Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

ΤΖΑΦΕΣΤΑΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΩΣΤΑΣ, ΕΛΠΙΔΑ, και ο γαμπρός ΝΙΚΗΤΑΣ ΣΓΟΥΡΟΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙOΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

Γράφει ο Καθηγητής Π.Ν.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ:
http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html


Η δεύτερη αντίρρηση αφορούσε το αναλυτικό περιεχόμενο της θέσης. Η πρότασή μου
ήταν η προκήρυξη να ήταν σκέτο Ρομποτική, δηλ. να αφαιρεθεί το αναλυτικό περιεχόμενο των
τριών σειρών με τις είκοσι λέξεις. Το σκεπτικό μου ήταν ότι το αναλυτικό περιεχόμενο έδειχνε,
καθαρά και ξάστερα, ότι φωτογράφιζε κάποιον υποψήφιο. Και φωτογράφιζε κάποιο
υποψήφιο, διότι το αναλυτικό περιεχόμενο αναφέρεται σε ένα συγκεκριμένο υποσύνολο της
Ρομποτικής. Ειδικότερα, το σύνολο των ενοτήτων (topics) που εμπεριέχει η προκήρυξη, «ευφυή
ρομπότ», «συνεργαζόμενα ρομπότ», κ.λ.π. είναι οκτώ ειδικά επιλεγμένες ενότητες, από τις
τουλάχιστον πενήντα που έχει αναγνωρίσει το καλύτερο περιοδικό στη Ρομποτική και που τις
αναγνωρίζει και ο ίδιος ο Τομέας (βλέπε Παραρτήματα ΙΙ, ΙV και VI).
Τελικά, η δική μου πρόταση είχε ως εξής:
( EMBED Equation.DSMT4 )
Προς μεγάλη μου έκπληξη, όλα τα παρόντα μέλη του Τομέα απέρριπταν τη δική μου
πρόταση ( EMBED Equation.DSMT4 ) και επέμεναν σφόδρα στην προκήρυξη (Α). Παρακάλεσα
και ξαναπαρακάλεσα την Γ.Σ. του _______Τομέα να μην προχωρήσει σε μία τέτοια προκήρυξη, διότι θα
εκτεθεί ο Τομέας, η Σχολή και το Ίδρυμα. Παρακάλεσα και ξαναπαρακάλεσα τον κ. Σπ.
Τζαφέστα να αποσύρει το αναλυτικό περιεχόμενο από την προκήρυξη, αλλά αρνήθηκε
πεισματικά. Μετά από αυτό, δήλωσα προς τη Γ.Σ. του Τομέα ότι εγώ δεν πρόκειται ποτέ να
συμφωνήσω με μία τέτοια φωτογραφική προκήρυξη. Θα είμαι πάντα εναντίον της. Πράγμα
που έκανα και συνεχίζω να κάνω.
Στη συνέχεια, τόσο η ΣΗΜΜΥ, όσο και η Σύγκλητος, ενέκριναν την προκήρυξη (Α) ως
είχε.................................

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html

Γράφει ο Καθηγητής Π.Ν.ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ:
http://aei-gr.blogspot.com/2009/07/blog-post_07.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: