Σάββατο, 8 Ιουλίου 2017

" Δίπλα στα Κρητικά νοικοκυριά ,η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης""

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 8-7-2017

Με αφορμή την προγραμματισμένη επικοινωνία, ανά Νομό και Δήμο της Κρήτης , με τους καταναλωτές, το νέο Δ.Σ , της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε συνέντευξή του ,  ,προς τα Μ.Μ.Ε,δια της Προέδρου του κ.Ιωάννας Μελάκη, τονίζει,
" Είμαστε παρόντες, ως ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, σε κάθε πρόβλημα του  Κρητικού πολίτη,του Κρητικού καταναλωτή  , αφενός  για να το αντιμετωπίσουμε μαζί , μα προπάντων, να  το λύσουμε, ώστε ο καταναλωτής να νοιώσει την Προστασία που  οφείλουμε, ως Ένωση Καταναλωτών  ,να του παρέχουμε.
Είμαστε ΄Ενωση Καταναλωτών και όχι μόνο δανειοληπτών, με ευρεία δράση, σε πολλούς τομείς και θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε, προς τους καταναλωτές του νησιού μας, στο πνεύμα του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης.
  Όμως ,επειδή σήμερα ως   Έλληνες καταναλωτές, βιώνουμε τα καταστροφικά αποτελέσματα της  επτάχρονης κρίσης και ύφεσης , με σοβαρά οικονομικά προβλήματα όπως, η αδυναμία διαχείρισης τραπεζικού ή δημόσιου χρέους, οι απαιτήσεις τρίτων,οι  διαδικασίες που μεθοδεύονται από τις εισπρακτικές εταιρείες, στις ρυθμίσεις δανείων, της εύρεσης τρόπων  ρύθμισης των οφειλών μας ,χωρίς επαχθείς προσαυξήσεις, ιδιωτικά χρέη των καταναλωτών αυτών, προς τις τράπεζες ή τα χρέη προς τους ασφαλιστικούς φορείς, δημόσια ταμεία, εφορίες, δηλώνουμε παρόντες ως μέλη του νέου Δ.Σ, έτσι ώστε να προσφέρουμε ενημέρωση,σύμφωανα με  το νομικό πλαίσιο που ισχύει  και που  ως Φορέας στηρίζει , για να μπορέσει κάθε καταναλωτής, να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που έχει.
  Πάνω σαυτό ,η Ένωση Προστασίας  Καταναλωτών Κρήτης ,με τους επιστημονικούς της συνεργάτες εντός και εκτός αυτής,  καταρχάς εστιάζει  ποιοι άνθρωποι μπορούν να υποστηριχθούν στο υφιστάμενο νομικό πλαίσιο , εντάσσοντας τους στις διάφορες ωφέλιμες νομικές διαδικασίες προστασίας, βοηθώντας τους να προβούν σαυτό, προκειμένου να πετύχουν την απαλλαγή τους από το άγχος και τον φόβο  και την ένταξή τους σε νέο οικονομικό και κοινωνικό πλαίσιο.
  Ήδη την πρώτη της  επαφή η΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, την πραγματοποίησε , στην Ανατολική Κρήτη, όπου ήρθε αντιμέτωπη με τα προβλήματα των ανθρώπων της περιοχής , τα οποία κατέγραψε, σε άλλα έδωσε την πρέπουσα λύση και άλλα τα προώθησε για να λυθούν.
  Ο επόμενη συνάντηση με τους καταναλωτές , έχει προγραμματιστεί  από την Ένωση ,στο Ρέθυμνο, στις 26-7-2017, η οποία θα πραγματοποιηθεί , στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο του Νομού  και έπονται και οι επόμενες συναντήσεις με τους καταναλωτές, οι οποίες θα ανακοινώνονται συνεχώς ,προκειμένου να καλυφθεί η επαφή και η επικοινωνία με τους καταναλωτές".

Δεν υπάρχουν σχόλια: