Kαταγγελία για απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλων της Τραπεζας Πειραιώς στην Κρήτη
Έχω να κάνω μια καταγγελία σχετικά με επιεικώς "απαράδεκτη" συμπεριφορά τραπεζικών υπαλλήλων. Σας γράφω από Κρήτη και έχω έρθει σε επαφή με την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, που είναι ο μοναδικός φορέας στην Κρήτη που κάνει τη διαμεσολάβηση μεταξύ πολιτών-τραπεζών για την ένταξη των υπερχρεωμένων νοικοκυριών στο Νόμο 3869 του 2010.
Όταν ρώτησα δικηγόρους και λογιστές μου είπαν ότι θα πρέπει να έχω "πολύ χαμηλό" εισόδημα (δηλαδή στα όρια της πείνας) και να μην έχουν μείνει περιουσιακά στοιχεία στο όνομά μου για να μπορέσω να ενταχθώ σε αυτό το νόμο.
Στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών όμως μας είπαν ότι αυτός ο νόμος είναι πάρα πολύ ευνοϊκός για τους πολίτες και εσκεμμένα δεν προβάλλεται από τους ανθρώπους που θα έπρεπε για να βοηθηθούν οι άνθρωποι που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο, αλλά θέλουν να καλύψουν ένα μέρος των υποχρεώσεών τους, δεν "την έχουν κάνει" για εξωτερικό, όπως κάποια λαμόγια που κάνουν και δηλώσεις στα κανάλια!!!
Όποιος πολίτης βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση και δεν μπορεί να αποπληρώσει τα δάνειά του, να επικοινωνήσει με το φορέα που κάνει αυτή τη διαμεσολάβηση στην περιοχή του. Θα μάθει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, που οι "αιμοδιψείς" τράπεζες σκοπίμως όχι μόνο αποκρύπτουν, αλλά αρνούνται καν ό,τι γνωρίζουν.
Εγώ λοιπόν πήγα σε κατάστημα της Τράπεζα Πειραιώς στο Ηράκλειο Κρήτης, όπου ήθελα να καταθέσω την αίτηση μου για να υπαχθώ στο Ν.3869/2010. Η αίτηση αυτή είναι με το λογότυπο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτή Χανίων και φυσικά τα στοιχεία που αναγράφονται σε αυτή την αίτηση είναι τυποποιημένα και αναφέρονται στο Νόμο 3869. Η τράπεζα βάσει του νόμου είναι υποχρεωμένη να παραλάβει την αίτηση και να απαντήσει εντός 5 εργάσιμων ημερών. Εάν δεν το κάνει έχει σοβαρές κυρώσεις (πρόστιμα).
Όχι μόνο δεν δέχθηκαν να παραλάβουν την αίτηση σε αυτό το κατάστημα, αλλά μιλούσαν ειρωνικά, φώναζαν και έλεγαν γιατί να παραλάβουν την αίτηση της Ένωσης αυτής, και ποιοί είναι αυτοί οι συνδικαλιστές που μοιράζουν αιτήσεις και άλλα τέτοια... Ήθελαν να συμπληρώσω και να καταθέσω την αντίστοιχη αίτηση της Τράπεζας Πειραιώς, που είχε λέει το λογότυπό της. Δεν μπορούν λέει να παραλάβουν αιτήσεις στην τράπεζά τους (που είναι τόσο σοβαρή!) που δεν έχουν πάνω το λογότυπό της. Από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων μας είχαν τονίσει να μην υπογράψουμε καμία αίτηση τράπεζας, διότι έχουν καταγγελία ότι κάποια/ες τράπεζα/ες στις αιτήσεις αυτές βάζουν και όρους με μικρά γραμματάκια (που ούτε με μεγεθυντικό φακό δεν διαβάζεις) ότι η τράπεζα δε συναινεί να ενταχθώ στο Ν 3869. Μετά σε βάζουν να το υπογράψεις αυτό και στο τέλος, όταν πας να κάνεις μία πιο ευνοϊκή ρύθμιση με το διαμεσολαβητή σου λένε ότι υπέγραψες ότι η τράπεζα δεν συναινεί στο να υπαχθείς στο Ν. 3869. Και έτσι μένεις με το στόμα ανοικτό και περιμένεις τα εξώδικα και τους πλειστηριασμούς!
Επανέρχομαι λοιπόν στην τράπεζα πειραιώς, και όταν τους ρώτησα αν γνωρίζουν ότι αν δεν παραλάβουν την αίτηση θα γίνει καταγγελία από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών και θα έχουν πρόστιμα, μου είπαν ειρωνικά "Δηλαδή τι θέλεις τώρα, να πάρω τον Σάλλα (Πρόεδρος Πειραιώς) να μας πει ότι δεν παραλαμβάνουμε αιτήσεις αν δεν έχουν το λογότυπό μας". Τέτοια αντιμετώπιση, τέτοια ειρωνία, τέτοια εξαθλίωση... Να σημειώσω ότι σε αυτή τη συνομιλία συμμετείχαν ο απλός υπάλληλος, η προϊσταμένη του τμήματος, καθώς και ο διευθυντής του καταστήματος. Όλοι είχαν κοινή πορεία και εντέλει, αρνήθηκαν να παραλάβουν την αίτησή μας, αλλά αρνήθηκαν να μας δώσουν και μία γραπτή αιτιολόγηση, την οποία χρειαζόμαστε για να κάνουμε την καταγγελία και να ακολουθήσει η υπόθεση το δρόμο της δικαιοσύνης.
Κάτι τέτοιες στιγμές, με τέτοια συναισθήματα που σου γεννιούνται, λέω ότι είναι έξυπνα τα "λαμόγια" που τα έχουν "πάρει" κανονικά από τις τράπεζες και μετά φεύγουν εξωτερικό και τα τρώνε με την ησυχία τους. Σ' αυτούς κανείς δε μίλησε απαξιωτικά και κανείς δεν τους ειρωνεύτηκε, γιατί πολύ απλά κανείς δεν τους βρήκε! Εμείς που προσπαθούμε να ορθοποδήσουμε σε αυτή τη "ρημάδα" χώρα, και να είμαστε όσο γίνεται συνεπείς στις υποχρεώσεις μας, με αυτή την κατάσταση, αντιμετωπίζουμε μόνο ειρωνία, απειλές, αδιαφορία, ακριβώς σα να είμαστε εμείς οι απατεώνες που φέραμε τη χώρα σε αυτή την κατάσταση!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ, αν ήμουν μικρότερη σε ηλικία και αν δεν είχα τρία παιδιά ειλικρινά θα είχα φύγει για αλλού! Δεν ξέρω σίγουρα κάπου αλλού θα είναι καλύτερα από δω...
Και αν δεν τα καταφέρω να φύγω εγώ από δω, θα προσπαθήσω να ωθήσω τα παιδιά μου να φύγουν, να πάνε σε ένα κράτος όπου να υπάρχει "ισονομία".
Ξέρετε εσείς οι 300 τι σημαίνει αυτό???
Τελειώνω με λίγα λόγια που μου έγραψαν από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, όταν τους ανέφερα το τι έγινε στην Τράπεζα Πειραιώς:
"Ο Αγώνας που έχουμε μπροστά μας χρειάζεται δύναμη και θάρρος.Μη τους δείχνετε αδυναμία και υποτέλεια, θα ξέρετε ότι το κατεστημένο δεν αλλάζει από την μια μέρα στην άλλη.Ο Νόμος είναι σαφής αναφέρει την διαμεσολάβηση των Ενώσεων Καταναλωτών, και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει αναρτήσει πίνακα ποιες είναι οι διαμεσολαβούντες φορείς"
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΜΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Όταν ρώτησα δικηγόρους και λογιστές μου είπαν ότι θα πρέπει να έχω "πολύ χαμηλό" εισόδημα (δηλαδή στα όρια της πείνας) και να μην έχουν μείνει περιουσιακά στοιχεία στο όνομά μου για να μπορέσω να ενταχθώ σε αυτό το νόμο.
Στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών όμως μας είπαν ότι αυτός ο νόμος είναι πάρα πολύ ευνοϊκός για τους πολίτες και εσκεμμένα δεν προβάλλεται από τους ανθρώπους που θα έπρεπε για να βοηθηθούν οι άνθρωποι που βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο, αλλά θέλουν να καλύψουν ένα μέρος των υποχρεώσεών τους, δεν "την έχουν κάνει" για εξωτερικό, όπως κάποια λαμόγια που κάνουν και δηλώσεις στα κανάλια!!!
Όποιος πολίτης βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση και δεν μπορεί να αποπληρώσει τα δάνειά του, να επικοινωνήσει με το φορέα που κάνει αυτή τη διαμεσολάβηση στην περιοχή του. Θα μάθει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, που οι "αιμοδιψείς" τράπεζες σκοπίμως όχι μόνο αποκρύπτουν, αλλά αρνούνται καν ό,τι γνωρίζουν.
Εγώ λοιπόν πήγα σε κατάστημα της Τράπεζα Πειραιώς στο Ηράκλειο Κρήτης, όπου ήθελα να καταθέσω την αίτηση μου για να υπαχθώ στο Ν.3869/2010. Η αίτηση αυτή είναι με το λογότυπο της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτή Χανίων και φυσικά τα στοιχεία που αναγράφονται σε αυτή την αίτηση είναι τυποποιημένα και αναφέρονται στο Νόμο 3869. Η τράπεζα βάσει του νόμου είναι υποχρεωμένη να παραλάβει την αίτηση και να απαντήσει εντός 5 εργάσιμων ημερών. Εάν δεν το κάνει έχει σοβαρές κυρώσεις (πρόστιμα).
Όχι μόνο δεν δέχθηκαν να παραλάβουν την αίτηση σε αυτό το κατάστημα, αλλά μιλούσαν ειρωνικά, φώναζαν και έλεγαν γιατί να παραλάβουν την αίτηση της Ένωσης αυτής, και ποιοί είναι αυτοί οι συνδικαλιστές που μοιράζουν αιτήσεις και άλλα τέτοια... Ήθελαν να συμπληρώσω και να καταθέσω την αντίστοιχη αίτηση της Τράπεζας Πειραιώς, που είχε λέει το λογότυπό της. Δεν μπορούν λέει να παραλάβουν αιτήσεις στην τράπεζά τους (που είναι τόσο σοβαρή!) που δεν έχουν πάνω το λογότυπό της. Από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων μας είχαν τονίσει να μην υπογράψουμε καμία αίτηση τράπεζας, διότι έχουν καταγγελία ότι κάποια/ες τράπεζα/ες στις αιτήσεις αυτές βάζουν και όρους με μικρά γραμματάκια (που ούτε με μεγεθυντικό φακό δεν διαβάζεις) ότι η τράπεζα δε συναινεί να ενταχθώ στο Ν 3869. Μετά σε βάζουν να το υπογράψεις αυτό και στο τέλος, όταν πας να κάνεις μία πιο ευνοϊκή ρύθμιση με το διαμεσολαβητή σου λένε ότι υπέγραψες ότι η τράπεζα δεν συναινεί στο να υπαχθείς στο Ν. 3869. Και έτσι μένεις με το στόμα ανοικτό και περιμένεις τα εξώδικα και τους πλειστηριασμούς!
Επανέρχομαι λοιπόν στην τράπεζα πειραιώς, και όταν τους ρώτησα αν γνωρίζουν ότι αν δεν παραλάβουν την αίτηση θα γίνει καταγγελία από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών και θα έχουν πρόστιμα, μου είπαν ειρωνικά "Δηλαδή τι θέλεις τώρα, να πάρω τον Σάλλα (Πρόεδρος Πειραιώς) να μας πει ότι δεν παραλαμβάνουμε αιτήσεις αν δεν έχουν το λογότυπό μας". Τέτοια αντιμετώπιση, τέτοια ειρωνία, τέτοια εξαθλίωση... Να σημειώσω ότι σε αυτή τη συνομιλία συμμετείχαν ο απλός υπάλληλος, η προϊσταμένη του τμήματος, καθώς και ο διευθυντής του καταστήματος. Όλοι είχαν κοινή πορεία και εντέλει, αρνήθηκαν να παραλάβουν την αίτησή μας, αλλά αρνήθηκαν να μας δώσουν και μία γραπτή αιτιολόγηση, την οποία χρειαζόμαστε για να κάνουμε την καταγγελία και να ακολουθήσει η υπόθεση το δρόμο της δικαιοσύνης.
Κάτι τέτοιες στιγμές, με τέτοια συναισθήματα που σου γεννιούνται, λέω ότι είναι έξυπνα τα "λαμόγια" που τα έχουν "πάρει" κανονικά από τις τράπεζες και μετά φεύγουν εξωτερικό και τα τρώνε με την ησυχία τους. Σ' αυτούς κανείς δε μίλησε απαξιωτικά και κανείς δεν τους ειρωνεύτηκε, γιατί πολύ απλά κανείς δεν τους βρήκε! Εμείς που προσπαθούμε να ορθοποδήσουμε σε αυτή τη "ρημάδα" χώρα, και να είμαστε όσο γίνεται συνεπείς στις υποχρεώσεις μας, με αυτή την κατάσταση, αντιμετωπίζουμε μόνο ειρωνία, απειλές, αδιαφορία, ακριβώς σα να είμαστε εμείς οι απατεώνες που φέραμε τη χώρα σε αυτή την κατάσταση!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ, αν ήμουν μικρότερη σε ηλικία και αν δεν είχα τρία παιδιά ειλικρινά θα είχα φύγει για αλλού! Δεν ξέρω σίγουρα κάπου αλλού θα είναι καλύτερα από δω...
Και αν δεν τα καταφέρω να φύγω εγώ από δω, θα προσπαθήσω να ωθήσω τα παιδιά μου να φύγουν, να πάνε σε ένα κράτος όπου να υπάρχει "ισονομία".
Ξέρετε εσείς οι 300 τι σημαίνει αυτό???
Τελειώνω με λίγα λόγια που μου έγραψαν από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, όταν τους ανέφερα το τι έγινε στην Τράπεζα Πειραιώς:
"Ο Αγώνας που έχουμε μπροστά μας χρειάζεται δύναμη και θάρρος.Μη τους δείχνετε αδυναμία και υποτέλεια, θα ξέρετε ότι το κατεστημένο δεν αλλάζει από την μια μέρα στην άλλη.Ο Νόμος είναι σαφής αναφέρει την διαμεσολάβηση των Ενώσεων Καταναλωτών, και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή έχει αναρτήσει πίνακα ποιες είναι οι διαμεσολαβούντες φορείς"
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΜΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου