Τρίτη 28 Μαΐου 2013

logo.jpgΕ.Π.Κ.Κρήτης::"Δώρον- άδωρον", για τους καταναλωτές ,η πολυσυζητημένη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση,

m>




ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 28-05-2013


  Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης ,σχετική με 
την αναγγελόμενη  από την Κυβέρνηση  μείωση  του ΦΠΑ, στην εστίαση,  μεταξύ των άλλων αναφέρει :
"Είμαστε καταναλωτές, η ανεργία και η μείωση των ¨μισθών και των συντάξεων των περισοτέρων καταναλωτών δεν μας αφήνει αδιάφορους, να μη ελέγχουμε , να μη συγκρίνουμε , δεν έχουμε την πολυτέλεια ειδικά στις μέρες μας , να βλέπουμε το έργο που αφορά εμας και να μη αντιδρούμε. Και η αντίδραση μας είναι "όχι σε επιφανειακά τρίκ" ουσίας μέτρα θέλουμε  δηλ. στην προκειμένη περίπτωση ζητάμε να πέσουν οι τιμές  για τον καταναλωτή και όχι για τον επαγγελματία ¨της εστίασης, να μπορεί δηλ. ένας μεσαίος καταναλωτής, όταν βρεθεί σε ένα εστιατόριο, να έχει την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθεί.με χαμηλές τιμές.
 Θετικό ,είναι, η επαναφορά του συντελεστή ΦΠΑ από το 23% στο 13% στις τιμές των προιόντων της εστίασης  για να "ανασάνουν" οι άνθρωποι  οι επαγγελματίες του κλάδου,, οι οποίοι για να μη "χάσουν" τον πελάτη ,δεν προχώρησαν  οι περισσότεροι από αυτούς,σε αυξήσεις των τιμών με την αύξηση του ΦΠΑ, και όχι οι καταναλωτές. Εξάλλου  η κινητικότητα των καταναλωτών, σε καταστήματα εστίασης κρίνεται και από άλλους παράγοντες και καλό είναι να διασαφηνίζεται ότι ζούμε σε ελέυθερη αγορά και η εμπιστοσύνη μεταξύ καταναλωτών και επαγγελματιών "κτίζεται" και όχι πριφρουρείται με Αγορανομικές Διατάξεις που προτείνουν στελέχη του Υπουργείου Ανάπτυξης.Για μας τους καταναλωτές, θεωρείται "δώρον άδωρον" η τόσο πολυσυζητημένη μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση, καθώς πιστεύουμε ότι οι τιμές δεν θα πέσουν, γιαυτό καλούμε τους καταναλωτές, να είναι προσεχτικοί, να "'μελετούν" τον τιμοκατάλογο πριν παραγγείλουν για να μη βρεθούν εκτός απροόπτου." ¨και από την Κυβέρνηση να παύσει να φοβίζει τους επαγγελματίες της εστίασης αναθέτοντας το βάρος στους καταναλωτές, καθήκον της είναι να περιφρουρίσει και να προστατεύσει η ίδια τον καταναλωτή, εντείνοντας τους δικούς της μηχανισμούς ελέγχου.-.
                                                                         

        Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης
                                                                                                               

                           Ιωάννα  Μελάκη
logo.jp

Δεν υπάρχουν σχόλια: