Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ 22/09/2015 - 11:04 Εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών Εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών Share Like us Tweet Follow us Plus One Εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών Ενημερωτική εκστρατεία για τους καταναλωτές με θέμα: ''Δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών'' και κεντρικό μήνυμα "Ταξιδεύεις αεροπορικώς; Ενημερώσου, μάθε και διεκδίκησε" διοργανώνουν το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας και η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στην οποία υπάγεται, ενώ σχεδιάζονται δράσεις ενημέρωσης και για τις χερσαίες και θαλάσσιες μεταφορές. Η εκστρατεία για τα δικαιώματα των επιβατών στις αερομεταφορές ξεκινάει στις 21 Σεπτεμβρίου 2015, θα διαρκέσει έως τις 5 Οκτωβρίου 2015 και περιλαμβάνει σειρά δράσεων, οι οποίες αποσκοπούν στην ενημέρωση των επιβατών αεροπορικών μεταφορών για τα δικαιώματά τους, καθώς και για τη δυνατότητα της φιλικής, εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών τους, είτε εγχώριων είτε διασυνοριακών. Η κεντρική εκδήλωση της ενημερωτικής εκστρατείας θα πραγματοποιηθεί στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελ. Βενιζέλος" (Air Passenger Rights Days) στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου 2015, μεταξύ 12:00 - 16:00. Στελέχη του «Συνηγόρου του Καταναλωτή» και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας θα βρίσκονται στο χώρο των αναχωρήσεων, στο Κεντρικό Γραφείο Πληροφοριών (Πόρτες 2 και 3) και θα ενημερώνουν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, τόσο μέσω του "Συνηγόρου του Καταναλωτή" όσο και μέσω του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδος, ανάλογα με το αν πρόκειται για εγχώρια ή διασυνοριακή διαφορά. Κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα "Ελ. Βενιζέλος", ιδίως οι Έλληνες και οι Ευρωπαίοι πολίτες, συμπεριλαμβανομένων των πολιτών της Νορβηγίας και της Ισλανδίας, θα έχουν τη ευκαιρία να πληροφορούνται για τις υπηρεσίες του δικτύου των Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή μέσα από σχετικό βίντεο, το οποίο θα προβάλλεται στις οθόνες, αλλά και μέσα από το ενημερωτικό υλικό που θα διανέμεται. Στόχος είναι να μάθουν οι καταναλωτές ότι, αν, π.χ., αντιμετώπισαν ή αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με αεροπορική εταιρεία ή τουριστική επιχείρηση κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, μπορούν να το επιλύσουν χωρίς κόστος και με ταχείες εξωδικαστικές διαδικασίες, μέσω φιλικού διακανονισμού. Επίσης, στο πλαίσιο της ενημερωτικής εκστρατείας, διοργανώνεται διαγωνισμός με θέμα "Δικαιώματα Επιβατών Αεροπορικών Μεταφορών" στη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας στο Facebook. Ο διαγωνισμός αρχίζει στις 21 Σεπτεμβρίου 2015 και ολοκληρώνεται στις 5 Οκτωβρίου 2015. Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό μπορούν, μέσα από δύο απλές ερωτήσεις, να μάθουν βασικά δικαιώματά τους, όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς. Καθ' όλη τη διάρκεια της ενημερωτικής εκστρατείας και όχι μόνο, στα γραφεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας και της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» (Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα) οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και σχετικά με τη δυνατότητα επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

www.dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: