Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007

Καλως σας βρήκα

Σήμερα θέλω να μιλήσω για όλους αυτούς που δήθεν πέρνουν την πρωτοβουλία να ασχοληθούνε με τα κοινά γιατί θέλουν να προσφέρουν σε μας που έχουμε την ετικέτα λαός.

Τούς πιστέψατε είστε αφελείς που μέσα σαυτούς ανήκω και εγώ.Είναι μιά ομάδα από κομπλεξικά άτομα που στόχος τους είναι να γίνουν δημόσια πρόσωπα για να αποκτήσουν αυλή με δουλοπάρηκους.Δεν τα έχω μαυτούς που εις γνώση τους ρίχνουν το σάλιο γιατί πάντα το μάζευαν και περίμεναν τη στιγμή που κάποιοι θα τους θα τους περιμάζευαν.

Σκεφθείτε ποιοι είναι αυτοί που ψηφίζουμε ,τι τρόπο χρησιμοποιούν τι ψέμματα μας ανακυκλώνουν για να μας πείσουν ότι αξίζου,και εμείς χωρίς πολύ περίσκεψη επειδή μας ζάλισαν τα αυτιά είτε από την τηλεόραση είτε επειδή μας έπαιξαν ωραία παράσταση ,είτε επειδή είμαστε έντιμοι πολίτες και πιστεύουμε στην αντανάκλαση του εαυτού μας,τρέχουμε και με όλα τα αισθητήρια όργανα κλειστά τους ψηφίζουμε.Μα αλήθεια αναρρωτηθήκαμε τι ζητάμε;
Ζητάμε δημίους ,έχουμε εθιστεί από βρυκολακίστηκα έργα γιατί δεν εξηγείτε διαφορετικά.Ισως πολλοί δεν μπορείτε να μπείτε στο νόημα των γραφομένων μου μα ο λαός μας είναι σοφός και λέει άν δεν πάθεις δεν θα μάθεις.Καί εγώ ήμουν μία από σας που πραγματικά πίστευα στην προσφορά,τους πίστευα,δεν ήξερα ότι στόχος είναι η καρέκλα αρκεί να κάτσω ο τρόπος δεν τους απασχολεί,μόνο εμένα απασχολεί,πως άφησα τον εαυτόν μου σαυτούς και με πάτησαν,ή τουλάχιστον έτσι πίστεψαν μετά που έκατσαν σαυτή ν τη νπεριβόητη καρέκλα,γιατί εγώ το μόνο που έπαθα έμαθα,στόχος μου δεν ήταν η καρέκλα ούτε είναι.
Η μη εφαρμογή της νομοθεσίας είναι ευαγγέλιο τους,και από την άλλη πιστεύουν ότι έδεσαν τον γαιδαρό τους να τα βάλουν με μένα μιά απλή υπάλληλο να επιμένουν μετά από χρόνια δημοσίας υπηρεσίας σε μία Δνση να με μετακινούν έτσι θελικά απειλώντας με ότι εάν δεν τους υπακούσω θα με στείλουν πειθαρχικό.Μα δεν το ξέρουν ότι όταν ζητάνε την ψήφο μας και με τον τρόπο που μας την ζητάνε,μας υπόσχονται ότι θα μας υπηρετούν νόμιμα και όχι θα μας διατάζουν αυθαίρετα,δεν διοριστήκανε μέσω ΑΣΕΠ η ψήφος μας τους έκατσε εκεί που κάθονται,και καθήκον και υποχρέωση τους είναι οι εφαρμογοί των νόμων,οι φασιστικές ενέργειες δεν 'εχουν θέση στους αιρετούς και μάλιστα σε ένα άρχοντα του Νομού.

Ο Υπαλληλικός Κώδικας άρθρο 66 μιλάει ότι η μετακίνηση του υπαλλήλου σε αλλη Διεύθυνση του ίδιου Φορέα γίνεται με αίτηση του υπαλλήλου εάν ο υπάλληλος επιθυμεί να μετακινηθεί,εάν τώρα υπάρχουν υπηρεσιακές ανάγκες ,ο Προιστάμενος του φορέα εξετάζει ποιός υπάλληλος επιθυμεί να μετακινηθεί από όλους τους υπαλλήλος που υπηρετούν στο φορέα και εάν δεν εκφραστεί επιθυμια από κανένα ,εξετάζονται λόγοι υγείας.οικογενειακοί,συνηπυρέτηση κ.λ.π.
Πάντως εγώ νοιώθω πάνω μου μια άδικη δίωξη ,την οποία προσπαθώ να την διαχειριστώ με όλα τα νόμιμα μέσα που η πολιτεία εθέσπισε.

Προσπαθώ αυτή η αδικία να είναι λιγότερη επωδυνη για μένα,θέλω να προστατεύσω την υγεία μου,το περιβάλλον μου,αλλά το άδικο ,άδικο και πιστεύω ότι αυτοί που πραγματικά οφελούνται από αυτήν την κατάσταση,είτε της καρέκλας,είτε οικονομικά θα τα βρούν μποστά τους.Σε μικρή κοινωνία ζούμε και όλοι γνωριζόμαστε,ο άνθρωπος κάνει τή ν καρέκλα και όχι η καρέκλα τον άνθρωπο.

Πιστεύω στην δικαιοσύνη γιατί σαυτήν έχω καταφύγει[Διοικητικά Δικαστήρια].-

4 σχόλια:

Christos είπε...

Το να ξεκινήσεις ένα ιστολόγιο και να τα λες έξω από τα δόντια δεν είναι εύκολη υπόθεση. Καλή αρχή, την διάβασα, είναι πολύ δυναμική όπως κι εσύ άλλωστε. Εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά όμορφα κείμενα αλλά και να βρεθεί κάποιος αρμόδιος να τα διαβάσει και να ασχοληθεί.

Ανώνυμος είπε...

Το δίκιο να λέγεται και να το ακούσουμε.
Το δίκιο να βρούμε, αν και δύσκολο.
Τις καλύτερες ευχές για το ξεκίνημα.

Halinaria είπε...

Καλή αρχή και κυρίως καλό τέλος εύχομαι να έχει η ιστορία σου.
Αν χάσουμε το δίκιο μας, ίσως να το ξαναβρούμε. Αν χάσουμε την υγεία μας, δύσκολο.
Να μην αφήσεις το δηλητήριο που οι άλλοι σου πετάνε να μπει μέσα σου.
Εύχομαι να κερδίσεις τη μάχη με καθόλου απώλειες. Και αυτές είναι η υγεία σου και η οικογενειακή σου γαλήνη. Θωράκισε αυτές πρώτα, μετά προχώρα στην άμυνα και τέλος στην επίθεση.
Καλή τύχη.

Joanne Melaki είπε...

Σας ευχαριστω ολους.
Ειναι πρωτη φορα που επιχειρω να γραψω και μου αρεσει που υπαρχει ανταποκριση.