Σάββατο 15 Ιουλίου 2023

Γιώργος Παπαλάς, 15 χρόνια ,ως Εθελοντής Πολιτικής Προστασίας και όχι μόνο...

style="display: block; padding: 1em 0; text-align: center; clear: left; float: left;">
Συνέντευξη στα "Εξω από τα δόντια " από τον Επικεφαλής Ομάδας Πολιτικής Προστασίας, κ.Γιώργο Παπαλά Ερώτηση Ε.α.Δ κ Παπαλά, χρόνια τώρα σας βλέπουμε να συντονίζετε την εθελοντική ομάδα Πολιτικής Προστασίας, μέαα από τις άλλες σας κοινωνικές δράσεις , που οείλεται όλο αυτό; Γιωργος Παπαλάς : .Δεν είναι δύσκολο να σας απαντήσω, κατάγομαι από μία οικογένεια δοτική προς την κοινωνία, από πατέρα που υπηρέτησε κοινωνικές δομές, από ένα άνθρωπο που λάτρευε τα δάση και γενικότερα το περιβάλλον ,ως ανώτερος αξοωματικός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας,λέγοντας μου συχνά "Το περιβάλλον ανήκει σε όλους μας και οφείλουμε να το προστατεύσουμε" έτσι λοιπόν εμπνεύστηκα και το θεώρησα υποχρέωση μου , να αιτηθώ να υπηρετήσω αφενός το Δάσος, ως συμβασιούχος δασοπυροσβέστης ακόμα και σε ηλικία μαθητή Λυκείου και αργοτερα μετά την στρατιωτική μου Θητεία ,παράλληλα με σπουδές διάσωσης και ασφαλειας του πολίτη ,ως πυροσβέστης πενταετούς θητείας. Ένα τυχαίο περοστατικό (ΤΡΟΧΑΊΟ), που η υπαίτιος του συμμβάντος, δεν παραδέστηκε την ενοχή της, και με την ωυχολογολή πίεση κάποιου αστυνομικού ,αλλά και του τότε Διοικητη του Πυροσβεστικού Σώματος,υπεβαλλα την παραίτηση μου, για να ξεκαθαρίσει το τοπίο από την Δικαιοσύνη, αλλά άργησε... με αποτέλεσμα ναι μεν να αθοωθώ ,αλλά να παραμείνω εκτος Σώματος... Παρά ταύτα, εγώ δε σταμάτησα την προσφορά μου προς της κοινωνία και το περιβάλλον Συμμετέχω ως εθελοντής 15 Χρόνια Πολιτικής Προστασίας. Ερώτηση Ε.α.Δ κ Παπαλά Ολα αυτά τά χρονια και αφού η Δικαιοσύνη με απόφασή της πιστοποίησε ότι δεν είχατε καμία ενοχή , δεν αιτήσατε την επαναφορά σας στο Πυροσβεστικό Σώμα και γενικά στην Πολιτική Προστασία που όπωε βλέπουμε με λατρεία αναφέρεστε σαυτήν; Γιωργος Παπαλάς Ασφαλώε και επανήλθα ...αφού η Δικαιοσύνη αποφάσισε ότι ήμουν απλόε μάρτυρας στο συμβάν, αλλά η απάντηση ήταν ξύλινη, η αίτηση σας απορρίπτεται.... διότι αργήσατε, εγώ άργησα; Ερώτηση Ε.α.Δ κ Παπαλά κ.Παπαλά, βλέπουμε ότι ενώ η Πολιτεία με κάποιον τρόπο σας "χαστούκισε" εσεις δεν πτοηθήκατε, αναλάβατε εθελοντική δράση, σε διάφορες κοινωνικές δομές, όπως στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην Πολιτική Προστασία κ.α γιατί εσείς συνεχίζετε; Γιωργος Παπαλάς Η Πολιτεία μπορεί με την στάση της να με αδίκησε, η κοινωνία όμως οχι και γιαυτό συνεχίζω να την υπηρετώ μέσα από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην οποία έχω εκλεγεί από χιλιάδες συντοπίτες μου, ως Αντιπρόεδρος αυτής ,με άκαφτο πόθο καθημερινά , προσφέροντας τις γνώσεις μου μα πάνω από όλα κομάτια από την ψυχή μπυ, προκεομένου να βλέπω τους συμπολίτες μπυ χαρούμενους καο χαμογελαστους. Ε.α.Δ κ.Παπαλά, σας ευχαριστούμε για την κουβέντα μας, με όλα αυτά σας γνωρίσαμε περισότερο και εμεις θα θέλαμε ως συμπέρασμα να πούμε ότι αφού υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι υπάρχει ελπίδα....... ,

Δεν υπάρχουν σχόλια: