Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου 2023

Μανώλης Γεωργαλάκης υποψηφιος Δημοτικός Σύμβουλος ,για την Ιεράπετρα

Γνωρίσετε τον και στηρίξετε τον · Μανώλης Γεωργαλάκης του Μανούσου και της Στερεής το γένος Ταξειδαράκη Γεννήθηκα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας στις 30 Απριλίου 1974.Έχω δυο υπέροχα παιδιά τον Μάριο και την Ζενια . ✅Το 1993 τελείωσα το 1ο Λύκειο Ιεράπετρας και ακολούθως πήγα στην Αθήνα για σπουδές, όπου τελείωσα το Τμήμα Ηχοληψίας του ΙΕΚ ΑΚΜΗ. Μιλάω αγγλικά . ✅Ασχολήθηκα επαγγελματικά για αρκετά χρόνια με το αντικείμενο των σπουδών μου και με την επιστροφή μου στην Ιεράπετρα το 2003 ξεκίνησα να εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος με παράλληλη απασχόληση σε αγροτικές επιχειρήσεις. ✅Το 2019 άρχισα να εργάζομαι και στον τουριστικό κλάδο όπου των υπηρετώ έως και σήμερα .. παράλληλα με αυτό ασχολούμαι και εργάζομαι στο Κ.Ε.Κ ευρωπαϊκή ολοκλήρωση ✅Η ενασχόληση μου με τα κοινά του τόπου μου δεν ήταν ξαφνική. Για πολλά χρόνια συμμετείχα ως εθελοντής σε δράσεις και σε πολιτιστικές εκδηλώσεις της πόλης μας( φεστιβάλ «Κυρβείων», εθελοντική υποστήριξη φορέων και συλλόγων της περιοχής όπως του Συλλόγου ΑμεΑ Ιεράπετρας, το ΧΑΜΟΓΕΛΟ του ΠΑΙΔΙΟΥ κτλ). ✅Υπήρξα ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, ένας από τους συντελεστές για την μεγαλύτερη σαλάτα του κόσμου , μέλος στην Ενωση Γονεων ,μέλος του ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, Πρόεδρος του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΘΕΑΤΡΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (2013-2019), Aντιπρόεδρος (2015-2017) και Πρόεδρος του ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (2017-2019), συντελεστής στο final four ανδρών volley 2019 .. Και γενικότερα ενεργό μέλος στα πολιτιστικά, αθλητικά και κοινωνικά δρώμενα του δήμου μας .. ✅Το 2019 οι δημότες τις Ιεραπετρας με τίμησαν με την ψήφο τους και έτσι ως νεοεισερχόμενο μέλος το δημοτικού συμβουλίου προσπάθησα να είμαι όσο πιο υπεύθυνος γίνεται και να υπηρετώ τους δημότες οσο καλύτερα γίνετε . ✅Με τίμησε ο ο Θεοδόσιος Καλαντζακης με μια νεα αντιδημαρχία ,την περίοδο 2019 και για ενάμισι χρόνο ,αυτή εν ολίγης της καθημερινότητας .. ένα δύσκολο αλλά και άγνωστο για μένα αντικείμενο ως προς τις τεχνικές γνώσεις που ίσως χρειάζονταν .. όμως το πάλεψα όσο μπορούσα και με εντιμότητα και με πολύ δουλειά … ✅Μετά από ένα κενο περίπου ενάμιση χρόνου (λόγου προσωπικών προβλημάτων) με ξανά τίμησε ο Θεοδοσης Καλαντζακης με μια νεα πάλι αντιδημαρχία αυτήν την φορά στον τομέα του τουρισμού όπου και υπηρετώ έως και σήμερα ´αμισθί ´ …δύσκολο αντικείμενο όμως είμαι για τα δύσκολα …αν τα κατάφερα ή όχι δεν μπορώ να γνωρίζω όμως ξέρω ότι πάντα προσπαθώ και παλεύω για την ευημερία και την προβολή του τόπου μου όπου ζω όπου μεγαλώνω τα παιδιά μου … ✅Υπήρξαν στιγμές απογοήτευσης , στεναχώριας.. χαράς ανάμεικτα συναισθήματα και δεν θα το κρύψω ότι έφτασα στα όρια μου … όμως αυτές οι καταστάσεις με έκαναν πιο δυνατό ώστε να θέλω να συνεχίσω να προσφέρω στο τόπο όσο περισσότερο μπορούσα .. Αν έγιναν λάθη ; Σίγουρα έγιναν και λάθη ..όμως όπως λέει και το ρητό οποίος ασχολείται και δουλεύει κάνει λάθη … ✅Όμως θεωρώ το Θεοδοση Καλαντζακη έναν από τους καλύτερους Δημάρχους που έχουν υπηρέτηση τον δήμο της Ιεραπετρας μιας και είχα την ευκαιρία να υπηρετώ (άμισθος) αρκετούς Δημάρχους στο παρελθόν ..έναν δήμαρχο με τσαμπουκά και διεκδικητικό .. και φυσικά με αποτελέσματα παρά τις δυσκολίες των καιρών .. ✅Δεν είμαι απο ´τζάκι ´ούτε προέρχομαι από μεγάλη οικογένεια ..όμως είμαι υπερήφανος για αυτήν και τα παιδιά μου .. Και για αυτό .. Ζητώ ξανά την ψήφο των δημοτών της Ιεραπετρας ,αν βέβαια με θεωρεί ΙΚΑΝΟ ,για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε και να φέρουμε την Ιεραπετρα στο επιπέδο που τις αξίζει !! Γιατί μπορούμε και θελουμε … ✅Δεν είμαι πολιτικός .. είμαι ένας πολίτης που αγαπάει τον τόπο του ..έτσι απλά Υ.Σ- Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους υπέβαλαν τους εαυτούς τους σε αυτήν την διαδικασία και παράλληλα εύχομαι να έχουμε έναν πολιτισμένο και έντιμο αγώνα για το καλό της Ιεράπετρας Μανώλης Γεωργαλάκης Υποψήφιος Δημοτικός Συμβουλος Ιεράπετρα Νεα Πορεία

Δεν υπάρχουν σχόλια: