Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Σώμα Ψυχή Λογική

Σήμερα μπορώ να πω ότι υπάρχει σώμα,ψυχή και λογική.

Σε ποίο από αυτά μπορούμε να δώσουμε προτεραιότητα;
Εγώ πάντως τα βλέπω ταυτόσημα.
Δεν μπορεί να λειτουργεί το ένα ξεχωριστά από το άλλο.
Βέβαια μεγάλος πόλεμος γίνεται στην επικράτηση,αλλά όταν συμπορεύονται είναι η απόλυτη ευτυχία.
Και τα τρία είναι υπολογίσιμα.
Λένε ότι η ψυχή δεν γερνάει,καθότι είναι αθάνατη,γι αυτό χρησιμοποιεί την λογική για να βρει τα μέσα εκείνα που της χρειάζονται ώστε να διατηρηθεί νέα.

Πολλοί από μας δεν έχουμε καταλάβει, ότι η ψυχή παραμένει πάντα νέα,και δεν φροντίζουμε το σώμα,παρά το αφήνουμε στην φθορά του χρόνου,γιατί σαν ύλη φθείρεται.
Γέρος δεν υπάρχει για μένα,μόνο γέρικο σώμα, και γι αυτό βλέπετε,όταν επισκεπτόμαστε
ηλικιωμένους σε γηροκομεία, αντικρίζουμε πραγματικά γέρους γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν φρόντισαν ή δεν τους φρόντισαν όσο έπρεπε το σώμα,και ακόμα το χειρότερο άφησαν να γεράσει μαζί τους και η ψυχή.

Τι κρίμα και λέμε ότι ζούμε στην εποχή της ανάπτυξης,και ότι διαθέτουμε κοινωνικές υπηρεσίες με κατάλληλα εκπαιδευμένα άτομα,πραγματικά εδώ αυτό το κομμάτι μου φέρνει
μπροστά μου το μουντό,το γκρίζο μου θυμίζει ΄"το υπόγειο¨" του Ντοστογιέφσκι.

Λυπάμαι πραγματικά,γιατί η εικόνα αυτών των ανθρώπων μου θυμίζει ένα βήμα προ ...
γιατί εμείς και εννοώ την κοινωνία δεν έχει βρει άλλο μοντέλο για τους ανθρώπους, που
αποκαλούνται ηλικιωμένοι παρά την παραμονή τους εκεί στο γηροκομείο.
Αναλογιστήκαμε άραγε τι είναι αυτό;
Ένα μάντρωμα πριν τον θάνατο.

Τέλος πάντων σας απογείωσα στην μαυρίλα παρότι είμαι καλά .
Περίμενα να σας δώσω κάτι εφάμιλλο των συναισθημάτων μου γιατί νοιώθω πάρα πολύ καλά και εύχομαι και σε σας,το ίδιο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ εγώ να το διαχωρίσω διαφορετικά.Οι άνδρες λειτουργούν με το σώμα και οι γυναίκες με την
ψυχή.
Τώρα στον έρωτα είναι μπερδεμένα.
Το μόνο που δεν παίζει είναι η λογική, Και αφού στη φυσική τα
αντίθετα έλκονται στις ανθρώπινες
σχέσεις δεν μπορεί να είναι διαφορετικά.
Ευτυχώς που τα πράγματα είναι έτει..