Πνιγομσστε από τα ψέματα....φτανουμε να χάνουμε τα σπιτια μας και.η Κυβέρνηση να μας "ριχνει' στην καλοψυχια των funds... Δεν θέλουμε να είμαστε απαισιοδοξοι αλλά, η προστασία των αδύναμων νοικοκυριών, ευρίσκεται κυριολεκτικά στον αέρα και ο κάθε ευάλωτος οφειλέτης, επαφίεται αποκλειστικά και μόνο στην καλή προαίρεση των τραπεζών και των funds, καθώς η Πολιτεία, πέρα από άτυπες ανακοινώσεις της, δεν έχει προβεί στη θέσπιση κανενός νομοθετικού μέτρου προς τούτο, ενώ φυσικά ακόμα δεν έχει συσταθεί ο Φορέας και Επαναμίσθωσης Ακινήτων. Η προθεσμια ατυπης αναστολης των Πλειστηριασμων, για τις ευαλλωτες κοινωνικές ομάδες στις 30 του Ιουνιιυ εκπνέει..... Και τωρά αλήθεια τι γίνεται τωρά; Μάλιστα, το πιο παράδοξο από όλα ήταν ότι, όλες αυτές τις ημέρες, σε συνεχείς τηλεφωνικές κλήσεις των δανειοληπτων και των δικηγόρων για ενημέρωση ενόψει των πλειστηριασμών στους: Συμβολαιογραφικούς Συλλόγους της χώρας, στη Γενική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, τις γραμματείες και τα νομικά τμήματα των Υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης, καθώς και στις ίδιες τις τράπεζες και τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων (funds), όλοι και μηδενός εξαιρουμένου απαντούσαν ότι καμία επίσημη ενημέρωση δεν έχουν και ουδείς γνώριζε κάτι περί εφαρμογής κάποιας τέτοιας συμφωνίας-απόφασης αναστολής, όπως αυτή εξαγγέλθηκε περίτρανα πριν μερικές ημέρες από την ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών! Στην ουσία δηλαδή, ανακοινώθηκε μια συμφωνία η οποία, αφ’ης στιγμής δεν νομοθετηθήκε σε κανένα κανόνα δικαίου, ΟΥΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΦΕΡΕ! Αντιθέτως, καθησύχασε πάρα πολλούς οφειλέτες, πείθοντάς τους ψευδώς ότι, έστω προσωρινά, θα μπορούσαν να προστατεύσουν την πρώτη κατοικία τους, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι και οι οικογένειές τους να πεταχτούν ή να πρόκειται πολύ σύντομα να πεταχτούν κυριολεκτικά στο δρόμο! Αποτελεί όνειδος για τους θεσμούς της χώρας η ψευδής και παραπλανητική αυτή ανακοίνωση των επίσημων φορέων του Κράτους και οι αρμόδιοι γι αυτό θα πρέπει oχι ουσίας να σοβαρευτουν , αλλά να παψουν να πολανε ελπίδα, στους υοερχρεωμενους που κινδυνευουν να μείνουν αστεγοι, από στιγμή σε στιγμή. Μάλιστα, σε μια μεταγενέστερη προσπάθειά του ο Υπουργός Οικονομικών ,να δικαιολογήσει όπως και ό,τι μπορεί από τη δικαιολογημένη αναστάτωση και αγωνία των ευάλωτων συμπολιτών μας που είχε δημιουργηθεί, έφτασε να αναφέρει ως επιχείρημα ότι τα άτομα που έχασαν τα σπίτια τους ,δεν ήταν δήθεν ευάλωτοι, επειδή η ΕΜΠΟΡΙΚΗ αξία του ακινήτου τους ,ήταν αρκετά μεγάλη, άσχετα αν, με βάση τον ΕΝΦΙΑ (με βάση τον οποίο γίνεται αποκλειστικά ο υπολογισμός). η αξία ήταν κατά πολύ μικρότερη του ύψους που έθετε ο νόμος! Ξέχασε μάλλον ο κ. Υπουργός ότι η εμπορική αξία καθορίζεται ελεύθερα, ακόμα και από την ίδια την Τράπεζα ή το fund! Επειτα από αυτά τα τραγικά γεγονότα,. Εμείς οι κοινωνικα θεσμοθετημενοι φορεις δεν πρέπει να μενουμε αφωνοι, πρέπει να επαγρυπνούμε για την πορεία της εξέλιξης των πλειστηριασμών της πρώτης κατοικίας και άλλων συμπολιτών μας κατά τις προσεχείς εβδομάδες, διότι ήδη στη σχετική ηλεκτρονική πλατφόρμα έχουν αναρτηθεί 90.769 πλειστηριασμοί, μεταξύ των οποίων και ευάλωτων συμπολιτών μας.

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Κραυγή αγωνίας, εκφράζει η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για χιλιάδες απροστάτευτους υπερχρεωμένους"

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 3-6-2021 Με δημόσια ανοιχτή επιστολή της , η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, εκφράζει κραυγή αγωνίας και καλεί τους αρμόδιους Υπουργούς, Δικαιοσύνης και Οικονομικών. να αναστείλουν τους οι πλειστηριασμούς κύριας κατοικίας και να παραταθεί η ισχύς του ν. Κατσέλη (3869/2010), μέχρι την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας και την έναρξη λειτουργία,ς για τον «Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης”, Επίσης , η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, για τις εκκρεμείς υποθέσεις των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, του νόμου Κατσέλη και ενημερώνει για τον κίνδυνο διενέργειας χιλιάδων πλειστηριασμών ευάλωτων νοικοκυριών, καθότι ενώ θα ΄έπρεπε να τεθεί η εφαρμογή του νέου πτωχευτικού κώδικα, δεν λειτουργεί η πλατφόρμα του πτωχευτικού Στην επιστολή της, η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , αναφέρει: "Αξιότιμοι ,κκ Υπουργοί, Η 10 χρονη Οικονομική κρίση, που έπληξε την Χώρα μας, δημιουργησε μεγάλα προβλήματα στην ισορροπία της αγοράς και στους πυλώνες αυτής, που μεταξύ αυτών είναι και οι καταναλωτές , που όχι μόνο είχαν απώλεια εργασίας, μείωση μισθών -συντάξεων, αλλα και αγοραστικής δύναμης,Ηρθε και η Υγειονομική κρίση (covit 19) επιδεινώνοντας το ήδη βεβαρημένο οικονομικό πεδίο, στην ρευστότητα του καταναλωτή,χωρίς καμία μέριμνα ελάφρυνσης και "κουρέματος" του χρέους. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, με πολλές παρεμβάσεις της, ζήτησε στα χρέη των δανειοληπτών να υπάρχει μία "σεισάχθεια" η ακόμα να μειωθούν σε επίπεδο βιωσιμότητας εκάστου χρέους και όχι να πουληθούν ,όπως πουλήθηκαν σε funds κ.α Αξιότιμοι ,κκ Υπουργοί, Παρά ταύτα,. θέσπισατε τόσο τις του ν. 4745/20 (αφορά την επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/10) όσο και του ν. 4738/20 (νέος πτωχευτικός κώδικας) ,που μόνο κοινωνικά οικονομικά αδιέξοδα γεννούν, στις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες και στην προστασία της κατοικίας , πράγμα που εσεις ευάγγελιζεστε το αντίθετο, ότι μεριμνάτε.... Επί του πρακτέου και ως εκπρόσωποι του Κοινωνικού Κράτους ,που πρέπει να είστε, -Ζητάμε άμεσα , παράταση του ν.3869/2010, μέχρι την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας και την έναρξη λειτουργίας για τον «Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης -Ζητάμε, να παραταθεί η προθεσμία υποβολής αιτήσεων επαναπροσδιορισμού εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/10, που αναβλήθηκαν ή ματαιώθηκαν μετά τη δημοσίευση του νόμου (6.11.20), έως 30.9.2021, αντί των σημερινών καταληκτικών προθεσμιών 30.06 και 15.07, δεδομένου ότι η αρχική πρόβλεψη του νόμου ήταν αυτές οι υποθέσεις να εκδικαστούν με το παλαιό καθεστώς αλλά λόγω της επιβληθείσας αναστολής λειτουργίας των δικαστηρίων λόγω της πανδημίας covid-19 δεν δικάστηκαν στο χρόνο τους ούτε επαναπροσδιορίστηκαν οίκοθεν από τα αρμόδια Ειρηνοδικεία σε δικασίμους έως 15.06.21. Αφορά περίπου 25.000 εκκρεμείς υποθέσεις για τις οποίες δεν είχε προβλέψει ο νομοθέτης και ζητείται εντός συντομότατης προθεσμίας να επαναπροσδιοριστούν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Ζητάμε, την παράταση των προθεσμιών της πλατφόρμας προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος συγχρωτισμού στα Ειρηνοδικεία, αφού 4.6.21 λήγει η προθεσμία κατάθεσης προτάσεων για χιλιάδες υποθέσεις. Τέλος, Αξιότιμοι κύριοι Υπουργοί, Δηλώνουμε ότι, στηρίζουμε, ως ΄Εθνική Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, το κείμενο των 150 ανεξάρτητων δικηγόρων, όπως αυτό δημοσιεύτηκε και είδε το φως της δημοσιότητας. Με εκτίμηση Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη"

Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

Πτωχευτικός!!!

Μιλάμε για τον πτωχευτικό νόμο, Που μπορεί να μας λυτρώσει, όταν δεν έχουμε περιουσιακά στοιχεία, δηλ.να μας απαλλάξει από τις οχλήσεις και παρενοχλήσεις των εταιρειών διαμεσολάβησης, αλλά και των δικηγορικών γραφείων. Βασικά χαρακτηριστικά του είναι να υπάρχει χρέος σε περισσότερος από ένα. Πιστωτικό φορέα και το χρέος μας να είναι το λίγοτερο από 10.000 ευρώ Παράθυρο» για διμερείς συμβάσεις ρύθμισης χρεών έως 240 δόσεις «αυτόνομα» είτε σε Εφορία, είτε σε ασφαλιστικά Ταμεία, «ανοίγει» ο νέος Πτωχευτικός Νόμος που ενεργοποιείται από αύριο 1η Ιουνίου: Κάτι που επιτρέπει και σε εκείνους που έχουν οφειλή μόνον προς έναν πιστωτή να αξιοποιήσουν τις διατάξεις του νέου νόμου και -εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις- να την εξοφλήσουν σε βάθος… 20ετίας! Ένα ακόμη από τα «μυστικά» που κρύβει ο συγκεκριμένος νόμος είναι η αποπληρωμή δανείων μέχρι και σε 420 δόσεις, δηλαδή σε διάστημα 35 ετών! Ανοίγει αύριο για την υποβολή αιτήσεων η ηλεκτρονική πλατφόρμα της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, μέσω της οποίας ρυθμίζονται με μία αίτηση όλα τα χρέη προς τράπεζες, funds, ΑΑΔΕ, ΕΦΚΑ και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης: Mικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθεροι επαγγελματίες αλλά και νοικοκυριά, μπορούν πλέον να εξοφλήσουν τα χρέη τους στο Δημόσιο μέχρι και σε 240 δόσεις και στις Τράπεζες έως 420, καθώς τίθεται σε εφαρμογή ο νέος πτωχευτικός κώδικας. Στο νέο πλαίσιο θα έχουν τη δυνατότητα να εντάσσονται επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών μικρότερο των 700.000 ευρώ, ελεύθεροι επαγγελματίες και νοικοκυριά. Ο κανόνας για συνολικές ρυθμίσεις και οι εξαιρέσεις! Ο γενικός κανόνας και η φιλοσοφία που διέπει τον Πτωχευτικό αφορά στην αντιμετώπιση συνολικά το προβλήματος της υπερχρέωσης, άρα είναι προϋπόθεση για την υποβολή αίτησης να υπάρχουν οφειλές και σε τράπεζες ή άλλους χρηματοδοτικούς φορείς, οι οποίες θα ενταχθούν σε μια συνολική ρύθμιση. Άλλωστε, σύμφωνα με το Άρθρο 7 παρ. 3 του Πτωχευτικού «η υποβολή αίτησης για υπαγωγή στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών δεν επιτρέπεται εφόσον: ενενήντα τουλάχιστον τοις εκατό (90%) των συνολικών οφειλών του οφειλέτη σε χρηματοδοτικούς φορείς, στο Δημόσιο και στους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης οφείλεται σε έναν χρηματοδοτικό φορέα ή το σύνολο των οφειλών του προς τα πρόσωπα αυτά δεν υπερβαίνει το ποσό των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ». Με άλλα λόγια, τα χρέη πρέπει να ξεπερνούν τα 10.000 ευρώ και να μην οφείλονται σε έναν μόνο φορέα σε ποσοστό που υπερβαίνει το 90%. Έτσι, ουσιαστικά ο νόμος φαίνεται να δίνει την δυνατότητα ρύθμισης χρεών μόνον εάν υπάρχει «διασπορά» τους σε περισσότερους από 2 πιστωτές!! Άρα κάποιος δεν μπορεί να διευθετήσει τα χρέη του μέχρι και σε 240 δόσεις εάν αυτά είναι μόνον σε Εφορία ή αποκλειστικά σε Ασφαλιστικά Ταμεία! Αυτός ο γενικός κανόνας όμως φαίνεται να έχει … και τις εξαιρέσεις του! Πότε μπορεί να γίνει εξόφληση σε 240 δόσεις των χρεών μόνον σε έ

Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των εστιατορίων, ταβερνών, αναψυκτηρίων κ.λ.π "

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 28-5-2021 Με αφορμή το άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης και αναψυχής κ.α και προς αποφυγή "παρατράγουδων" εκ μέρους των επαγγελματιών, αλλά και προς ενημέρωση των καταναλωτών ,η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παραθέτει σχετικές συμβουλές Οι συμβουλές μας είναι: Τιμοκατάλογος Όλα τα εστιατόρια είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο ενημερωμένο τιμοκατάλογο στην είσοδο του καταστήματος, επίσης πρέπει να έχουν έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία. Ο τιμοκατάλογος πρέπει να είναι γραμμένος υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς και η ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)». Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό. Επίσης, πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων, που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά. Χρέωση Κουβέρ Δεν επιτρέπεται η χρέωση "κουβέρ", ενώ κανένα προϊόν (π.χ. εμφιαλωμένο νερό και ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς τη συναίνεση του πελάτη. Εάν δεν επιθυμουμε ψωμί ή εμφιαλωμένο νερό, ευγενικά το επιστρέφουμε Οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο 500€ ανά είδος Δελτίο Παραπόνων Τα εστιατόρια, υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή, εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας. Επίσης, τα εστιατόρια υποχρεούνται να διαθέτουν τρόπο ηλεκτρονικής πληρωμής στους καταναλωτές. Η μη τήρηση των παραπάνω και εφ'οσον παρατηρείται παρεκτροπή αυτών από τους επαγγελματίες, οι καταναλωτές μπορούν να προβαίνουν σε καταγγελίες είτα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520) είτε στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στο 2821092666 epkxan@gmail.com H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306 Α

Ε.Π.Κ.Κρήτης : "Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των εστιατορίων, ταβερνών, αναψυκτηρίων κ.λ.π "

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 28-5-2021 Με αφορμή το άνοιγμα των καταστημάτων εστίασης και αναψυχής κ.α και προς αποφυγή "παρατράγουδων" εκ μέρους των επαγγελματιών, αλλά και προς ενημέρωση των καταναλωτών ,η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, παραθέτει σχετικές συμβουλές Οι συμβουλές μας είναι: Τιμοκατάλογος Όλα τα εστιατόρια είναι υποχρεωμένα να έχουν αναρτημένο ενημερωμένο τιμοκατάλογο στην είσοδο του καταστήματος, επίσης πρέπει να έχουν έναν τιμοκατάλογο ανά δύο τραπέζια και να τον διαθέτουν σε κάθε πελάτη πριν από την παραγγελία. Ο τιμοκατάλογος πρέπει να είναι γραμμένος υποχρεωτικά στα Ελληνικά και προαιρετικά σε κάποια άλλη γλώσσα Πρέπει πάντα να αναγράφονται οι τελικές τιμές, καθώς και η ένδειξη: «Ο καταναλωτής δεν έχει υποχρέωση να πληρώσει εάν δε λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη-τιμολόγιο)». Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο» καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό. Επίσης, πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων, που χρησιμοποιείται σε ωμή μορφή στα φαγητά. Χρέωση Κουβέρ Δεν επιτρέπεται η χρέωση "κουβέρ", ενώ κανένα προϊόν (π.χ. εμφιαλωμένο νερό και ψωμί) δεν προσφέρεται και χρεώνεται χωρίς τη συναίνεση του πελάτη. Εάν δεν επιθυμουμε ψωμί ή εμφιαλωμένο νερό, ευγενικά το επιστρέφουμε Οι παραβάτες τιμωρούνται με διοικητικό πρόστιμο 500€ ανά είδος Δελτίο Παραπόνων Τα εστιατόρια, υποχρεούνται να τηρούν «Δελτίο Παραπόνων» σε ειδική θήκη, σε εμφανές σημείο στην έξοδο του καταστήματος εις τριπλούν, ώστε να συμπληρώνεται από τον καταναλωτή, εφόσον έχει παράπονο και να αποστέλλεται στο αρμόδιο Τμήμα Εμπορίου κάθε Περιφέρειας. Επίσης, τα εστιατόρια υποχρεούνται να διαθέτουν τρόπο ηλεκτρονικής πληρωμής στους καταναλωτές. Η μη τήρηση των παραπάνω και εφ'οσον παρατηρείται παρεκτροπή αυτών από τους επαγγελματίες, οι καταναλωτές μπορούν να προβαίνουν σε καταγγελίες είτα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520) είτε στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στο 2821092666 epkxan@gmail.com H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Πέμπτη 27 Μαΐου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης :"Θετική εξέλιξη ,σε ρύθμιση οφειλής από Εταιρεία Διαχείρισης απαιτήσεων" Εισερχόμενα

Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
Δελτίο Τύπου 27-5-2021 Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ,μια θετική έκβαση διαμεσολάβησης, οπου διαχειρίστηκαμε ως επίσημος διαμεσολαβητικός φορεας, για λογαριασμό οφειλέτη μέλους μας,με Εταιρεία διαχείρισης απαιτήσεων, για λογαριασμό Εταιρείας ειδικού σκοπού,που είχε αγοράσει το χρέος από την Εθνική τράπεζα.. Συγκεκριμένα :Tο μέλος μας ήταν αποδοχέας χρέους από κληρονομιά, καθώς δεν προέβη σε αποποίηση κληρονομιάς, καθώς υπήρχαν και περιουσιακά στοιχεία που θέλησε να κάνει αποδοχή Το Συγκεκριμένο χρέος ανέρχεται στο ποσό των .6.408 ευρώ. Με την μεσολάβηση της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για λογαριασμό του οφειλέτη και τις υποβληθείσες προτάσεις μαζί με το οικονομοτεχνικο σχέδιο, κατάφεραμε.να υπογράψουμε πρακτικό συμφωνιας όπου, 1)Διασωσαμε όλη του την περιουσία, του οφειλέτη που απέκτησε από την κληρονομιά 2) Διαγράψαμε το χρέος του κατά 70% 3)Ρυθμισαμε το υπόλοιπο χρέος, σε 24 μηνιαίες δόσεις, των 83,33 ευρώ Τέλος, καλούμε όλους τους δανειολήπτες, που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εξυπηρέτηση των δανείων τους,για διάφορους λόγους,να επικοινωνήσουν με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , εργάσιμες ημέρες και ώρες στα τηλέφωνα 2821092666, 2821092306 , και στο epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306

Παρασκευή 23 Απριλίου 2021

Ε.Π.Κ.Κρήτης: "Πασχαλιάτικες συμβουλές!!!Ερευνώ , Αγοράζω Και αυτό Το Πάσχα"

Παρασκευή, 23 Απριλίου 2021 Δελτίο Τύπου 23-4-2021 Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, αφού ευχηθεί , σε όλους τους Καταναλωτές για ένα Πάσχα χαρούμενο και για μια Ελπιδοφόρο Ανάσταση, ακόμα και με συνθήκες Κορονοϊού, συνεχίζει να στέκεται δίπλα στον καταναλωτή, δίνοντας τις συμβουλές της , εφιστώντας την προσοχή των, προκειμένου οι καταναλωτές να αγοράσουν ασφαλή, ποιοτικά προϊόντα, τοπικά προϊόντα, Ελληνικά προϊόντα, αλλά και να τους προφυλάξει από πρακτικές αισχροκέρδειας, παραπλάνησης και ακρίβειας….καθώς οι κερδοσκόποι και οι καιροσκόποι αυτές τις ημέρες εκμεταλλεύονται, που η κίνηση στην αγορά είναι μεγαλύτερη. Για την αγορά κρεάτων προσέχουμε, 1.- Εάν προτιμήσουμε να αγοράσουμε αμνοερίφια ,θα πρέπει να προσέξουμε εάν είναι εγχώριας παραγωγής ή Χώρας Ε.Ε, θα πρέπει να φέρουν σφραγίδα καταλληλότητας η οποία να έχει χρώμα «τυρκουάζ» (λαμπρό κυανό), το σχήμα της να είναι ωοειδές ή στρογγυλό. να φέρουν τη σφραγίδα της κατηγορίας του σφάγιου (αμνός ή ερίφιον) καθώς και τη σφραγίδα προέλευσης, δηλαδή στη προκειμένη περίπτωση «ΕΛΛΑΣ» σε σχήμα ορθογωνίου παραλληλογράμμου. 2.- Εάν προτιμήσουμε να αγοράσουμε αμνοερίφια εισαγωγής από τρίτες χώρες, ελληνικής ή όχι σφαγής, θα πρέπει να προσέξουμε να φέρουν υποχρεωτικά όλες τις σφραγίδες σε χρώμα «καστανό» (δηλαδή τη σφραγίδα καταλληλότητας -ωοειδής ή στρογγυλή- και τη σφραγίδα προέλευσης της τρίτης χώρας, σχήματος ορθογωνίου παραλληλογράμμου). 3.-Τα σπλάχνα, το συκώτι, οι πνεύμονες, η καρδιά, οι νεφροί δεν πρέπει να φέρουν οζίδια και κύστες. Τα «έντερα» δεν θα πρέπει να παρουσιάζουν τόσο μεταβολή του χρωματισμού τους, αλλά ούτε και να είναι εκτεθειμένα στο περιβάλλον, στις σκόνες και τα έντομα Τα παραπάνω αναφερόμενα παραπροϊόντα , κυκλοφορούν στην αγορά και σε κατεψυγμένη μορφή,(όπως κατεψυγμένη συκωταριά, έντερα κ.λ.π.) εδώ προσέχουμε την ημερομηνία κατάψυξης και λήξης του προϊόντος 4.-Αγοράζουμε από καταστήματα που μας διασφαλίζουν την ασφάλεια και τις συνθήκες υγιεινής των κρεάτων που προτιθέμεθα να αγοράσουμε, δεν αγοράζουμε σφάγια από πλανόδιους, ούτε από κάποιους παραγωγούς που δεν γνωρίζουμε που τα σφάγια σφάχτηκαν.Σημαντικότατο είναι, και σαυτές τις γιορτές, (Πάσχα) αγοράζουμε τοπικά προϊόντα , αγοράζουμε Ελληνικά προϊόντα !!! Κανένα ευρώ , σε ξένα συμφέροντα!!! Για τα γαλακτοκομικά 1.- Προσέχουμε όταν αγοράζουμε τυριά, που να έχουν το σήμα καταλληλότητας (οβάλ σφραγίδα) ,με τα αρχικά της χώρας παραγωγής και τον αριθμό έγκρισης του παρασκευαστή. Επίσης πάνω στη συσκευασία εκτός των άλλων στοιχείων (π.χ. συστατικά) θα πρέπει να αναγράφεται η ημερομηνία παραγωγής και η ημερομηνία λήξης τους. 2.-Δεν αγοράζουμε τυριά από παραγωγούς που τα παράγουν στο σπίτι τους, γιατί δεν γνωρίζουμε εάν τηρήθηκαν οι υγειονομικές συνθήκες παραγωγής τους. Δεν αγοράζουμε τυροκομικά προϊόντα από πλανόδιους, ούτε από υπαίθριους πωλητές που τα έχουν εκτεθειμένα εκτός ψυκτικού θαλάμου (ψυγείο) στον ήλιο και στην σκόνη Για τα αβγά Στα εμπορικά καταστήματα, τα αυγά υποχρεωτικά διατίθενται συσκευασμένα. Επί της συσκευασίας θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του ωοσκοπικού κέντρου, η κατηγορία ποιότητας και βάρους τους και η ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας (28 ημέρες μετά την ημερομηνία ωοτοκίας). Όλα τα αβγά θα πρέπει να φέρουν στο κέλυφος με καθαρά γράμματα τον διακριτικό αριθμό του παραγωγού και τα αρχικά της χώρας προέλευσης που για τη χώρα μας είναι το GR. Για τα Σοκολατοειδή Τρόφιμα Όλα τα σοκολατένια των ημερών, κυρίως κατασκευές από αυγά, ζωάκια κ.λ.π, που προσφέρονται κυρίως στα παιδιά, θα πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή , στην υποχρεωτική αναγραφή της σύνθεσης π.χ (σοκολάτα γάλακτος, υγείας κ.λπ.) και στην ημερομηνία ανάλωσης. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι γενικοί κανόνες υγιεινής ως προς τη συντήρηση, και εδώ οι αγορές μας θα πρέπει να γίνονται από σταθερά και επώνυμα καταστήματα πώλησης τροφίμων. Λαχανικά Πρέπον είναι , να επισκεφθούμε την Λαϊκή Αγορά ,που λειτουργεί στην πόλη μας και φρέσκα προϊόντα θα αγοράσουμε και χαμηλότερες τιμές θα πετύχουμε , αλλά και το βασικότερο θα προσφέρουμε Οικονομική ανάσα στους παραγωγούς μας, οι οποίοι περνούν την βαθύτερη οικονομική κρίση των τελευταίων ετών.Μπορούμε ακόμα να κάνουμε τις αγορές μας από τα συνοικιακά Οπωροπωλεία της πόλης μας, στηρίζοντας τους δικούς μας ανθρώπους, την δική μας τοπική οικονομία, επιστρέφοντας τα χρήματα στο δικό μας πορτοφόλι, διότι στο κύκλο της τοπικής οικονομίας το χρήμα κάνει την ανακύκλωση του. Τέλος, για διευκόλυνση των καταναλωτών, μέλη της Ε.Π.Κ. Κρήτης, θα βρίσκονται τις ημέρες της Μεγαλοβδομαδας, σε παραγωγικά κέντρα οπωρολαχανικών, τυροκομικών προϊόντων , στα πολυκαταστήματα, στην αγορά, μη διστάσετε να απευθυνθείτε και να ζητήσετε, ενημέρωση και συνδρομή. Για καταγγελίες και παράπονα στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520) και στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ. Κρήτης και στα τηλέφωνα 282109266 και 2821092306 και στο email epkxan@gmail.com Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης Ιωάννα Μελάκη -- ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΡΗΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35 Ταχ.Δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2 Email: epkxan@gmail.com Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306