Ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Πολλες οι καταγγελίες προφορικές και γραπτές απο καταναλωτές μέλη της Ενωσης,που αφορούσαν συγκεκριμένες Τράπεζες, τις οποίες στείλαμε στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μαζί με τα ανάλογα αποδεικτικά στοιχεία.
Εφιστούμε την προσοχή στους καταναλωτές.
Όσοι καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα με την κατάθεση της αίτηση αναλυτικής κατάστασης οφειλών παρακαλούμε όπως προσέλθουν στο γραφείο της Ένωσης για να το καταγγείλουν.
Να επιμένουν να καταθέτουν την αίτηση που έχουν λάβει από το γραφείο μας γιατί η Τράπεζα είναι υποχρεωμένη βάσει Νόμου να την παραλάβει.
Αν αρνηθούν τότε θα χρειαστούμε την αιτιολογία της άρνησης,για να αποσταλεί στο Υπουργείο κάτι που δεν θα δεχτεί ο υπάλληλος να κάνει οπότε και θα ικανοποιήσει το αίτημα σας.
Προσοχή και στην αναλυτική κατάσταση ,να την διαβάζετε πριν την υπογράψετε διότι εφόσον δεν υπογράψατε την αίτηση με τους "δικούς τους" όρους το κάνουν με αυτόν τον τρόπο.
Να επισημάνουμε επίσης ότι
Υπάγονται στο Ν. 3869/2010Τα φυσικά πρόσωπα, καταναλωτές και επαγγελματίες (με εξαίρεση τους εμπόρους), που βρίσκονται σε αποδεδειγμένη μόνιμη αδυναμία να εξυπηρετήσουν τα χρέη τους .
Υπάγονται ολα τα χρέη με εξαίρεση οφειλές από αδικοπραξία, διοικητικά πρόστιμα, φόροι και τέλη προς το Δημόσιο και προς Οργανισμούς Κοινωνικής Ασφάλισης.
Εξαίρεση κύριας ή μοναδικής κατοικίας από ρευστοποίηση: με εξόφληση χρέους μέχρι το 85% της εμπορικής της αξίας, με ευνοϊκούς όρους, σε διάστημα 20 ετών
-Από 1η Σεπτεμβρίου: έναρξη Εξωδικαστικού Συμβιβασμού
-Από αρχές Ιανουαρίου 2011: έναρξη υποβολής αιτήσεων στο δικαστήριο για ρύθμιση των οφειλών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου