Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Γράφει η Ιωάννα Μελακη Τώρα πλέον και συγγραφέας Ζητούνται άνθρωποι....

Ποιος από μας νοιώθει όμορφα μαύτα που συμβαίνουν γύρω μας; Η απόλυτη κατάντια....να πετάνε άνθρωπο στην θάλασσα , σαν να ήταν ένα σκούπιδακι Να μην νοιάζονται για την διάσωσή του , παρά να προσπαθούν να 'θολωουυν την εγκληματική τους πράξη στο εντάξει δεν έγινε και τίποτα. Φίλοι, μου δεν ξέρω που πάμε, ποιος είναι ο Κυβερνήτης μας, πετάξαμε γενικώς την ανθρωπιά μας,. γίναμε εργαλεία χωρίς ψυχή χωρίς αισθήματα, πήραμε λάθος δρόμο ,αρχίσαμε να κινούμαστε ως μηχανές Μα ο άνθρωπος δεν είναι μηχανή, γι'αυτό έχουμε χάσει το συναίσθημα Έχουμε φύγει από την θεϊκή υπόσταση μας, Κρίμα ..όλοι στην ύλη τι θα κερδίσω ,πως θα αυξήσω τα εισοδήματα μου, πως θα κλέψω τον συνάνθρωπο μου, πως θα εκμεταλλευτώ τον αδύναμο, πως αφού έχω οικονομική δύναμη γιατί.να.μην απολαύσω τα πάντα, γιατί να μην αποκτήσω άλλη μια βίλα γιατί να μην απολαύσω το σεξ από ένα νεότερο άτομο. Όλα στο βωμό της ύλης της δύναμης που φέρνει το χρήμα και η δόξα κάποιου αξιώματος, , "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;' Χάσαμε την ψυχή μας......... χάσαμε τον άνθρωπο Καθώς η ανθρώπινη υπόσταση.εινσι και ψυχή που αυτή μένει Αγαπητοί φίλοι μην επενδύεται στα υλικά αγαθά, , διότι όπως βλέπετε ένας σεισμός, μια πυρκαγιά, ένα ακραίο καιρικό φαινόμενο μας τα εξαφάνισε όλα,...επενδύεται στις ψυχικές αρετές , όπως στην αγάπη στην φιλία στην αλληλεγγυη.προς τον συνάνθρωπο,τότε και μόνο τότε η ζωή.μσς έχει νόημα και τότε έχουμε πραγματική ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια: