Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Καταναλωτές Κρήτης :" Οι Τράπεζες , μας απαντούν με γρίφους , για εξώδικη ρύθμιση των οφειλών μας"


 



  Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, οφείλει να καταγγείλει δημόσια την συμπεριφορά ορισμένων  Τραπεζών  όσο αφορά " την  εξώδικη ρύθμιση των  οφειλών "  βάσει του Ν.3869/2010  , διότι οι αντιπροτάσεις τους, ενέχουν "γρίφους"  και "  παραπλάνηση "  για τους καταναλωτές-δανειολήπτες.Η αλήθεια είναι ότι ,λαμβάνοντας οι καταναλωτές τις αντιπροτάσεις των Τραπεζών στα δικά τους αιτήματα, προσωρινά νοιώθουν" ικανοποιημένοι" , καθώς τους προτείνεται εξάμηνος χρόνος "χάριτος", χωρίς καμία απαίτηση και ο πρώτος χρόνος να δίνουν μονοψήφιο αριθμό  για δόση.Αλλά οι καταναλωτές από την χαρά τους ,δεν διαβάζουν την δεύτερη σελίδα του εγγράφου ,που εκεί αναφέρεται το ποσό που οφείλουν να δώσουν , απεικονίζοντας μάλιστα και ένα σχετικό παράδειγμα βεβαιώνοντας τους  ότι, το μονοψήφιο ποσό της δόσης, αναφέρεται ανά "1000 Ευρώ"  ,επομένως το μονοψήφιο νούμερο γίνεται διψήφιο,τριψήφιο και σε πολλές ακόμα φορές ξεπερνά την μηνιαία  δόση του χρέου,ς που μέχρι χθες εξυπηρετούσε ο δανειζόμενος καταναλωτής και όταν ενημερωθεί ο καταναλωτής η "χαρά ¨του εξαφανίζεται , θυμώνει περισσότερο.
  Επιπροσθέτως δε, ενημερώνουμε ότι, στο έγγραφο αυτό δεν γίνεται καμία αναφορά στο  επιτόκιο που  θα επιβαρυνθεί το χρέος του δανειολήπτη-καταναλωτή.Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ ,δεχόμενη πολλά τέτοια έγγραφα, από τους καταναλωτές-δανειολήπτες μέλη της, οι οποίοι σπεύδουν στα γραφεία της να ζητήσουν την βοήθεια της και την  ενημέρωσή τους, νοιώθει ότι οι Τράπεζες  απαντούν με "γρίφους" πράγμα που παίζουν με τον συναισθηματισμό και την προσωπική ισορροπία του κάθε δανειολήπτη -καταναναλωτή πρακτική που  αντιτίθεται στους κανόνες της ηθικής και της σωστής ενημέρωσης γιαυτό και την καταγγέλλει,
Τέλος  η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, καλεί τους καταναλωτές- δανειολήπτες μέλη της , να μην προβαίνουν σε καμία  υπογραφή Σύμβασης με τους πιστωτές τους, όσο και αν  οι "όροι" της σύμβασης  εν πρώτης όψεως  φαίνονται συμφαίροντες και εξυπηρετήσιμοι της δυνατότητας τους, θα πρέπει για οποιανδήποτε αντιπρόταση των Πιστωτών, να ενημερώνεται το Οικονομοτεχνικό Τμήμα της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ  προσωπικώς.
                              
                                                                             Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων


                                                                                                            Ιωάννα Μελάκη
                                                                                                                      
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35               

Δεν υπάρχουν σχόλια: