ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "Ικανοποιημένη η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, από την συμπεριφορά των ΤΑΧΙ στο λιμάνι της Σούδας "
Ενόψει του Πάσχα και σε έρευνα που πραγματοποίησε σήμερα 13-04-2011 και ώρα 5.30 το πρωί, κλιμάκιο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων, στο λιμάνι της Σούδας, για την σωστή διαχείριση των οδηγών ΤΑΧΙ προς τους καταναλωτές , μετά την άφιξη του καραβιού της ΑΝΕΚ "ΕΛΥΡΟΣ" διαπίστωσε τα παρακάτω αναγραφόμενα συμπεράσματα ,τα οποία οφείλει να τα καταθέσει Δημόσια, καλώντας και τα άλλα Σωματεία να μιμηθούν το Σωματείο των ΤΑΧΙ Χανίων.
Συμπεράσματα
- Υπήρξε επαρκέστατος στόλος των ΤΑΧΙ , για την εξυπηρέτηση των αφιχθέντων από το πλοίο, καταναλωτών .
-Υπήρξε σειρά προτεραιότητας, επικρατούσε η τάξη ,κάθε ΤΑΧΙ ακολουθούσε την σειρά του ,στην επιβίβαση του πελάτη-καταναλωτή..
- Στην αλυσίδα αναμονής των ΤΑΧΙ ,πρωτοστατούσε ο Πρόεδρος του Σωματείου των ΤΑΧΙ Χανίων , κ.Ηλίας Καραπατάκης, ο οποίος διαχειριζόταν την τάξη και βασικά επέβλεπε τυχόν μη νομίμων πρακτικών από τα ΤΑΧΙ.
Η παρουσία μας εκεί ενθάρρυνε την προσπάθεια του Προέδρου , ο οποίος μας δήλωσε ικανοποιημένος από την συμπεριφορά των μελών του Σωματείου που εκπροσωπεί ,στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, ακόμα δε αναφέρθηκε στην ενεργοποίηση της επιτροπής επιβολής κυρώσεων , όπου θα εξετάζονται οι υποβληθείσες καταγγελίες από τους χρήστες υπηρεσιών των ΤΑΧΙ καταναλωτές ,για την γνωμοδότηση και προώθηση επιβολής των νομίμων κυρώσεων στους παρανομούντες. .
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ ότι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, τους υπενθυμίζουμε δε ότι σε συνεργασία με το Σωματείο των ΤΑΧΙ Χανίων , καθιερώθηκε το "κίτρινο ταμπελάκι" της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ από πέρυσι που πάνω του αναγράφεται το τηλ.της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και έχει επικολληθεί στο Παμπρίζ των ΤΑΧΙ , για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστοφο.Επίσης καλούμε τους οδηγούς των ΤΑΧΙ, που τους έχει φθαρεί το "κίτρινο ταμπελάκι" να επικοινωνήσουν με τον Πρόεδρο του Σωματείου τους για να ξαναεφοδιαστούν με αυτό.
Ο Αντιπρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
Γιώργος Παπαλάς
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
- Υπήρξε επαρκέστατος στόλος των ΤΑΧΙ , για την εξυπηρέτηση των αφιχθέντων από το πλοίο, καταναλωτών .
-Υπήρξε σειρά προτεραιότητας, επικρατούσε η τάξη ,κάθε ΤΑΧΙ ακολουθούσε την σειρά του ,στην επιβίβαση του πελάτη-καταναλωτή..
- Στην αλυσίδα αναμονής των ΤΑΧΙ ,πρωτοστατούσε ο Πρόεδρος του Σωματείου των ΤΑΧΙ Χανίων , κ.Ηλίας Καραπατάκης, ο οποίος διαχειριζόταν την τάξη και βασικά επέβλεπε τυχόν μη νομίμων πρακτικών από τα ΤΑΧΙ.
Η παρουσία μας εκεί ενθάρρυνε την προσπάθεια του Προέδρου , ο οποίος μας δήλωσε ικανοποιημένος από την συμπεριφορά των μελών του Σωματείου που εκπροσωπεί ,στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, ακόμα δε αναφέρθηκε στην ενεργοποίηση της επιτροπής επιβολής κυρώσεων , όπου θα εξετάζονται οι υποβληθείσες καταγγελίες από τους χρήστες υπηρεσιών των ΤΑΧΙ καταναλωτές ,για την γνωμοδότηση και προώθηση επιβολής των νομίμων κυρώσεων στους παρανομούντες. .
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, ενημερώνει τους καταναλωτές-χρήστες των υπηρεσιών ΤΑΧΙ ότι, οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα και οφείλουν να τα διεκδικούν, τους υπενθυμίζουμε δε ότι σε συνεργασία με το Σωματείο των ΤΑΧΙ Χανίων , καθιερώθηκε το "κίτρινο ταμπελάκι" της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ από πέρυσι που πάνω του αναγράφεται το τηλ.της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, και έχει επικολληθεί στο Παμπρίζ των ΤΑΧΙ , για τυχόν καταγγελία κακοδιαχείρισης του καταναλωτή και το αντίστοφο.Επίσης καλούμε τους οδηγούς των ΤΑΧΙ, που τους έχει φθαρεί το "κίτρινο ταμπελάκι" να επικοινωνήσουν με τον Πρόεδρο του Σωματείου τους για να ξαναεφοδιαστούν με αυτό.
Ο Αντιπρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35
Ταχ.δ/νση:Πλ.1866 Αρ.2
Email: epkxan@gmail.com
Τηλ-Φαξ:2821092666-28210 92306
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου