Τρίτη, 4 Απριλίου 2017

Ε.Π.Κ.Κρήτης: Στην καθημερινή ενημέρωση, καθοδήγηση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων του Καταναλωτή

«Μπορεί η Ένωση Καταναλωτών Κρήτης, όπως και οι άλλες πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ανά την Ελλάδα,  θεσμικά και νομικά να λειτουργεί  ως Σωματείο, αλλά ουσίας καθοδηγείται από ανθρώπους που μπροστά έχουν το ομαδικό συμφέρον και όχι το ατομικό, αφού συνδράμουν ,συμμετέχουν με πυξίδα την κοινωνική προσφορά και την κοινωνική αλληλεγγύη,  εθελοντισμό.

Η σημαντικότερη προσφορά της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης είναι , η ενημέρωση σε όλους τους καταναλωτές (όχι μόνο στα μέλη) με οποιανδήποτε μέσο επικοινωνίας ,ακόμα είναι ,η παρέμβασή της για τη δημιουργία, συμπλήρωση, ή αλλαγή της νομοθεσίας, που προστατεύει τους καταναλωτές,  η διαμεσολάβησης  της σε αρχές,  προμηθευτές  για την διεκδίκηση των συμφερόντων του καταναλωτή

Ενδεικτικά αναφέρομε

⦁   Καταναλωτές με χρέη σε Δημόσιο ,Τράπεζες, Ασφαλιστικά ταμεία , ενημερώθηκαν και προσέφυγαν οι 400 ,στο ν. για  υπερχρεωμένα νοικοκυριά,
⦁    Καταναλωτές Αποζημιώθηκαν  για ελαττωματικά προϊόντα:
⦁   200 καταναλωτές, εισπράττουν σήμερα την αποζημίωση από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες
⦁    Καταναλωτές ,Ακύρωσαν  συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων:
⦁    Καταναλωτές , ακύρωσαν  συμβάσεις  πωλήσεων, από απόσταση
⦁    Καταναλωτές , ακύρωσαν  συμβόλαια παρόχων τηλεπικοινωνιών
⦁    Καταναλωτές,Αποζημιώθηκαν , από αθέμιτες εμπορικές πρακτικές
Αναλυτικά η ΄Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης  υπογραμμίζει ότι:
Για το έτους 2016 υπήρξε ,ουσιαστική η δράση μας, για την υποστήριξη των καταναλωτών
⦁    Δεχτήκαμε 150 επιστολές, τις οποίες επεξεργαστήκαμε, αξιοποιήσαμε, ή σχολιάσαμε και απαντήσαμε.
⦁    Αποστείλαμε 30 επιστολές, με παρεμβάσεις, καταγγελίες, προτάσεις, για επίλυση προβλημάτων της αγοράς, σε διάφορους φορείς, όπως: , Κυβέρνηση, Τοπική Αυτοδιοίκηση,  Επιτροπές, Οργανισμούς, κ.λ.π.
⦁    Ασχοληθήκαμε, με 78 θέματα.
⦁    Εκπροσωπήσαμε τους καταναλωτές, σε 120 συνεδριάσεις, ημερίδες, εκδηλώσεις επιτροπών και φορέων, στην Κρήτη

⦁    Εκδώσαμε 200 δελτία τύπου.
⦁    Εκπαιδεύσαμε περισσότερους από 2.500 μικρούς και ενήλικες καταναλωτές.

⦁    Διαχειριστήκαμε 3.670 ερωτήματα - παράπονα – καταγγελίες καταναλωτών.

⦁    Δόθηκαν 150  συνεντεύξεις και καταχωρήσεις, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ραδιόφωνα, σε εφημερίδες και περιοδικά
⦁    Δεχτήκαμε 2500 επισκέψεις, κατά μέσο όρο, ανά μήνα, στο Μπλοκ της ΄Ένωσης
Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, μεγάλο βάρος έχει στην ενημέρωση των χρεωμένων πολιτών (απλοί πολίτες, επαγγελματίες , έμποροι )

«Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας:
⦁    Περισσότεροι, από 1500  καταναλωτές ζήτησαν πληροφόρηση και συμβουλές,  είτε τηλεφωνικά, είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία μας. Α
κόμη περισσότεροι βρήκαν τις πληροφορίες αυτές, στην ιστοσελίδα μας, ή στους λογαριασμούς μας, στο facebook και στο twitter.
⦁    300 καταναλωτές συναντήθηκαν, με τους ειδικούς συμβούλους . οι οποίοι τους ενημέρωσαν και καθοδήγησαν , για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματός τους

Έγιναν αποδεκτά αιτήματα καταναλωτών, για ενεργοποίηση συνδέσεων που καθυστερούσαν αδικαιολόγητα, για διακοπή συμβολαίων, για ακύρωση ενεργοποίησης σύνδεσης, για αποκατάσταση βλαβών, για διόρθωση λογαριασμών, για επιστροφή χρημάτων από υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης (πενταψήφιο), για παροχή εξηγήσεων στους καταναλωτές και για εφαρμογή όρων συμβολαίων από παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Ινστιτούτα Αισθητικής σε Παγκρήτιο επίπεδο αναγκάστηκαν ,να έρθουν σε συμβιβασμό με τους καταναλωτές
Εταιρείες αναγκάστηκαν, μετά την παρέμβαση της Ε.Π.Κ.Κρήτης  να επιστρέψουν μεγάλα ποσά, στους καταναλωτές, λόγω ελαττωματικών προϊόντων.
Επεστράφησαν προκαταβολές ,σε μέλη της Ε.Π.Κ.Κρήτης
Αεροπορικές εταιρίες αποζημίωσαν επιβάτες, για ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων, καταστροφή και απώλεια αποσκευών.
Τουριστικά γραφεία υποχρεώθηκαν , να αποζημιώσουν τους πελάτες τους, λόγω μη εφαρμογής των συμβατικών τους υποχρεώσεων.
Συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του έτους 2017  μπορούμε να πούμε  ότι η κινητικότητα των καταναλωτών ΄σε παράπονα και καταγγελίες έχει αυξηθεί.Καταγγέλλουν συνήθως πρακτικές εισπρακτικών , τραπεζών , δικηγορικών γραφείων, αγορές από απόσταση, τηλ παρόχους, αγορ'α ελαττωματικών προϊόντων


Δεν υπάρχουν σχόλια: