Δευτέρα, 03 Μαΐου 2010
Η Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στους καταθετικούς λογαριασμούς στις Τράπεζες, όταν συμμετέχουν στον λογαριασμό ως μέλος Δ.Σ Πολιτιστικού Συλλόγου.Υπήρχε καταγγελία καταναλώτριας η οποία είχε κινήσει διαδικασία ρύθμισης των οφειλών της στην Τράπεζα Κύπρου,μέσω του Γραφείου Ενημέρωσης Δανειοληπτών της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ και η εν συνεχεία επακολούθησε η συμπεριφορά της εν λόγο Τράπεζας,η οποία μας δίνει το δικαίωμα να ενημερώσουμε τους Καταναλωτές ,για τον έλεγχο που οφείλουν να κάνουν στους Τραπεζικούς τους λογαριασμούς και ιδιαίτερα εάν τηρούν λογαριασμό που τα χρήματα να ανήκουν σε Πολιτιστικό Σύλλογο.Η Επιθετική συμπεριφορά της Τράπεζας Κύπρου σε κοινόχρηστο λογαριασμό που ανήκε εις γνώση της σε Πολιτιστικό Σύλλογο, χωρίς έγκριση των δύο μελών του Δ.Σ, που βάσει καταστατικού τηρούσαν τον καταθετικό λογαριασμό, για τους σκοπούς του Συλλόγου, μας κάνει όχι απλώς να συστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών,από τέτοια αναπάντεχα γεγονότα που μπορούν να τους συμβούν, αλλά και την ψυχραιμία που θα πρέπει να έχουν όταν εκ των υστέρων ενημερώνονται με εξώδικη επιστολή από την Τράπεζα Κύπρου (αφέντη) απλά ότι έχουν κάνει αυτοδίκαια αυτή την κίνηση.
Το Γραφείο Προστασίας του Καταναλωτή της Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, διαπιστώνοντας αυτή την πρωτοφανή κίνηση Τράπεζας, όχι απλώς σε ένα καταναλωτή αλλά σε μία ομάδα ανθρώπων που τα
χρήματα αυτά τα είχαν αποταμιεύσει για τους σκοπούς του Πολιτιστικού Συλλόγου, που δεν είναι άλλοι από τα πολιτιστικά της περιοχής,επικοινώνησε με τον υπεύθυνο της Τράπεζας Κύπρου στο Ηράκλειο και ζήτησε εξηγήσεις αλλά και ακόμα ζήτησε να επιστραφούν τα χρήματα στον λογαριασμό του Πολιτιστικού Συλλόγου, η απάντηση που δόθηκε, ήταν μία απάντηση η οποία είναι πέρα από τον κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα που αναπτύσσουν οι Τράπεζες , η οποία βασικά και ουσίας μας κατακεραύνωσε. μας είπε ότι " εμείς είμαστε Τράπεζα και ενεργήσαμε σύμφωνα με τα συμφέροντα της Τράπεζας ,έχουμε στείλει εξώδικη ενημέρωση στο πρόσωπο στο οποίο συμμετέχει στο Δ.Σ και δεν έχουμε σκοπό να προβούμε σε καμία άλλη ενέργεια, εσείς μπορείτε να πράξετε όπως εσείς νομίζετε εμείς δεν είμαστε διαθετημένοι να κάνουμε κάτι άλλο "Οι συμπεριφορές αυτές , είναι γεγονότα που επηρεάζουν την ψυχοσωματική μας υπόσταση γιαυτό οφείλουμε να αντισταθούμε, να κινήσουμε νόμιμες διαδικασίες προστασίας μας.Για το συγκεκριμένο γεγονός έχει ενημερωθεί το Νομικό μας Τμήμα και επεξεργάζεται τις περαιτέρω διαδικαστικές ενέργειες προς προστασία της καταναλώτριας.
Για κάθε ενημέρωση για την προστασία των δικαιωμάτων μας αλλά και καταγγελία όταν αυτά παραβιάζονται κάθε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί καθημερινά στο τηλ.2821092666
Η Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου