Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΙΑΤΗ ......

Οι παροιμίες του λαού μας είναι σοφότατες και

πάντα επίκαιρες.

Χθες το πρωί κτυπάει το τηλέφωνο του σπιτιού μου και

το μυαλό μου πήγε ότι κάποιο μέλος της οικογενείας

θα είναι ή κάποιος φίλος, η άγνωστη φωνή που ακούστηκε,
"
μου κέντρισε το ενδιαφέρον.

Είστε η κ.Μελάκη ,είμαι δικαστικός επιμελητής και θέλω να

σας παραδώσω μία παρέμβαση του κ.......υπαλλήλου Ν.Α.Χανίων

για το Διοικητικό Εφετείο Χανίων, που ακριβώς είστε γιατί

έχω εντολή να σας την παραδώσω.Του είπα την Δ/νση του σπιτιού

μου και σε 10 λεπτά ήρθε και μου παρέδωσε την παρέμβαση .

Μα επιτέλους σε ποια χώρα ζούμε ,το θράσος ξεχείλισε, η ντροπή μετανάστεψε.

Δεν φθάνει που ο συγκεκριμένος υπάλληλος ευνοούμενος του

Νομάρχη, έκατσε σε θέση Προϊσταμένου, από της 10-1-2007 επειδή το μόνο

προσόν που διέθετε ήταν η συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του Νομάρχη

αλλά τι λέω έχει και κρυφό ταλέντο την ρουφιανιά, [μεγάλο προσόν]

Οι ρουφιανιές εις βάρος μου μια και υπάρχουν αποδείξεις έχουν

άλλο δρόμο, και αυτός είναι τα ποινικά δικαστήρια.

Με τον συγκεκριμένο υπάλληλο, είχα μέχρι που έκατσε στην

καρέκλα συναδελφική σχέση, βέβαια που να φανταστώ, ότι

ο άνθρωπος έπασχε από καρεκλοκατάκτηση και το μέσον του

ήταν αδιάφορο.Αρκεί να πάρει τον τίτλο του Προϊσταμένου,

και αφού ο τίτλος του έγινε εμμονή ,άρχισε να μοιράζει

με το μέσο που διέθετε τίτλους Προϊσταμένων, δεν πρέπει

να παραπονούμαι και σε μένα έδωσε, Προϊσταμένη στη Γραμματεία

Διεύθυνσης Μεταφορών της Ν.Α Χανίων.

Και εδώ έρχομαι στην παροιμία του λαού μας,


Δώσε θάρρος στον χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι"

Τώρα κάνει επέμβαση και στο Διοικητικό Εφετείο, και

ζητά η παράνομη μετακίνησή μου, να γίνει δεχτεί,

[έμαθε να ακούγονται οι εντολές του από τον Νομάρχη],
από το δικαστήριο στις 24-1-07 μια και εκεί που με μετακινούν

μου δίνουν θέση Προϊσταμένου, με τιμούν, είμαι έμπυρη.

Μα ποια εμπειρία διαθέτω αφού είναι μια τελείως διαφορετική

υπηρεσία;΄Εγώ δεν ζήτησα την εύνοια του, και αφού η
Δ/νση Μεταφορών είναι επίγειος παράδεισος γιατί δεν
πάει ο ίδιος;
Τι πέρασε το Διοικητικό Εφετείο ,τσιφλίκι του ;

Τι πέρασε τους δικαστές , υπηρεσία του δωματίου του;

Στις 24-1-2008 είναι το δικαστήριο.Σας θέλω δίπλα μου,

όλοι μαζί να φωνάξουμε να ευχαριστήσουμε την δικαιοσύνη

που ξέρει να κάνει την δουλειά της

Δεν υπάρχουν σχόλια: