Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

ΕΚΠΕΜΠΩ ΣΗΜΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Σε λίγο φθάνει η 24 Ιανουαρίου,μέρα που

θα εκδικαστεί από το Διοικητικό Εφετείο Χανίων

η αίτηση ακύρωσης της απόφασης μετακίνησης μου, από την

Δ/νση Εμπορίου στην Δ/νση Μεταφορών Χανίων.

Σύμφωνα με το άρθρο 66 του υπαλληλικού κώδικα

η εν λόγο μετακίνησή , δεν είναι νόμιμη

διότι ουδέποτε την ζήτησα, εν αντιθέσει μάλιστα

έχω ουσιαστικούς λόγους που όφειλε το αρμόδιο

όργανο και στην περίπτωση μου ο Νομάρχης Χανίων,

όντος γνώστης να σεβαστεί.

Στην ίδια απόφαση με μένα αριθμούσε και άλλους

υπαλλήλους , και μόλις του έβαλαν τις φωνές

στο χώρο της Νομαρχίας ,απέσυρε τα δικά τους

ονόματα από την απόφαση, μα που ζούμε στην Ζούγκλα του

Αμαζονίου;΄

Ο Σεβασμός των νόμων είδε μπάχαλο και πήγε

περίπατο;΄

Εγώ γιατί να τρέχω στα δικαστήρια για να

αποδείξω το αυταπόδεικτο;΄Ή έπρεπε. να ανεβώ με

καμιά ντουντούκα και κανένα πανό στα

κεραμίδια της Νομαρχίας να φωνάζω και

να απειλώ;΄

Ντροπή , ντροπή τι άλλο να πω ,ντροπή.

εκείνο που εκπέμπω τώρα είναι σήμα

συμπαράστασης, από σας που δεν είστε

σαν και αυτούς......μου χρειάζεται η

φωνή σας, μου χρειάζεται η ψυχή σας,

σας θέλω εκεί, γιατί το άδικο είναι άδικο,

θα δώσω την μάχη και ελπίζω στην δικαίωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: