Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Ο 'ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ

Λένε ότι μυστικό, είναι κάτι που το ξέρει ένας,εάν το ξέρει και άλλος δεν είναι τότε μυστικό.Και εγώ αυτό που θα πω σήμερα δεν το έχω γράψει ποτέ.Είναι "ο έρωτας της ζωής μου".
Νομίζω ότι ζω,υπάρχω,αναπνέω,ονειρεύομαι μόνον για αυτόν.

Νοιώθω γαλήνη,στην ψυχή και στο σώμα μόνο όταν βρίσκομαι κοντά του.
ΝΑΙ λοιπόν το μοιράζομαι μαζί σας,για να πάψει ποια να είναι μυστικό
Λατρεύω τα Χανιά ,και δεν εννοώ μόνο την πόλη,΄τα πάντα μέχρι και το αεράκι είτε κρύο , είτε ζεστό.
Μου αρέσει το πρωί όταν βγαίνω από το σπίτι μου, αυτή η υγρασία, να μου αγκαλιάζει το
σώμα,τρελαίνομαι όταν περνώ με το αυτοκίνητο να χαζεύω τις παραλίες, πότε ήρεμες από κύμα και ανθρώπους και πότε αφρισμένες με κύμα και μαύρο νερό.
Έζησα μερικά χρόνια στην Αθήνα για σπουδές.Εκεί γνώρισα και τον άνδρα μου,εκεί παντρεύτηκα,εκεί γέννησα και το πρώτο μου παιδί,και εκεί εργάστηκα στο Υπουργείο Εμπορίου για αρκετά χρόνια.
Για κάποιο άλλον μπορεί να ήταν υπέροχα,γιατί όλα τα είχα,οικογένεια,δουλειά,καλούς φίλους.
΄Ομως ένα δεν είχα τα Χανιά,σκέψη μου ήταν να γυρίσω στα Χανιά και τα κατάφερα.
Ευχαριστώ τον άνδρα μου που παρότι η δουλειά του ήταν στην Αθήνα συναίνεσε να κατέβουμε Χανιά,και ακόμα τον ευχαριστώ που με κατάλαβε και στάθηκε δίπλα μου,παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε.
Λατρεύω τα ταξίδια και όταν μπορώ ταξιδεύω αλλά τα Χανιά νοσταλγώ και επιστρέφω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: