Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ

Ευχαριστώ το θεό για την ευλογία του,

γιατί ευλογία του είναι να είμαι καλά

και δώρο του είναι το όνομά μου Ιωάννα,

και ακόμα μεγαλύτερο δώρο του είναι να

σε γιορτάζουν .Και εμένα με γιόρτασαν

τα αγαπημένα μου πρόσωπα .

Πρόσωπα της οικογένειας,αγαπημένα,λατρευτά,αλλά

και φιλικά.

Σήμερα η ψυχή μου γονατιστή με πολλή ταπεινότητα

στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πλάστη, που με

αξίωσε να γευτώ αυτή την ευτυχία,γιατί ευτυχία

είναι οι ευχές των δικών σου ανθρώπων, που σου δίνουν

αυτή την ενέργεια που ζητούν τα χείλη σου για να χα

μογελάσουν,η ψυχή σου για να φτερουγίσει σαν πουλάκι

ανέμελο, οι χορδές σου για να σιγοτραγουδίσουν το πιο

ευχάριστο τραγουδάκι,η αγκαλιά σου επιτέλους να

ανοίξει και τα πόδια σου να έχουν κάτι να χορέψουν.

Ναι σήμερα προτίμησα λαμπερά χρώματα,μοντέρνα ρούχα

όλα τα πρόσεξα πάνω μου, να είναι όμορφα, γιορταστικά

να τεριάζουν με τα αισθήματά μου, με την χαρά μου.

Μου άρεσε που με γιόρτασαν,ξέρω ότι κουράστηκαν

για όλα αυτά που ετοίμασαν, αλλά άξιζε τον κόπο

διότι ήταν προσφορά καρδιάς, από όλους και αυτό

με έκανε να νοιώθω πολύτιμη ,αγαπημένη, ξεχωριστή.

Τους ευχαριστώ όλους, ακόμα και αυτούς που με

θυμήθηκαν με ένα τηλεφώνημα , και αυτούς που ήπιαν

από μακριά ένα ποτό στην υγειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: