Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

ΒΟΗΘΕΙΑ..............ΜΕ ΠΝΙΓΟΥΝ

Πάω σήμερα με τον Δικηγόρο μου στο Διοικητικό Εφετείο

για να καταθέσω Υπόμνημα για την αίτηση ακύρωσης,


της παράνομης μετακίνησης μου, από την Δ/νση Εμπορίου,

στην Δ/νση Μεταφορών, Μούγγα συναντάω κάποια γνωστή

και της θέτω το ερώτημα.

Μια που είσαι εδώ και ακούς ,πως βλέπεις τα πράγματα

για την υπόθεσή μου.Εκείνη σαν αέρας μου απαντά

"δύσκολα"΄Εστιάζουν το θέμα στην απόσταση, προσπαθούνΕ

να αφήσουν την ουσία που είναι μία παράνομη κατάχρηση

εξουσίας, ετσιθελική μετακίνηση, και ασχολούνται με την απόσταση

μα υπάρχει το άρθρο 66 του υπαλληλικού κώδικα την ερμηνεία

του εγγράφου του ΥΠΕΣΔΑΑ δεν την λαμβάνουν υπόψη τους

ακούουν τις εντολές του υπαλλήλου;

Η δική μου αξιοπρέπεια που την βάζουν, την ψυχική και

οικονομική μου φθορά δεν την υπολογίζουν;

Όσοι με διαβάσετε θέλω την τοποθετησή σας,

ΠΝΊΓΟΜΑΙ......ΜΕ ΠΝΙΓΟΥΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: