Γράφει η Ιωάννα Μελάκη
Επειδή ,πάρα πολλοί συμπολίτες μας, δέχονται καθημερινά ακόμη και μες το κατακαλόκαιρο τηλεφωνήματα ,από τις λεγόμενες "εισπρακτικές" αλλά ουσίας ενημερωτικές,και μάλλον από ανθρώπους που είναι παντελώς άσχετοι .με το αντικείμενο ,μιλώντας άλλα ντι άλλο
Επειδή, στο μυαλό όλων μας ,"εισπρακτικές" εννοούμε τις ενημερωτικές εταιρείες που σκοπό και στόχο έχουν η υπενθύμιση κάποιας ληξιπρόθεσμης οφειλής και όχι την είσπραξη ούτε το μπούλινκ στα πλαίσια του νόμου 3758.
Επειδή,κανείς δεν χρειάζεται τηλέφωνα και απειλές να θυμηθεί ότι χρωστάει , ούτε έχει ανάγκη συμβουλών από άτομα που έχουν τελειώσει απλώς τη βασική εκπαίδευση .
Επίσημα δεν υπάρχουν εισπρακτικές , είναι εταιρείες υπενθυμίσεως οφειλών .Είσπραξη γίνεται από Δικηγόρο ή Δικαστικό Επιμελητή , Μάστιγα της εποχής το υβρίδιο ,όπου Δικηγορικά γραφεία κάνουν την εισπρακτική με την τυπική σφραγίδα Δικηγόρου.
Τι κάνουμε όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια ενημερωτική εταιρεία η οποία ανέλαβε το έργο της
Απευθύνεσθε
σε τέτοιες περιπτώσεις και καταγγείλετε το στον Συνήγορο του καταναλωτή στην ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο αρμόδιο στο δικηγορικό σύλλογο αν πρόκειται για δικηγορικό γραφείο που σας υπενθυμίζει με οχλήσεις για λογαριασμό τράπεζας η.της ΔΕΗ για τη υποχρέωση σας
και εν τέλει όσοι ενοχλούν από τους ανωτέρω για να ενοχλούν.θα πρέπει
αφ ενός να έχουν τη συναίνεση σας εγγράφως για διαχείριση προσωπικών.σας δεδομένων αφ εταίρου η τράπεζα η η ΔΕΗ οφείλουν αφ ενός να σας ενημερώσουν εγγράφως πριν για το που θα στείλουν την οφειλή σας αφ εταίρου να χουν γραπτή συναίνεση αοο εσάς για τη διαχείριση των προσωπικόν σας δεδομένων από τις 25 μαιου 2018 έχει τεθεί σε ισχύ ο ευρωπαϊκός νόμος για τα προσωπικά δεδομένα που είναι πολύ αυστηρός και
εν τέλει σε όποιον από αυτούς ενοχλει οφειλέτες και τους τρομάζει πολύ ευγενικά του απαγορεύει να τον ξαναενοχλήσει επικαλούμενος τον ευρωπαϊκό νόμο κατ τη μη συναίνεση του και ησυχάζειΕπειδή ,πάρα πολλοί συμπολίτες μας, δέχονται καθημερινά ακόμη και μες το κατακαλόκαιρο τηλεφωνήματα ,από τις λεγόμενες "εισπρακτικές" αλλά ουσίας ενημερωτικές,και μάλλον από ανθρώπους που είναι παντελώς άσχετοι .με το αντικείμενο ,μιλώντας άλλα ντι άλλο
Επειδή, στο μυαλό όλων μας ,"εισπρακτικές" εννοούμε τις ενημερωτικές εταιρείες που σκοπό και στόχο έχουν η υπενθύμιση κάποιας ληξιπρόθεσμης οφειλής και όχι την είσπραξη ούτε το μπούλινκ στα πλαίσια του νόμου 3758.
Επειδή,κανείς δεν χρειάζεται τηλέφωνα και απειλές να θυμηθεί ότι χρωστάει , ούτε έχει ανάγκη συμβουλών από άτομα που έχουν τελειώσει απλώς τη βασική εκπαίδευση .
Επίσημα δεν υπάρχουν εισπρακτικές , είναι εταιρείες υπενθυμίσεως οφειλών .Είσπραξη γίνεται από Δικηγόρο ή Δικαστικό Επιμελητή , Μάστιγα της εποχής το υβρίδιο ,όπου Δικηγορικά γραφεία κάνουν την εισπρακτική με την τυπική σφραγίδα Δικηγόρου.
Τι κάνουμε όταν έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια ενημερωτική εταιρεία η οποία ανέλαβε το έργο της
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου