Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Η περιπέτεια ενός Ηρακλειώτη που αναρωτιέται: "Μήπως υπάρχουν οφειλέτες μόνο στην Αθήνα;"



Ηράκλειο | 04/09/2014 - 9:20

Η περιπετεια ενός Ηρακλειώτη που αναρωτιεται Μήπως υπαρχουν οφειλέτες μόνο στην Αθήνα

Η απάντηση της εταιρίας είσπραξης οφειλων αποστομωτική, σε τέτοιο βαθμό που έκανε τον Ηρακλειώτη συμπολίτη μας να απορεί και να σκέφτεται μηπως τελικά προβλημα με την είσπραξη μέσω τραπεζών υπάρχει μόνο στην... πρωτεύουσα
Η περιπέτεια την οποία μας εξιστορεί έχει να κάνει με την... επαφή του με μια εισπρακτικη εταιρία. Μάλιστα ο ίδιος, μας απέστειλε και το έγγραφο το οποίο πηρε στα χερια του, από το οποίο ξεκίνησε η... περιπέτεια του
eggrafo

"Αγαπητό Creteplus,

Ολοι ξέρουμε ή έχουμε ακούσει για τις εισπρακτικές εταιρίες των τραπεζών που μας ενοχλούν συνεχώς (και για καθυστέρηση μίας και μόνο δόσης κάρτας ή δανείου).
Το ποίημα γνωστό \"γειά σας ονομάζομαι τάδε και τηλεφωνώ εκ μέρους της τάδε τράπεζας και για την διασφάλιση των δικαιωμάτων σας και για δική σας ασφάλεια σας ενημερώνουμε ότι η κλήση μας καταγράφεται και τηρούνται αρχεία για ένα έτος κλπ κλπ\".
Έχει ζητήσει ποτέ κανείς αυτά τα αρχεία; Εγώ τόλμησα και τα ζήτησα.
Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα μου ήρθε επιστολή από την εταιρία η οποία λέει ότι το αίτημα μου έχει υλοποιηθεί και να περάσω με την ταυτότητά μου από τα γραφεία της εταιρίας να τα πάρω.
Και εδώ αρχίζει η ιστορία: Τα γραφεία της εν λόγω εταιρίας βρίσκονται στην Αθήνα! Και εγώ είμαι υποχρεωμένος να πάω στα γραφεία τους να τα παραλάβω ή να στείλω κάποιον με εξουσιοδότηση από εκεί να το πάρει για μένα.
Σε ερώτησή μου στην εν λόγω εταιρία να υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος , μέσω της τράπεζας ή να μου σταλεί με κούριερ διότι εγώ δεν μπορώ να έρθω στην Αθήνα και δεν έχω κάποιον που να μπορεί να το κάνει, η απάντηση τους ήταν ότι δεν γίνεται αλλιώς μόνο όπως σας προανέφερα με την αιτιολογία ότι πρόκειται για προσωπικά δεδομένα.
Όταν ζήτησα από τον υπάλληλο να μου το δώσει εγγράφως το ότι MONO με αυτόν τον τρόπο μπορώ να τα πάρω στα χέρια μου, απάντησε ότι το γράφει η επιστολή που μου έστειλαν (η επιστολή γράφει απλώς να πάω με την ταυτότητα μου από τα γραφεία τους). Συνέχισα λέγοντας του ότι από εδώ και πέρα θα καταγράφω εγώ μόνος μου τις συνομιλίες μας για να μην ξαναμπώ στην διαδικασία αυτή μου είπε ότι δεν έχω το δικαίωμα βάση νόμου εκτός αν δεχτεί ο συνομιλητής μου. (θα κάνω μία απόπειρα την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσουν μαζί μου)
Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ, μήπως υπάρχουν οφειλέτες μόνο στην Αθήνα; μήπως είναι τακτική της συγκεκριμένης τράπεζας ή της εταιρίας που έχει διαλέξει η τράπεζα για συνεργάτη, ώστε να μην ζητάνε οι πολίτες τις καταγεγραμένες κλήσεις τους με την εν λόγω εταιρία;
(από άλλη εταιρία άλλης τράπεζας έχω παραλάβει με κούριερ τις συνομιλίες μου σε cd).
Πως τελικά θα καταφέρω να πάρω τις συνομιλίες μου με την εν λόγω εταιρία χωρίς να ταλαιπωρηθώ και χωρίς να χάσω άλλο χρόνο και χρήματα (που δεν περισσεύουν τώρα σε κανένα);

Ευχαριστώ".                                                                                               Πηγή
CretePlus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: