Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Για το δίκιο στηρίζω τον κ.Μαρκογιαννάκη

Επειδή , κάποια πράγματα "σκουν σαν μπόμπες" όπως ,η μη βουλευτική συμμετοχή του κ.Μαρκογιαννάκη στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, εγώ δεν θα μιλήσω για το θέμα πολιτικά, διότι πληροφορίες δεν έχω από κανένα περιβάλλον, θα μιλήσω για το δίκιο και πως εγώ το νοιώθω.
  Επειδή, ο συγκεκριμένος πολιτικός ,που προέρχεται και από τον χώρο της Δικαιοσύνης, υπηρέτησε για πολλά χρόνια το συγκεκριμένο κόμμα, πιστεύω ότι δεν ήταν δίκιο αυτό το "άδειασμα" από τον Πρόεδρο του κόμματος, που τυγχάνει κατά πολύ νεότερος και πολιτικά αλλά και ηλικιακά.
Γράφω όμως, γιατί με πονά το δίκιο, όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ και στέκομαι δίπλα σαυτόν τον άνθρωπο, μόνο και μόνο για το δίκιο.Επειδή για να νοιώθει και να εκφράζει δημόσια αδικία , τον πιστεύω απόλυτα, διότι μόνο εκείνος ,που πάνω του πέρασε η αδικία, συμπάσχει.
  Επειδή όταν ένα άτομο , αγωνίζεται δημόσια και προσδοκά το τέλος της καριέρας του ,τουλάχιστον να αποχωρεί με τιμές και όχι ως ανεπιθύμητο, το λέω άδικο, διότι ο συγκεκριμένος πολιτικός υπήρξε ενεργός , με συνεχή δράση.με τοπική και δημόσια προσφορά .
Επειδή, ως κοινωνία τις περισσότερες φορές , κάποιον που διαφέρει  θετικά, τον αντιμετωπίζουμε με αρνητικό πρόσημο, εκείνο που εγώ οφείλω να πω στον Πολιτικό Μαρκογιαννάκη, "Χρήστο προχώρα, κανείς και κανένας δεν μπορεί να σε σταματήσει γιαυτό που εσύ θέλεις.....Μπορεί οργανωτικά και θεσμικά ένα κόμμα να σε οδηγεί, όμως όταν είσαι πάνω από το κόμμα , το κόμμα θα οδηγηθεί σύντομα από εσένα.... γιατί το δίκιο πάντα νικά και στην δεδομένη περίπτωση εσύ έχεις δίκιο".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: