Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Σήμερα ξύπνισα κάπως περίεργα,κάτι

σωματικοί πόνοι,φρόντισαν να μου

ρίξουν την ψυχολογία.Αμέσως ο

αρχοντας του σώματος η σκέψη, πήγε

ότι ίσως σε λίγο φθάνει το δικαστήριο

και νοιώθω έτσι,σκέψη που από μια την

άφηνα, και ευχόμουν,η κακή διάθεσή μου

να ήταν αυτό, δεν ήθελα με κανένα τρόπο

να ήταν κάτι άλλο, και πράγματι δεν

διαψεύτικα.

Πολλοί λένε "το πεπρομένο φυγείν αδύνατο

εστί",εγώ δεν θα το αναλύσω τώρα αυτό, θα

μιλήσω για αυτό που λέει ο λαός μας "έχω

προαίσθημα"

Αφού σηκώθηκα,άρχισα να ασχολούμε με διάφορα

δείνοντας στο σώμα την ενέργεια που ζητούσε,

έκανα ένα βιαστικό ντούζ, και μετά η σκέψη μου

πήγε στον φάκελλο που είχα τα έγγραφα [τις

εντολές του Νομάρχη ,που αφορούσαν την μετακίνησή

μου].

Το περίεργο είναι ότι τα χέρια μου σαν καθοδηγούμενο

ρομποτάκι είχαν ανοίξει το φάκελλο, και τα μάτια μου

άρχισαν την περήγηση, με πρώτη και καλύτερη την από

2-2-07 απόφαση μετακίνησης μου.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Μετακινούμε....την Μελάκη Ιωάννα,κλαδου ΤΕ Δ/κού-Λ/κού,

με βαθμό Α΄από την Δ/νση Εμπορίου,και της αναθέτουμε

καθήκοντα προισταμένης στο γραφείο γραμματείας της

Δ/νσης Μεταφορών της Ν.Α.

Σε συνέχεια ακριβώς δίπλα βλέπω την Διευκρινιστική

απόφαση του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α που διευκρινίζει τις υπηρεσιακές
μεταβολές.

Σε όλη την περιήγηση ήθελα να σταθώ στο βορβαδισμό των

εγγράφων που δέχτηκα,στα ψέματα που διοχεύτεσαν στα διοικητικά

δικαστήρια,την μια έτσι την άλλη γιουβέτσι.

Η απόφαση του Νομάρχη έπασχε από αιτιολογία,αλλά και δεν είχα

κληθεί από τον Νομάχη να εκφράσω τις απόψεις μου για την μετακίνηση

Στις 19-3-2007 ο Νομάχης με καλεί σε ακρόαση επικαλούμενος

το άρθρο 6 του Ν.269Ο/1999 ,ετεροχρονισμένα και γνωρίζοντας

ότι η δημοσίευση του νέου υπαλληλικού κώδικα έγινε στις 9-2-2007.

Στις 9-5-ο7 μου στέλνει με ένα κλητήρα 2 έγγραφα ,το ένα με ημερομηνία

9-5-07 και μου κοινοποιεί την ίδια απόφαση μετακίνησης 2-2-2007 με τον

ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου με διαφορετικό περιεχόμενο και μια επιγραφή

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.

Το ΑΡΧΗΓΕΊΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ εξέδωσε μία προκήρυξη για την πρόσληψη

πυροσβεστών και την μία την υπέγραφε ο πρώην αρχηγός με την τότε ημερομηνία

και αριθμό πρωτοκόλλου, έγινε ορθή επανάληψη νε τον νυ αρχηγό με νέα ημερ.

και αριθμό πρωτοκόλλου.

Το αστείο είναι ότι η Νομαρχία εξηγεί εσφαλμένα στο Διοικητικό Εφετείο

τι είναι "ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ" τί να πω μπάχαλο,σε άλλο ποστ τα υπόλοιπα.

θα σας τα πω όλα, για να γνωρίζετε τα εργαλεία της εξουσίας

ότι είναι το ψέμα, ψέμα και η βία..... και όποιος αντέξει....

για να ξέρετε ποιοι δημιουργούν Ζαχόπουλους.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: