Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Μπορεί εγώ να είμαι Αρειανή , μπορεί να ήμουν ανυποψίαστη,

αλλά ο τίτλος του βιβλίου μου κέντρισε το ενδιαφέρον και θα

ήθελα να το διαβάσω.Ψάχνοντας στον ηλεκτρονικό υπολογιστή

σχετικά με δε δικασμένες ,αποφάσεις, πέφτει το μάτι μου στον
τίτλο του βιβλίου αλλά
και στον συγγραφέα αυτού."ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΥ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ:

Η διάθεσή μου άλλαξε , ο προβληματισμός μου μεγάλωσε,

και μόνο του το ερώτημα ήρθε.Αραγε μήπως ήμαστε όμοιροι

και όχι ελεύθεροι πολίτες; άρχισα να αναλύω την λέξη "ΚΡΆΤΟΣ"

Καλά το κατάλαβα κρατούμενοι από κάποιον ή από κάποιους,

οι οποίοι τρέχουν , υπόσχονται παράδεισο , εάν τους δώσουμε

το οκ της εξουσίας, γίνονται διοίκηση και μετά ο βούρδουλας

κυριολεκτικά, πάνω μας.Το έχουμε καταλάβει; Η παιδεία μας

μέχρι που φθάνει ;

Δηλαδή απάτη, και άντε εμείς των δεκάλεπτων του Ευρώ να

σωθούμε, από που να σωθούμε, ποιός θα μας σώσει;

Το σύστημα για να μας φροντίσει περισσότερο, μας υπόσχεται

νομική προστασία, συνηγόρους κ.λ.π μα καταλάβατε τι γίνεται

ολόκληρη αλυσίδα, παγίδα όπως θέλετε πείτε το.






Δεν υπάρχουν σχόλια: