Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΣΤΕΓΟΙ!!!

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ  24-08-2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ -ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΩΝ
  
  Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, φανερά δυσαρεστημένη , οφείλει , αφενός μεν να ενημερώσει τους καταναλωτές-ενοικιαστές, για τον Νόμο "εξπρές" και την επίσπευση έξωσης από την ενοικιαζόμενη κατοικία , όταν δεν καταβάλλουμε τα μισθώματα στον ιδιοκτήτη, αλλά και να καλέσει τους ιδιοκτήτες να συμμερισθούν την απρόβλεπτη σημερινή δυσκολία που βρέθηκαν οι ενοικιαστές τους  και να οπλιστούν με υπομονή και την ελπίδα ότι δεν θα χάσουν τα μισθώματα....Βέβαια η ΄Ενωση συμμερίζεται την  οικονομική ανάγκη και των ιδιοκτητών, διότι κάποιοι από αυτούς μπορεί να έχουν "οικονομική ενίσχυση" από την είσπραξη κάποιου μισθώματος, και γιαυτούς να είναι το μοναδικό εργαλείο χρημεςτοδότησης για επιβίωση, όμως  χειρότερη είναι η οικονομική εικόνα  και του  ιδιοκτήτη όταν το οίκημα παραμένει στα "αζήτητα" επί μεγάλου χρονικού διαστήματος.
 Η πραγματικότητα όμως είναι  ότι  η νέα νομοθεσία , που ισχύει από 2-4-2012, δυναμώνει την πίεση των ιδιοκτητών ,προς τους "αδύναμους" ενοικιαστές   και κάνει ευκολότερη και συντομότερη την διαδικασία έξωσης των ενοικιαστών, που οφείλουν ενοίκια, εάν οι ιδιοκτήτες το αιτήσουν και το απαιτήσουν με την διαδικασία της έξωσης όπως ο νέος Νόμος ορίζει..
Η διαδικασία  (έξωση),αρχίζει με την επιδώσει " εξώδικο " από τον ιδιοκτήτη στον ενοικιαστή , µε το οποίο  τον καλεί να καταβάλει τα οφειλόµενα µισθώµατα µέσα σε 15 ηµέρες (αντί 30 ηµέρες που προέβλεπε ο παλιότερος νόµος)Αν ο ενοικιαστής δεν τα καταβάλει, ο ιδιοκτήτης µπορεί να προβεί στην έκδοση διαταγής απόδοσης της κατοικίας, στην οποία πλέον (µε το νέο νόµο), µπορεί παράλληλα να ζητήσει και την καταβολή των οφειλοµένων µισθωµάτων  αλλά και την καταβολή των οφειλοµένων για ∆ΕΗ, ΕΥ∆ΑΠ, ∆ΕΠΑ ήκαι τα κοινόχρηστα που οφείλει ο ενοικιαστής.Αφού εκδοθεί η διαταγή απόδοσης της ενοικιαζόμενης κατοικίας , η έξωση πραγματοποιείται εντός 20 ημερών, χωρίς συναισθηματισμούς..
  Η αλήθεια είναι, ότι ζούμε σε μέρες απρόβλεπτες, δύσκολες , απερίγραπτες , ανεπανάληπτες ,όμως το να αφήσουμε τους άλλους ,να  μας κάνουν στραφούμε , να εναντιωθούμε ,ο ένας εναντίον του άλλου, δεν είναι το επιθυμητό, δεν είναι το ζητούμενο τουλάχιστον από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, που σκοπό και στόχο μεταξύ των άλλων έχει να διαφυλάξει τα δικαιώματα των καταναλωτών μελών της και μη ,ένεκα τούτου οφείλουμε το προϊόν αυτό  να το επιστρέψουμε στους παραγωγούς  του, καθώς είμαστε κοινωνικοποιμένες οντότητες, και δεν επιθυμούμε την επικράτηση "ζούγκλας"
  Τέλος για περισσότερη ενημέρωση και στήριξη κάθε ενοικιαστής μπορεί να ενημερωθεί , στο Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή στα τηλ. 282109266 και 2821092306
 
                   Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης


                                             Ιωάννα   Μελάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: