Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011

Είχαμε όλα τα άλλα μας ήρθε και ο κ. Ζερβέας…

Συντάκτης / NextDeal
Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011 12:49



Είχαμε όλα τα άλλα μας ήρθε και ο κ. Ζερβέας…

Ο κ. Ζερβέας Ευάγγελος είναι συνήγορος του Καταναλωτή. Στις 12 Οκτωβρίου 2011 έστειλε μια σύσταση προς τις ασφαλιστικές εταιρείες ζημιών σχετικά με την πραγματική αξία ασφαλιζόμενου οχήματος και τα σχετικά.

Είχαν τόσα άλλα προβλήματα οι εταιρείες να και ο Ζερβέας να «ανακατέψει» λίγο την κατσαρόλα για αμφισβητήσεις και νέα παράπονα πελατών και νέες διαμάχες γύρω από την «παλαιότητα» και τις λαμαρίνες.. Σε δουλειά να βρισκόμαστε επειδή έστειλαν πέντε γράμματα ανάμεσα στα εκατοντάδες αιτήματα αποζημιώσεων… Και για ζητήματα «λυμμένα» πριν διορισθεί ο κ. Ζερβέας συνήγορος…

Όμως έψαξα την ιστοσελίδα και δεν είδα τον κ. συνήγορο να ευαισθητοποιείται για τα τόσα παράπονα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σαν «χάροι» στους δρόμους. Για τις λαμαρίνες τον «έπιασε» πόνος, αλλά για τις αυξήσεις φαρμάκων για τα νοσοκομειακά για τα χαμένα λεφτά τόσων ανθρώπων στην ΑΣΠΙΔΑ για τις οικογένειες υπαλλήλων που μένουν στο δρόμο με τα κλεισίματα εταιρειών δεν λέει κουβέντα….

Κύριε Ζερβέα ο «Τιτανικός» βουλιάζει κι εσείς «γυαλίζετε» τα ποτήρια στο μπαρ… Τεράστια τα προβλήματα που σηκώνουν αβοήθητοι μέτοχοι εταιρειών ελληνικών συμφερόντων και ασφαλιστές… Όλοι γνωρίζουν καλά οι καταναλωτές τα δικαιώματά τους…

Δεν αμφισβητούμε τις καλές προθέσεις σας και μπράβο σας αλλά σε τέτοιες εποχές χρειάζεται και μια «προτεραιότητα» σε θέσεις σαν τη δική σας. Γυρίστε και λίγο ανάποδα να δείτε και τα «παράπονα» των ασφαλιστικών εταιρειών…

Ένα διαλυμένο κράτος παντού, «ζητά» συνέχεια από τις ελληνικές κυρίως εταιρείες, «λαγούς με πετραχήλια»… Το κράτος των χρεών σε όλο το Δημόσιο τομέα, της μη αξιοκρατίας, της ασυδοσίας, της αδικίας ζητά… να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους οι ασφαλιστές που μέρα νύχτα μοχθούν να ασφαλίσουν τους «παραπεταμένους» του άδικου κράτους που έχει πολίτες χιλιοπροδομένους… Σχεδόν μόνο στη θητεία σας κ. Ζερβέα οι Έλληνες φορολογούμενοι πλήρωσαν 10 δις για συντάξεις μαϊμού του ΙΚΑ… Τι μας λέτε τώρα….
Κάντε και μια σύσταση στους καταναλωτές να μην κάνουν «απάτες» στις ζημιές και να μην ορκίζονται ψέμματα και να μη ζητάν να «πλουτίσουν» μέσα από ατυχήματα…

Δεν αμφισβητούμε την καλή σας πρόθεση γι’ αυτό και δημοσιεύουμε εδώ τη «σύστασή» σας προς τις εταιρείες περιμένοντας να ευαισθητοποιηθείτε και για τις τύχες χιλιάδων ασφαλιστών που μπαίνουν στην ανεργία, που απολύονται, που εμποδίζονται να δουλέψουν, που χάνουν δικαιώματα που τους αλλάζουν τις συμβάσεις… Κυρίως για τα θύματα της ΑΣΠΙΔΟΣ (που είναι οι υπηρεσίες σας) για τα νέα εμπόδια έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος ασφαλιστή για τις χιλιάδες των τραπεζικών που «κάνουν» τον ασφαλιστή και τις χιλιάδες παραπλανήσεις συμβολαίων που εκδίδονται για καλύψεις στεγαστικών δανείων και οι πελάτες νομίζουν ότι είναι ασφαλισμένοι κλπ, κλπ, κλπ…


Δείτε τη Σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή προς Ασφαλιστικές Εταιρίες Ζημιών πατώντας εδώ
Διάδωσε το*
Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2011 19:32
Συντάκτης:
Ιωάννα Μελάκη

Με αφορμή την πρόσκληση του αξιαγάπητου κ.Σπύρου,προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή κ.Ζερβέα, συντάκτη του κειμένου" Είχαμε όλα τα άλλα μας ήρθε και ο κ. Ζερβέας… " και επειδή τον διαβάζω τακτικότητα, και εκτιμώ ότι αυτά που γράφει πηγάζουν από το πάθος της "προσφοράς" ιδιαίτερα στον ασφαλιστικό κλάδο,που τον ξέρει όσο κανένας άλλος ,τουλάχιστον βάσει της δικής μου πληροφόρησης , εγώ θα μείνω, στο μέρος του κειμένου του, και θα μου επιτρέψει να το δανειστώ για να κάνω αφενός την τοποθέτηση μου ως χρόνια στην αγορά και από την θέση του δημοσίου λειτουργού, αλλά και του καταναλωτή. "για τις χιλιάδες των τραπεζικών που «κάνουν» τον ασφαλιστή και τις χιλιάδες παραπλανήσεις συμβολαίων που εκδίδονται για καλύψεις στεγαστικών δανείων και οι πελάτες νομίζουν ότι είναι ασφαλισμένοι κλπ,"
Οφείλω να καταθέσω την πραγματικότητα και να διερωτηθώ και εγώ γιατί οι Τράπεζες, εμπορεύονται όχι τα δικά τους τραπεζικά προιόντα, αλλά τον φόβο, ναι τον φόβο των καταναλωτών και πουλάνε και ασφαλιστικά συμβόλαια.Ποιο εξυπηρετούν;΄το συμφέρο του καταναλωτή;΄Βεβαιότατα όχι, αλλά τον ευατόν τους και μόνο. αυξάνοντας τα κέρδη στα συμφέροντα τους.Είναι ξεκάθαρο πλέον, αλλά στην πίεση που ένοιωθε ο καταναλωτής για να εκταμιεύσει ένα στεγαστικό δάνειο, έπεφτε στο διπλοστημένο παιχνίδι των Τραπεζών ,και υποθήκη το ακίνητο και πληρωμή ασφαλίστρου.Αλήθεια γιατί μέχρι σήμερα δε το πρόσεξε η ανεξάρτητη Αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή" και να παρέμβει αυτοδίκαια προστατεύοντας τον μη ενημερωμένο καταναλωτή από την περιφρούρηση των δικαιωμάτων, αλλά και να αφήσει το προιόν "ασφάλιση" στον Ασφαλιστικό Κλάδο, που και την γνώση ,αλλά προπάντων την εμπειρία διαθέτει.
Θα θέλαμε τον Συνήγορο του Καταναλωτή ακριβώς όπως τοποθετείται ο κ.Ευάγγελος Σπύρου, στην ώρα του... και στα καθήκοντα του..προς την Υπηρεσία του συμφέροντος του καταναλωτή,
Ιωάννα Μελάκη
Πρόεδος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
epkxan@gmail.com Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: