Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

OI τοπικές Αυτοδιοικήσεις έχουν ξεφύγει κάθε έλεγχο και το φρένο στην ασυδοσία είναι απαραίτητο.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ του Anaitolika.gr : Στο Εφετείο Πάτρας ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ το προηγούμενο Δημ. Συμβούλιο Αιτωλικού για τις προσλήψεις στο δήμο

Την Παρασκευή 11.4.2008 στις… 14,30 πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου Αιτωλικού με θέμα τις … προσλήψεις που έγιναν από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και για τις οποίες προσλήψεις τα μέλη του τότε δημ. Συμβουλίου εγκαλούνται στο Εφετείο της Πάτρας.

anaitolika.gr
(12-04-2008)

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ


Δήμος Αιτωλικού
Στο Εφετείο Πάτρας ΕΓΚΑΛΕΙΤΑΙ το προηγούμενο Δημ. Συμβούλιογια τις προσλήψεις στο δήμο


Την Παρασκευή 11.4.2008 στις… 14,30 πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του Δημ. Συμβουλίου Αιτωλικού με θέμα τις … προσλήψεις που έγιναν από το προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο και για τις οποίες προσλήψεις τα μέλη του τότε δημ. Συμβουλίου εγκαλούνται στο Εφετείο της Πάτρας.

Σημειώνω ότι η σύνθεση του νυν δημ. Συμβουλίου ελάχιστα διαφέρει από εκείνη του προηγούμενου.Την σύγκληση προκάλεσε ο κ. Σ. Βασιλείου με εύλογο ερώτημα: τι θα γίνει; Ακούστηκαν διάφορα άσχετα με το θέμα ενώ η μικροπολιτική και η εκμετάλλευση έδινε και έπαιρνε. Το συμβούλιο πρώτη φορά στα χρονικά καθορίστηκε μεσημέρι οπότε όλοι οι υπάλληλοι του δήμου ήταν παρόντες. Αντιλαμβάνεστε ότι η σκοπιμότητα περίσσεψε. Την ουσία δεν την άγγιξε κανείς.

Το θέμα είναι πολύ πιο σοβαρότερο από ότι παρουσιάστηκε και από ότι το πήραν οι δημοτικοί σύμβουλοι…. Αυτό ίσως που προσγειώσει τα μέλη της πρώην δημοτικής αρχής κάπως στα μαλακά είναι ότι για τον ίδιο λόγο, με την ίδια δηλ. κατηγορία εγκαλούνται περίπου οι… μισοί δήμοι της χώρας!

Οι Τοπικές Αυτοδιοικήσεις έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο και το φρένο στην ασυδοσία είναι απαραίτητο.

Τα ΝΕΑ του Αιτωλικού χρόνια τώρα επισημαίνουν ότι ΓΕΝΙΚΑ την ευθύνη για όλα όσα συμβαίνουν στο δήμο κύρια έχουν οι δημοτικού Σύμβουλοι, αυτοί αποφασίζουν, ο δήμαρχος έχει μεν τις ευθύνες του αλλά είναι εκτελεστικό όργανο, εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού Συμβουλίου.

Εν προκειμένω με τις προσλήψεις ρόλο θα παίξουν τα πρακτικά του δημ. Συμβουλίου. Ελπίζω με το γεγονός αυτό, ανεξάρτητα από την όποια έκβαση αυτής της υπόθεσης, ότι οι δημοτικοί σύμβουλοι θα καταλάβουν επί τέλους τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις τους.Δεν είναι ανεξέλεγκτοι άρχοντες αλλά υπεύθυνοι υπερασπιστές του δημοτικού συμφέροντος, είναι υπηρέτες της κοινωνίας. Αυτοί ζήτησαν από τους πολίτες να τους επιλέξουν για το ρόλο αυτό στις εκλογές.
Δεν τους επέλεξαν λοιπόν για να καμαρώνουν και να κάνουν κατάχρηση της εξουσίας που δικαιούνται. Αλλά για να υπηρετούν το καλώς εννοούμενο συμφέρον του δήμου.

Οι αποφάσεις τους διαμορφώνουν το μέλλον του δήμου: ως κοινωνίας και ως Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Σχόλια παραπάνω δεν χρειάζονται.

Με Κλητήριο, λοιπόν, Θέσπισμα (αρίθμ. 121/2008) της Εισαγγελίας Εφετών Πατρών, καλείται ο Δήμαρχος Αιτωλικού ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Πατρών την Παρασκευή, 30 Μαΐου 2008 για να δικαστεί, μαζί με τα 18 μέλη του προηγούμενου Δημοτικού Συμβουλίου Αιτωλικού (τετραετία 2002-2006), γιατί « […] με περισσότερες από μία πράξεις τους που συνιστούν εξακολούθηση του ίδιου εγκλήματος, ενώ ήταν υπάλληλοι κατά την έννοια του νόμου (άρθρο 13 στ. α΄ Π.Κ.), με πρόθεση παρέβησαν τα καθήκοντα της υπηρεσίας τους με σκοπό να προσπορίσουν σε άλλους παράνομο όφελος.

Συγκεκριμένα:
Α) στον ανωτέρω τόπο και κατά τους χρόνους που αναφέρονται κατωτέρω, ενώ είχαν την ιδιότητα του υπαλλήλου, όπως αναλυτικά αναφέρεται, προκειμένου να αποφευχθεί ο έλεγχος νομιμότητας που διενεργεί το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 Ν. 2190/94, κατά τη διαδικασία πρόσληψης εποχικού προσωπικού σε συμβάσεις εργασίας εξάμηνης ή οκτάμηνης διάρκειας, και έτσι να προσληφθούν συγκεκριμένα άτομα σε θέση εργασίας του Δήμου Αιτωλικού και όχι άλλα που θα είχαν περισσότερα προσόντα και έτσι θα καταλάμβαναν τις κενές θέσεις και μολονότι η διάρκεια των συμβάσεων εργασίας του προσωπικού που προσλαμβάνεται για αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών, με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τους δύο μήνες μέσα σε συνολικό διάστημα δώδεκα μηνών (άρθρο 14 παρ. 2 εδ. κ΄ Ν. 2190/94 ως ισχύει), του δωδεκαμήνου υπολογισμένου με αφετηρία το τέλος της απασχόλησης για την οποία ο υποψήφιος πρόκειται να προσληφθεί και προς τα πίσω (21 παρ. 2 Ν. 2190/94), εξέδωσαν τις κάτωθι αναλυτικά αποφάσεις με τις οποίες αποφάσισαν την πρόσληψη ατόμων με διαδοχικές συμβάσεις εργασίας δίμηνης διάρκειας εντός του ίδιου δωδεκαμήνου, μολονότι η εργασία των εν λόγω ατόμων δεν κάλυπτε κατεπείγουσες ή εποχικές ή πρόσκαιρες ανάγκες του Δήμου Αιτωλικού αλλά πάγιες και διαρκείς τοιούτες. Ειδικότερα: […]»

Στη συνέχεια του Κλητηρίου Θεσπίσματος αναφέρονται αναλυτικά οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου με τα ονόματα των προσληφθέντων και την υπηρεσία που αυτοί εργάστηκαν.

Τέλος, το έγγραφο της Εισαγγελίας Πατρών καταλήγει ως εξής:
«Στις παραπάνω πράξεις τους άπαντες οι κατηγορούμενοι προέβησαν με σκοπό να προσπορίσουν παράνομο όφελος στους ανωτέρω υπό στοιχείο Α και Β προσληφθέντες στο Δήμο, το Ν.Π.Ι.Δ. με την επωνυμία «Κέντρο και Μουσείο Χαρακτικών- Βάσω Γ. Κατράκη» και τη Δημοτική Επιχείρηση με την επωνυμία «Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης και Πολιτισμού Δήμου Αιτωλικού».
Ακολουθεί κατάλογος μαρτύρων και αναγνωστέων εγγράφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: